|
1 |
|
|
על " גוש אמונים" :" כת משיחית, אטומה ואכזרית, כנופיית גנגסטרים חמושים, פושעים נגד האנושות, סדיסטים, פוגרומיסטים ורוצחים שהגיחה… מתוך פינה אפלה של היהדות… מתוך מרתפי התבהמות וסיאוב… על מנת להשליט פולחן דמים צמא ומטורף" .
(עמוס עוז, " בשם החיים והשלום" , ידיעות אחרונות, 8.6.89(
" רק כלי נשק אחד חסר היום בארסנל הנשק של צה" ל, והוא התותח הקדוש שעמד על החוף וירה בספינה "אלטלינה" …לאנשים שהיו אז מאחוריו היה השכל להחליט"
(מאיר שלו, ידיעות אחרונות יט בחשון תשסג.(
" אם נהרג למתנחלים ילד או שניים, הם אומרים: "נעשה ארבעה במקומם והכל יהיה בסדר" .
(יגאל תומרקין, חתן פרס ישראל" בראיון לעיתון תל אביב פברואר 2004)
" אנחנו כיפות סרוגות… חיילים בצבא אדוני צבאות ובצבא הגנה לישראל.. ואת חג חירותנו, יום חג המצות הזה, בקדושה ובנענועי גוף מתמכרים, נחוג בהתכוונות ובמצותנו דם נערים פלסטיניים." (יצחק לאור, " המנון לגוש" )
" החרדים נתפסים כגוף שחור חסר פנים המשריץ ילדים ומבקש להשתלט על המדינה. עלוקות, רודפי בצע, משונים ונלעגים בבגדיהם ובמנהגיהם, גלותיים. ארסנל הביטויים כלפיהם, זה הנקוט בערבי שבת חילוניים, נשמע לפעמים כאילו הועתק ישירות מהדר-שטירמר, שלא לדבר על האופן שבו מציירים אותם לפעמים בקריקטורות. הבטן מתהפכת… "לא כמה נהרגו צריך לחשב אלא כמה עוד נשארו מהם", אמר לי אחרי הפיגוע בירושלים איש אחד, מוסרי וחכם בדרך כלל. אני מודעת לבעייתיות של כתיבתו שחור על גבי לבן של משפט כזה שנאמר בבדיחות הדעת בשיחת סלון, שם נהוג לחגוג בחופשיות עם משפטי הלא-פוליטיקלי-קורקט. אבל, אחיי החילונים, בואו נהיה כנים עם עצמנו ונודה שזה משפט לא נדיר, לא חריג, והוא עובר לידינו בלי שאוזנינו יצלצלו בכאב."
(שלי יחימוביץ" במאמר נגד האנטישמיות החדשה בישראל, פורסם ב " גלובס" . צוטט באתר " שופר ניוז" .
" מתנחל עטוי עוזי ודובון כחול, רסיסי רוק ושיירי מזון משובצים בזקנו הפראי. ולצידו, בטרנספורטר המשפחתי, אשתו המתנחלת בעיצומה של אביונה לאומית. תינוקות נושרים ללא הרף מבין חלציה בעודה נואמת בלהט על זכות אבות. אידיוט צעקני ועילג… אם אתה מטומטם אתה ימני, ואתה ימני אם אתה מטומטם. אם אתה פשטני, מתלהם, נבער ואכזרי – אתה ימני…"
(דן תדמור, עיתון ירושלים28.5.93 ).
" ביום ראשון השבוע הגיחו הכהניסטים ממחילותיהם האפלות והרעילו את אוויר העיר בנשימתם המצחינה… ליד מקום הפיגוע התגודדו הסוחרים בדם, סרסורי הגזענות והשנאה, שניסו לתרגם כל טיפת דם וכל איבר פגוע לרווח פוליטי בזוי. התבוננתי בפרצופים המעוותים של האספסוף, רובם המכריע חובשי כיפות. (חיים ברעם, עיתון ירושלים, 8.3.96(.
" שבוע של רגיעה בשטחים: חמישה מתנחלים נרגעו ממטעני צד"
(מעריב כ" ב תמוז תשסא 13 יולי 2001 מדור ההומור) |
|
כתובת IP: |
187.192.180.122 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
משה המכבי |
|
|
|
|
|
אני ממחזר עליך את התגובה הזו שכתבתי למאמר מיהו שמאלני? כל כל נכון לגביך איתן חמילנסקי וחבריך, רק שאת שינאת הדת אתם מכסים בשינאת ״המתנחלים״! בואו וניזכר...מתוך סרט דוקומנטארי של "ערוץ ההיסטוריה" (Thrid Reich - The Rise" :(The History Channel", שוחרר לאקרנים ב-2011 : להלן עדותו של אזרח גרמני בשנת 1933, מיד אחרי עליית הנאצים לשלטון: "אנחנו אוכלים ארוחת צהרים עם פרופסור למשפטים ואשתו, שניהם יהודים. הדבר המדהים הוא שהאשה החכמה והמקסימה שלו, בכלל לא מתנגדת לנאצים. להפך, היא מרצה לנו על תכונותיו הראויות לשבח של אדולף היטלר, ובגדולתו של העידן שאותו אנו זוכים לראות, ועל הלידה המחודשת של הלאומיות, והיא משוכנעת לחלוטין ששום דבר רע יקרה ליהודים משכילים בגרמניה". הפרופסור להיסטוריה בריאן מרק ריג, בספרו (שבהחלט תורם להיסטוריה היהודית בפרט, ולמלחמת העולם בכלל): "החיילים היהודים של היטלר", תיאר את תחושתם של יהודי גרמניה שנקלעו לזרם הלאומני: "לפני עליית הנאצים לשלטון החזיקו רבים מהיהודים הגרמנים בדעות קדומות נגד יהודי מזרח אירופה. רבים מהם סברו שה"אוסטיודן" העניים, ה"מלוכלכים" והמפגרים מבחינה תרבותית מוציאים שם רע ל"ייקים", היהודים הגרמנים, שהיו על פי רוב משכילים ותרבותיים... חלק ניכר מהקהילה היהודית המתבוללת, שכללה את רוב יהודי גרמניה, דחתה כל תחושת קשר ל"אוסטיודן". יהודים גרמנים רבים טענו שה"אוסטיודן" חיו בגטאות אנכרוניסטיים ולמדו רק "ברבריות תלמודית-פולנית", בהשוואה להשכלה הגרמנית המעודנת. בעיני היהודים הגרמנים האלה, "יהודי הגטו" דבקו בדת נטולת היגיון ועמוסה באמונות טפלות מהמיסטיקה היהודית, שאינה מסוגלת עוד למלא כראוי את תפקידה בעולם המבוסס על דת ההיגיון והידע... באוסטריה היה המצב דומה למצב בגרמניה. יהודים וינאים רבים בזו ל"אוסטיודן" וראו בהם "בעלי זקן לובשי קפוטות...". ניצול השואה מרדכי הורוביץ בספרו "קרקס הפרעושים" (הוצאת צ'ריקובר, 1967) כותב: "אני קובע במלא האחריות וההכרה, שאין דבר אשר יהודי גרמני לא היה מוכן לעשות כדי להוכיח לגרמנים שהוא גרמני מסור ונאמן. לו היה היטלר מפלה אותם לטובה, היתה יהדות גרמניה מעמידה את הצוות של מחנות ההשמדה. אתה היית רואה איזו השמדה הם היו מוציאים תחת ידם: יסודית, חסרת יצרים, סטרילית לגמרי, מותק של השמדה, עם רב ריפורמי נושא ברכת 'מטהר הגזעים'". ונסיים בציטוט מדבריו של הסופר י. עפרויקין בספרו "קדושה וגבורה אצל היהודים": "מניין באו לנו אלפי השוטרים המשרתים היהודים של הגרמנים בגיטאות ובמחנות? על כך מעדים כל ניצולי השואה: מהעולם התחתון היהודי ומחוגי המשכילים... אותם המשכילים בזו מעודם ליהודים ה'חשוכים' על תלבושתם המסורתית, כלום לא הרגישו כלפי יהודים אלה אותם רגשי בוז ואולי גם שנאה, כמו אדוניהם ומפקדיהם הנאצים?!". רואה שקרניסקי? אין הבדל בינך לבינם. גם אתה גם הם מזרע עמלק. |
|
כתובת IP: |
187.192.180.122 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
משה המכבי |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
אתה אומר שאתה ממחזר אבל אתה מחרבן באמצע הסלון ואפילו לא טורח לנקות אחריך. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שאלה למכבי. |
|
|
|
|
|
לא כדאי להתייחס לדמות המשיחית , הרדודה על גבול הדיביליות , שקוראת לעצמה משה המכבי, שמבייש את כל מה שמייצגים משה ויהודה המכבי |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אני מציע |
|
|
|
|
|
שמשתמש במאמר בכדי להעיר ולהאיר עוד נקודות בהקשר !! ואוליי יפסיק כבר שומר הסף לכתוב את תגובותיו הטפשיות ולהכריע מה קשור למאמר ומה לא ! עדיף שיצטרף לדביל השני ויחריאו על ראשם !!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהן |
|
|
|
|
|
ואולי תפסיק אירס כהן לנדב שטויות למכביר להנצחת גאוניותו של המשה המכבי גאון הדור .
אני מזכיר לאיריס לפתוח כל תגובה ב"היל כהנא" . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יורם. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
התגובות שלך מר משה המכבי חשובות,לא לגמרי קשורות למאמר, אך אני מבין טוב מאוד מדוע כתבת אותן וכאבך כאבי, היו גם כמה דברים שכאבו לי בצורת ההתבטאות שלך, אבל זה עניין של סגנון ולא נשנה כאן אחד את השני.
תשמע, אולי אני טועה בגדול, אך קשה לי לדמיין את מר קלינסקי משמיד יהודים ורודה בהם.אולי אני תמים, אבל לא מסתדר לי.
ולעניין אחר: אני מאמין שלו את אותה הכתבה בדיוק הייתי כותב אני או מישהו אחר (פרט לעניין תרומת הגוף למדע - שאת זה אני לפחות לא הייתי כותב)אז היית מזדהה עם המאמר וביקורת נשמעת רק כאשר אומרים גם דברי שבח כשצריך. אך אני כבר יכול לנחש מה תהיה התשובה שלך וזה שאת קלינסקי לא תשנה, אך יש לו גם קהל קוראים.והפעם קלינסקי דווקא צודק. זה לא סותר שיש גרועים גם בצד השני (גם אם בהרבה). דתי אגב שחוטא, הוא מבזה מלכות שמיים כי הוא כביכול החייל והמייצג של בורא העולם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עמוס שנער |
|
|
|
|
|
רק מטורף יכול לייחס לאיתן צורר יהודים. בכתיבה של משה יש הרבה מהטירוף |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יורם. |
|
|
|
|
|
יורם - ניבול פה אינו מוצדק גם כתגובה למנבל פה אחר. אני חושב שזו גם מחשבתו של קלינסקי אז אם אינך רוצה להקשיב לי, הקשב לו. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עמוס שנער |
|
|
2 |
|
|
מייחל בכליון עיניים-אינך אמור להתייחס כלל,כשמאלני אטאיסט הדבק במורשתו של "שמש העמים",אין זה ממש מעניין מהו יחסך או חוסר יחסך,כל עוד אינך עושה תשובה שלימה ומכה על לבך ואומר:" פשעתי,חטאתי" אין לך כל תקנה כלל.תתפכח. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פלא יועץ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ארץ" אנסה להבהירו.חז"ל אומרים כי האבות הקדושים קיימו את כל מצוות התורה אף לפני נתינתה.ובמיוחד אומרים זאת אודות אברהם אבינו אשר קרב את הנוכרים להכרה באמונה באל אחד וגיירם ומל אותם.לכך נאמר דרך ארץ=הדרך בה בוחר האדם ללכת בה מוליכו הקב"ה ועוזרו.ארץ=שאצה לעשות רצון קונה,שהופך העקוב למישור לפני הצדיק המהלך בדרך הישר,בתמימות ובדבקות של שמחה ואמונה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פלא יועץ |
|
|
|
|
|
אם כבודו חושב שלהגיד לבר פלוגתא "יחרב ביתו" או "יש לשמוח ביום מותו" זו תרבות של דרך ארץ, אז שיבושם לכבודו, הקורא לעצמו "פלא יועץ". |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
תגובה .... |
|
|
|
|
|
קומוניסטית זולה במיטב תרבות השקר לה הינכם רגילים.מעולם לא כתבתי את מה שהינך מייחס לי בחוסר יושר ובכוונת זדון להכפישני.חזור בך. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פלא יועץ |
|
|
|
|
|
אתה טוען שהכותב אינו מבין מה זה דרך ארץ שקדמה לתורה. כתבו לך במפורש שישנם רבנים שמשתמשים בלשון שצוטטה כאן. ואתה סבור שהם נהגו בדרך ארץ. אז שיהיה לך רק טוב עם זה. ואתה תמשיך בשלך, כי אנחנו איננו מבינים מה זה דרך ארץ. רק אתה מבין.
הרב עובדיה אמר לכתובתו של הרב סתיו או לכתובתו של ראש הממשלה "רשע" "עז עיוורת" לכתובתה של שרה בישראל "יש לשמוח ביום מותו" ואתה ישר קופץ לא אני אמרתי.
אתה חושב שהקללות האלו של "גדולי תורה" הן דרך ארץ, אז באמת שיבושם לך.
ואתה באמת סבור שהם שומרים על הכלל שדרך ארץ קדמה לתורה?
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לפלא היועץ |
|
|
|
|
|
נכנסת לוויכוח בין הרבנים יוסף ורבני צוהר -אבל באופן כללי נושאי האמונה היהןדית לדורותם לא הסתייגו מלהשתמש במילים בוטות ושנחשבות כיום ללא תרבותיות ! כפ שאמרתי כשיש מלחמה על האמת וכשהרשעים מרשיעים ללא גבולות מותר לקלל ולבזות אותם !! את הנימוס החזירי תשאיר לארופאים הצבועים ! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהו |
|
|
3 |
|
|
רב ראשי שנחשד בשוחד. רב ראשי לשעבר, שמכנה ראש ממשלה מכהן עז עיוורת , ושרה בממשלה שאינה מוצאצת חן בעיניו, כי יש לשמוח ביום מותה אלה אינם רבנים, אלה הם חבורת פרחחים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
גליה בן דוד |
|
|
|
|
|
לצערי, את צודקת בתגובתך. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איתן.. |
|
|
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
חבורה הכי פרחחית לא תגיע לרמה כה ירודה של בחירות כמו תהליך הבחירות לרבנות הראשית בישראל. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בזה לרבנות |
|
|
6 |
|
|
כשאומרים לי שיש דתיים רעים, ולכן לא צריך להיות דתי, אני משיב שיש גם ספורטאים רעים, אבל אם בגלל זה אני לא אעשה ספורט אז זה יתנקם בי בעתיד ולא בהם. (ואין לי מושג למה מצאתי את הדוגמא הזו, כי אני באמת לא עושה ספורט חוץ מהליכות ארוכות, כי אין לי מכונית וגם לא תהיה).
בקיצור, ישנה בצדק ושלא בצדק, אכזבה גדולה מהדת אצל הרבה אנשים. אך התנהלות לא דתית לא תפגע באותם רבנים רשעים אלא באדם עצמו.
אני מבין שאינך מאמין בצורכו של הגוף להיקבר באדמה ואתה רוצה לפחות לתרום בעת מותך כדי להפוך את המוות למשהו קצת חיובי שדרכו אפשר להמשיך ולחקור. הבעיה היא שתמיד יש סיכוי שבכל זאת התורה צודקת, היית רוצה לקחת סיכון לכל החיים הנצחיים? אני מציע לך להצהיר שתקבר כדת משה, ובכך תתרום לכל הפחות להרגשה טובה שלי, עמוס שנער, אם לא לצורכה של המדע. מה כבר הם פיתחו באמצעות הגופות? ישנם מחקרים מועילים חד משמעית? (סליחה על הבורות).
התורה בכל זאת חזתה כמה דברים שהתממשו, בזוהר או בקבלה אף כתוב שהעולם עגול וראיתי בעצמי ציטוט לכך, כל תפילותינו דיברו על חזרה לציון, מי היה מאמין, גם אם זה לא קרה בינתיים כפי שרצינו, לך למוצלחים ממני והם יביאו לך עשרות דוגמאות נוספות. אז אל תבזבז את הסיכוי לחיי נצח, אם לא בשביל האמונה או הספק, אז לפחות בשבילי, לא שמעתי על אף תרופה שפיתחו באמצעות גופה ןאם כן, רוב התרופות מזיקות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עמוס שנער |
|
|
|
|
|
למר עמוס שנער שלום
לצערי, קביעתך בשורה הראשונה של תגובתך היא מוטעית. אני כאתיאסט יש לי הערכה רבה לאדם, שמחיב עצמו לאורח חחים דתי ולקיום המצוות הדתיות.
אני תחמתי עצמי ב-ד' אמות של דיון בנורמות, שעוצבו במהלך הבחירות למוסד הנקרא רבנות. נורמות של נאצות וגידופים המביישים את המנאצים והמנואצים. מביישים את כלל עם ישראל שנזקק לבוא בשערי הרבנות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איתן. |
|
|
|
|
|
שגם רבנות יכולה לפשוע ולא למלא תפקידה כראוי ,כמו רבני הבעל שהחניפו לשלטונה של איזבל והממסד החילוני ,אבל לא זה מה שמפריע לו אלא הסגנון הלא נעים והבוטה ,ובכן לידעתך עם שקיבל את האמת וחובתו לשמור עליה ולהעבירה לדורות הבאים -אין עניין שנושאיה יהיו אנשים חנפים ונחמדים -במלחמה על האמת אפשר לומר גם מילים קשות בכדי להוקיע את השקר !! ואני ממש לא מאמינה שרבנות השררה של היום אכן נושאת את האמת ונלחמת למענו -וזאת הבעיה הגדולה יותר מהסגנון הבוטה !! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהן |
|
|
|
|
|
האמת היא תמיד מאה ושמונים מעלות ממנה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
כלל אצבע |
|
|
|
|
|
איתן. אני חושב שלא הבנת את תגובתי שבאה דווקא לתמוך במה שכתבת ולא ההיפך, כאשר הביקורת היחידה הייתה בעניין רצונך לתרום את הגוף למדע. מאוד אשמח אם תקרא בעיון שוב את מה שכתבתי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עמוס שנער |
|
|
|
|
|
אולי תשאל את איתן שאתה כל כך מכבד ,מדוע אנו לא זוכים למאמר המוקיע את ראש עירית תל אביב -בגין זלזולו בשלטון החוק ובגין חוסר תמיכתו בבעלי העסקים ההקטנים שנבלעים על ידי טייקונים חזיריים המנצלים את הפועלים המסכנים גם ביום השבת ,ופוגעים בפרסנת העסקים הקטנים ?? אם לא מהדאגה לקדושת השבת לפחות שיהיה נאמן לאמונתו הסוציאליסטית ובמלחמה למען העשוק !! האם זה לא תמוה בעיניך ?? אני חושבת שאהדתך לאיש לא נכונה ,בעיני הןא סתם צבוע ומתחסד ושונא את הדת היהודית -במובנה הלאומי כללי ,אין לו בעיה עם פרטים שישמרו את מצוות התורה אבל שמצוות התורה יחייבו את הלאומיות ואת כלל ישראל ?? כאן תראה שלא רק שהוא לא יכבד את הרעיון אלא ילחם נגדו !!! |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
איריס כהן |
|
|
|
|
|
קלינסקי לא חייב ללכת בדרך הדת. אין דינו של אתאיסט של היום כדינו של אתאיסט לפני 2000 שנה אז כולם ידעו את האמת.
לגבי שאלתך לקלינסקי אענה בתשובה. לו קלינסקי יכתוב כנגד ראש עריית ת"א תתחילי לאהוד אותו? אני בטוח שלא. אגב, הוא כתב יותר מפעם אחת לטובת החרדים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עמוס שנער |
|
|
|
|
|
באיריס הפנאטית והמופרעת הזו אין אלא ארס ושנאה |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לעמוס שנער |
|
|
7 |
|
|
לאיזה אוניברסיטה תרם ידידנו איתן קלינסקי את גופתו למדע ?? בטח לאוניברסיטה בשכם. שם אין רבנות ראשית ישנו רק קאדי חביב. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יורם שפכטלע |
|
|
|
|
|
האדם הזה נברא בצלם בהמה. אפילו הבהמות מתביישות מהתגובה של יורם, ששפכטל מרח רק אותיות רפש על מקשי המקלדת שלו. גם אצלו קדמה דרך ארץ לתורה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יורם. |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
דרך ארץ אינה קיימת אצל מי שאומר על זולתו "יחרב ביתו" "יש לשמוח ביום מותו" כמו שאמר הרב עובדיה על הרב סתיו. וכמו שאמרו בשפה דומה אנשי הרב סתיו על הרב עובדיה.
מי שעונה לפלא יועץ מבייש את עצמו. אדם שמגיב בשטנה אימתנית. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עדית בן חיים |
|
|
|
|
|
פרחה לחלל האויר,אכן ניתן לומר כי "השורה של חברי הקומסומול" התגייסה במלואה להמשך תרבות השקר לה הינכם מורגלים.תאמרי לי בבקשה מה בכל מה שכתבתי הינו "שיטנה אימתנית"? גם לעוות את האמת צריך טיפת שכל בקודקוד.תתפכחו.-קארל מרקס,אשר סבו היה רב,נביא השקר של תורתכם כותב כך:"הבסיס החילוני של היהדות הוא-אנוכיות, דתו-רוכלות, ואלוהיו- הממון.השיחרור ליהודי יהוה לשחרור לחברה מן היהדות." -במאמר בעיתון אידיש בפולין ב-21.7.39 נאמר כך: "אחים יהודים סוציאליסטים,חידלו להאזיןלהשמצות הימין הרוויזיוניסטי כנגד המפלגה הנציונל סוציאליסטית הגרמנית ומנהיגה א.היטלר.הרוויזיוניסטים הקפיטליסטים מ-פ-ח-ד-י-ם מפני שעכשיו בריה"מ וגרמניה הנציונל סוציאליסטית הן בעלות ברית כנגד הדמוקרטיות המערביות,בעקבות הסכם מולוטוב- ריבנטרופ ..הברית הזו בין שני הסוציאליסטים הדגולים,סטאלין והיטלר, יכולה להביא לאושר לכל עמלי עמנו.הפרנויה שאותה טיפחו הרבנים החשוכים במשך מאות שנים הביאה רק אסונות וסופה לעלות בעשן."-מצמרר לאיזה שפל של עיוורון הינכם מוכנים לרדת בשם "הדרך ארץ" שאין בכם.שני "הסוציאליסטים הדגולים שהמיתו אסון על העם היהודי והאנושות וטבחו במאה מיליון איש,הם הדוגמא המעוותת לחושכה הינכם מהלכים באפילה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פלא יועץ |
|
|
|
|
|
וגם במוסוליני ובפרנקו. אוטו וולס, מנהיג הסוציאליסטים, נאם נגד חוק ההסמכה והסתכן בחייו. לעומתם הרביזיוניסטים יצרו קשר הן עם הנאצים והן עם מוסוליני בנסיון לשתף פעולה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הפוך גוטה |
|
|
|
|
|
מולוטוב-ריבנטרופ ופלש לרוסיה וגרורותיה.וגם בהתקוממות בגיטאות הם לא רצו לשתף פעולה עם אחיהם אשר לא נימנו על מחנם, ועוד שכתבו לאחר המלחמה את האירועים במיטב תרבות השקר הקומוניסתית בכדי להאדיר את שמם,תוך התעלמות מוחלטת מהלוחמים האמיצים שנהרגו ולא נמנו על קבוצתם,ולא היה מי שיביא את סיפורם לאחר המלחמה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פלא יועץ |
|
|
|
|
|
שש שנים לפני ההסכם בין מולוטוב לריבנטרופ. הסוציאליסטים והקומוניסטים בספרד, יחד עם האנרכיסטים, לחמו באותן שנים נגד פרנקו והפשיסטים. לגבי השואה, הבונד הלא ציונית לחמה יחד עם השומר הצעיר והרביזיוניסטים בגטו ורשה, ומנהיגה מארק אדלמן היה אחד מגיבורי המרד. אתה לא רק שטוף שינאה, אלא גם מטומטם ובור בצורה בלתי נסבלת. אפשר לאמר, שאתה הקורבן הקלאסי של מערכת החינוך הציונית בישראל. שטוף מוח בקלישאות ובססמאות הבל ימניות פטריוטיות, שגדל להיות בור עלוב וטיפש, שאת ההשכלה העלובה שלו מקבל בויקיפדיה . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מטומטם ובור |
|
|
|
|
|
שש שנים לפני ההסכם בין מולוטוב לריבנטרופ. הסוציאליסטים והקומוניסטים בספרד, יחד עם האנרכיסטים, לחמו באותן שנים נגד פרנקו והפשיסטים. לגבי השואה, הבונד הלא ציונית לחמה יחד עם השומר הצעיר והרביזיוניסטים בגטו ורשה, ומנהיגה מארק אדלמן היה אחד מגיבורי המרד. אתה לא רק שטוף שינאה, אלא גם מטומטם ובור בצורה בלתי נסבלת. אפשר לאמר, שאתה הקורבן הקלאסי של מערכת החינוך הציונית בישראל. שטוף מוח בקלישאות ובססמאות הבל ימניות פטריוטיות, שגדל להיות בור עלוב וטיפש, שאת ההשכלה העלובה שלו מקבל בויקיפדיה . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
מטומטם ובור |
|
|
|
|
|
סטאלין והיטלר היו שני מפלצות, שאף פעם לא שיתפו פעולה ביניהם. ההסכם הזה היה אופורטוניסטי לגמרי. היטלר לא התכוון לקיים אותו ורק רצה שקט בחזית המזרחית כשהוא מטפל באירופה המערבית, וסטאלין לא רצה להתעמת עם היטלר כי הוא חשש מעימות בין הצבא הגרמני החזק לבין הצבא הרוסי שאז היה במצב לא טוב. סטאלין קיווה (בטיפשות גדולה, יש לציין), שההסכם ימנע עימות צבאי.
אני לא יודע למי בדיוק אתה יועץ, אבל לכל מי שרוצה בטובת עצמו הייתי ממליץ לא להעסיק יועץ מטומטם ובור כמוך. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לאויל המשריש |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
איריס, נאוה, הותיק, המכבי ועוד כמה, מאיימים להטביע את כולנו במי הדלוחין שהם מייצרים. התגובות לאנשים האלה הן למעשה פעילות של מחלקת התברואה באתר. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
את צודקת |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ומתגלה כיעורכם לעין כל,הנכם יוצאים במחול מטורף של ריצת אמוק בנסיון לשבור את המראה,בשביל לא להתבונן במפלצת המקננת והגדלה בקרבכם. אף לא תגובה אחת סתרה את הדברים העובדתיים אותם ציטטתי.תתפכחו מאשיותכם,הערב רב החי בקרבנו סופו להימוג ולהעלם יחדיו עם אחיו הישמעאלים. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פלא יועץ |
|
|
|
|
|
הקומוניסטים והסוציאליסטים לא שיתפו פעולה עם היטלר, כמו שכתבת, אלא לחמו בו. הרביזיוניסטים הם אלה שניסו לעשות עסקים עם המשטר הנאצי וגם הפשיסטי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אתה מטומטם גמור |
|
|
9 |
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
13 |
|
|
|