X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
גם אם לא אהבתם את ההגדרה של בנט לשכננו הפלשיתינים, העובדות בשטח מלמדות שרסיסים תקועים בגופם של ישראלים בארץ הזאת, הם בדרך-כלל רסיסים פלשתינים, או כאלה שהגיעו מטעם ערביי מדינות אחרות שסביבנו, שנלחמים נגדנו שוב ושוב
▪  ▪  ▪
הרסיס של בנט [צילום: פלאש 90]

בעקבות נאום הרסיס של נפתלי בנט, הועלה לשידור באחד מערוצי הרדיו, רופא שרואיין על הצד הרפואי של השפעת רסיס שממוקם לו בתוך הגוף. הרופא ההוא, אומנם שיתף פעולה עם המראיין, אבל ביקש להדגיש בתחילת דבריו, שאין לו שום כוונה פוליטית בכל הסבריו הרפואיים והוא הזהיר לבל יעשה אף אחד השלכה מפרשנותו הרפואית לתחום הפוליטי.
ואכן כך יצא הראיון לדרך. רפואה נטו. ברור שהיה פה איזשהו ניסיון עיתונאי לתוספת צבע ופיקנטריה עם חצי קריצה לרסיס של בנט. לעניות דעתי, אפשר להשוות את זה לניסיון של המורה לספרות לנתח את הטקסט שכותרתו "בעיה", שנלקח מהבחינה שנתן המורה למתמטיקה, בכלים ספרותיים. זה יכול להיות משעשע, אבל כמובן לא מעבר לכך.
לשם הגילוי הנאות: לא הצבעתי עבור נפתלי בנט, אבל רסיס תקוע אני מכיר דווקא מקרוב. זה קרה לפני כמה וכמה שנים. נסענו מהישוב (שבאזור בנימין), שבו גרנו אז, אשתי ואני ולפתע שמענו חבטה עזה ברכב. אחרי שגילינו את שטף הדם בגבה של אשתי, התברר שהיה זה רימון יד שהשליך לעברנו צעיר מקומי (אפשר לנחש ששפת האם שלו היא עברית). מייד אחרי התקרית (אפשר לקרוא לזה ניסיון לרצח, במילים לא מכובסות), הובהלה אישתי לבית-החולים ובבדיקות שביצע הרופא, התגלה שרסיס קטנטן התמקם לו (נתקע, בעברית מדוברת) אי שם לא הרחק מעמוד השדרה. בגלל קטנטנותו ומיקומו, הוחלט שהוא יישאר במקומו. עד היום הוא שוכן לו שם.
אחד העיתונאים, שבא לשוחח איתה ולדלות ממנה עוד ועוד פרטים מעניינים, סיפר לאישתי שגם לו יש תוספת רסיסים בגוף, מזכרת מאחת המלחמות. מדי פעם כשהוא מתגלח, בורח לו איזשהו רסיס.
אז גם אם לא אהבתם את ההגדרה של בנט לשכננו הפלשיתינים, העובדות בשטח מלמדות שרסיסים תקועים בגופם של ישראלים בארץ הזאת, הם בדרך-כלל רסיסים פלשתינים, או כאלה שהגיעו מטעם ערביי מדינות אחרות שסביבנו, שנלחמים נגדנו שוב ושוב.
ולמרות כל הרסיסים שהם תוקעים בנו, העובדות בשטח הן שאנחנו תקועים כאן. ואין הכוונה לסלנג הנ"ל שבו השתמש שר הכלכלה, אלא למשמעות המילה שבה משתמש התנ"ך ביחס ליעקב אבינו: "ויעקב תקע את אוהלו". כן אנחנו תקענו את אוהלנו כאן. כאן ביתנו ולא יעזרו להם שום רסיסים. אומנם המאבק הקשה נגד רסיסי השקרים שלהם הוא יותר קשה מרסיסי הרימונים והגראדים ובכל זאת ולמרות הכל, אנחנו תקועים ונטועים כאן. כמו בשיר של דתיה בן דור: "ולא אכפת לך שאתה תקוע כל השבוע? אינני תקוע אני הרי נטוע".

המחבר בעל טור קבוע ב"מידע 8" השבועון של אצבע הגליל
תאריך:  20/06/2013   |   עודכן:  20/06/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רסיסי מחשבות על רסיס תקוע
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
תודה לנפתלי בנט ל"ת
נועמי  |  20/06/13 18:04
2
סוף סוף שר שאומר אמת ל"ת
ד"ר רון בריימן  |  21/06/13 02:30
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסף אבידור
חגיגות המלך הסתיימו, וזה הזמן לסכם את התופעה המופלאה הזאת - שמעון פרס
אלישי בן-יצחק
ברשימה זו נבקש לעמוד על זכויות הנוער ולו בכדי שאלו יוכלו לעבוד מבלי שזכויותיהם יקופחו, מבלי ששכרם יולן, שהשכר שהובטח להם ערב תחילת העבודה ישולם להם גם בסוף
אברהם הללי
פרשת בלק עוסקת בפרשת נבואות בלעם בן בעור. בלק מלך מואב מודאג מבואם של בני ישראל לארצו ומזמין את בלעם לקלל את ישראל. בלעם לארץ מואב, לאחר שקיבל את התנאי שהציב אלוהים לפיו יאמר רק את אשר ישים אלוהים. בלעם נפגש עם בלק ומנסה לקלל את בני ישראל, שלוש פעמים הוא נכשל ואומר נבואות ברכה לישראל
יהודה קונפורטס
מנכ"לי חברות היי-טק, אנשי תקשורת ורוח, אמנים ואישי עולם - הבכירים שבבכירים שהגיעו בזה אחר זה לחגיגות יום ההולדת של נשיא המדינה, אבל כמו תמיד הדיון התקשורתי בישראל הוא ציני ורדוד    זו ההזדמנות לשפרה את מיצובה של ישראל בעולם ולהיעזר באירוע כמקדם מכירות לענף ההיי-טק
גיא פרי
הסיבה שבסופו של דבר גוגל היא זו שרוכשת את Waze היא מכיוון שגוגל עצמה פועלת במודל של פלטפורמה דו-צדדית. הרי איך פועל מנוע החיפוש של גוגל שהוא הבסיס לכל פעילות החברה?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il