X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בר הנוער התל אביבי הוא לא רק של הקהילה הגאה. הוא אחד מתוצרי ופירות המדינה התל אביבית
▪  ▪  ▪
עניין תל אביבי [צילום: AP]

הקהילה הגאה אין לה באמת במה להתגאות. נתגלה קלונה של להט"ב ברבים. בר הנוער משקף את הטרגדיה הנוראה של קהילה גאה, שאין לה במה להתגאות. להפך, יש לה בהחלט במה להתבייש. בר הנוער התל אביבי ניקז לתוכו את כל היפה והמכוער בקהילה הגאה. היפה בקהילה הזו, הוא הנשמות האצילות והיקרות שנקלעו לתוכה, שלא בטובתם, ברצונם ושלא ברצונם. המכוער בקהילה הזו, הוא היצרים האפלים והתאוות הנפולות והאונס והניצול, ההופכות את בר הנוער ותרבותו למלכודת אש זרה.
בר הנוער התל אביבי הוא לא רק של הקהילה הגאה. הוא אחד מתוצרי ופירות המדינה התל אביבית. בר הנוער התל אביבי הוא רק תא אחד ברקמת החיים של מדינת תל אביב. זו מדינה של כפירה בכל היקר והקדוש והטהור. למדינת תל אביב יש תקשורת המכונה ישראלית, ובית משפט המכונה ישראלי, וספרות המכונה ישראלית, ועיתונות המכונה ישראלית ואפילו משטרה וצבא ישראלי. ולתל אביב יש בר נוער.
מדינת תל אביב היא מדינת הכפירה בתרבות היהודית המקורית והאותנטית. מדינת תל אביב היא תרבות של חור שחור. תרבות של כפירה. זו תרבות שהיא אנטי תרבות. אפשר בהחלט להגדיר אותה כמדינה של עבודה זרה. עובדים בה את האלילים של המין, הכסף, הכוח והשררה ובה איש ואישה הישר בעיניהם יעשו. אין דין ואין דיין באמת. זו תרבות של גאווה והתרסה כנגד כל מה שמפריע לנהנתנות ולהפקרות ולפורקן יצרים ותאוות מכל סוג, מין וצבע. זו הגאווה של מצעד הגאווה. תל אביב היא עיר של גאווה ללא הפסקה. וסופה של העיר תל אביב כסופו של בר הנוער. אלא אם כן ילמדו מנינווה ומיונה. מהנביא יונה.
הרוצח האמיתי של הקרבנות בבר הנוער הוא רוח השקר המפעמת בנביאי וחכמי השקר של מדינת תל אביב. אותו רוצח הוא גם זה שהזמין לכאן בתאוות מוות את הפלישה הערבית הפלשתינית ומעודד את הפלישה הסודנית והוא האחראי גם לקרבנות הפלישות הללו. אותו רוצח הוא האחראי להפיכת המטכ"ל של צבא הגנה לישראל לשדולה פמיניסטית שחניכיה וחניכותיה מפיצים בגאווה את תמונות העירום של חיילות ביסל"ח בארץ ובעולם כולו. אותו רוצח הוא האחראי לסיוט המתמשך החותר להשמדת מדינת היהודים באמצעות הקמת מדינה פלשתינית. זהו הרוצח שרוחו מפעמת בנשיאי מדינה ובראשי ממשלה ושרי ביטחון ורמטכ"לים ואלופי ומפקדי צבא כשאלה "מכילים" את הטרור הערבי הלאומני והאיסלאמיסטי ונותנים לו תקציבים ונכסים ושטחים ודם מתנחלים ונפגעי טרור ופרס נובל בדמות מזרח תיכון חדש שלא היה ולא נברא ולהד"ם. זהו הרוצח הרודף תלמידי חכמים ואת עולם התורה. זהו הרוצח המעמיק את העוני, מרחיב את הפערים ומעשיר את העשירים ובכך הופך את רובם ככולם לסוכנים נלהבים שלו.
אותו רוצח של קרבנות בר הנוער הוא זה שהשתלט על שרמייסטר קצין החינוך הפורש של צה"ל ומגרונו הכריז כי אין לו ולצבא הגנה לישראל עניין בתהילים ובמלחמת מצווה. אותו רוצח הוא זה המייצר פרסומות ההופכות תינוק טהור וזך ונקי, לדוגמן של פרסומות רוויות יצרים ומיניות ודוגמניות מופקרות. הוא זה העומד מאחורי 'האח הגדול' והפאגאניות בטלוויזיה הישראלית ובגלי צה"ל. אותו רוצח הוא העומד מאחורי קרבנות אוסלו ומצעד האיוולת של תהליך השלום. אותו רוצח חתום על קרבנות הטרור בכבישים, והאלימות בבתי הספר וברחובות. הוא הרוצח שמלבה את השנאה בין יהודים ליהודים ובין ערבים ליהודים ובין העמים לבין עצמם ובינם לבין העם היהודי. לרוצח הזה יש שם ואני אנקוט בשמו.
שמו של הרוצח הזה הוא "אגו". זהו רוצח מסוכן וערמומי והוא מצוי בנפשו של כל אדם על פני האדמה. האגו הזה התקיים מאז ומתמיד. סמליו הם פרעה ונבוכדנצר והמן הרשע ובדורנו היטלר וסטלין ומוסוליני ויש לו גם נציגים ממוצא יהודי וכאלה הקוראים לעצמם ישראלים. כל אלה אמרו ואומרים משפט אחד: וַיֹּאמֶר פַּרְעֹה--מִי יְהוָה אֲשֶׁר אֶשְׁמַע בְּקֹלוֹ? והפרעה הזה נמצא באנושות בכל אחד מאיתנו ובכל עם ומדינה ואומה. בכדי להתגבר עליו ניתנו עשרת הדברות והלוחות והתורה לעם ישראל למען האנושות כולה. כדי לקיימה כראוי על העם היהודי לעבוד את קדוש ברוך הוא ולהתפלל אליו ולא לשלוחיו ולא לזורעים שנאה ובערות בשמו, עלינו ליישם ולפתח את תורת ישראל, ולחדש נבואה, כהונה ומלכות ובית מקדש. מדינת תל אביב היא שיא האגו היהודי והוא מכנה עצמו "ישראלי" והוא משתולל בכפירה קטלנית. שיבת הנבואה ונביאי האמת והצדק ממשיכי נביאי התנ"ך, היא התרופה לנפש הטרופה מהאגו.

תאריך:  14/06/2013   |   עודכן:  14/06/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הקהילה הגאה
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
מאמר מצויין ולצערנו כל כך נכון
משה המכבי  |  15/06/13 04:27
2
הם לא ניסו להסתיר.בחוצות העיר
הפגינו את השוני.  |  15/06/13 10:42
3
ומה אדוני רוצה, להחזיר אותנו  ל"ת
לגטו?  |  15/06/13 21:08
 
- לארון
מזכיר_המדינה  |  16/06/13 10:50
 
- לחזור לשפיות ולנקיות - צו השעה
משה חסדאי  |  26/06/13 08:27
4
הבועה שהכותב חי בה...
המרגל המתחנגל  |  16/06/13 15:05
 
- המרגל ודאי שמע על ארגון הו"ד
משה חסדאי  |  15/08/13 10:18
5
קנאי דת חשוך
חילוני עברי  |  2/08/13 03:04
 
- חילוני עברי ודאי שמעת על תהל"ה
משה חסדאי  |  15/08/13 10:25
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צבי גיל
לקראת הקיץ יש "מכירה כללית" ל"גיל הזהב" בעיקר בקול ישראל. אין "חיה" כזאת.
אברהם הללי
חוק או חוקה בחברה נועדו לתת לה חרותה. אין מעל לחוק לא נביא ולא כהן בני תמותה
עמוס שנער
אילו פולארד היה חשוב לנתניהו הוא היה מזכיר אותו בכל עת מול המצלמות ומביך בכך את האמריקנים בעיקר בעת כנסים משותפים, אך זה לא נדרש רק מנתניהו, אלא מכל שר ובכיר ישראלי המזדמנים למצלמות התקשורת
איתמר לוין
ארבעה ימים בווינה: אוסטריה ממשיכה להתחמק מן העבר הבעייתי, ובינתיים הולכת ונוצרת לה - ולאירופה - בעיה קשה ביחסים עם האיסלאם    כמה השוואות בין אוסטריה לישראל לא ממש מחמיאות לנו
ציפי לידר
פרשת חוקת: מה המשותף לאהרן ולמרים שנפטרו בפרשתנו?    איך זה שהעם היה מתלונן סדרתי?    ומדוע נענש משה שהיכה על סלע?    ולקינוח: נחש הנחושת - שיעור באמונה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il