X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - גם מהמותן - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי והפעם - טיהור אתני, זכותם להפר את החוק, מתדיינים ושחור
▪  ▪  ▪
ואדי ערה. איפה המשטרה? [צילום: לע"מ]

הדוגמה הקרואטית
למרות המשבר הכלכלי באירופה, תצטרף קרואטיה לאיחוד האירופאי, ותהיה המדינה ה-28 בו - הודיע איווֹ יוסיפּוביץ', נשיא המדינה. לדעתו, הרחבת האיחוד - כלומר, צירוף מדינות נוספות בבלקן - תשפר את היחסים בין המדינות בבלקן, שאוגדו פעם ביוגוסלוויה.
קרואטיה נמצאת במשבר כלכלי כבר חמש שנים רצופות. היא החלה במגעים להצטרף לאיחוד לפני כעשר שנים, אחרי שבקשתה להצטרף נדחתה גם בשל יחסה לבוסנים בתחומה.
במלחמת האזרחים, שקרעה את קרואטיה בשנת 1991, ונמשכה כארבע שנים, נהרגו כעשרת אלפים אזרחים מתוך אוכלוסיה של 4.2 מיליוני נפש. הסרבים הקרואטיים התמרדו נגד עצמאות המדינה. צבא סרביה פלש לעזרת הסרבים, והשאיר אחריו הרס אדיר - כמו בבוסניה הסמוכה. אחרי המלחמה החליטו הקרואטים לגרש את המיעוט הבוסני (המוסלמי) מארצם, כיוון שהחל להתמרד מתוך מחשבה מוטעית, כי ממשלת זאגרב נחלשה בשל המלחמה הקשה. האיחוד האירופאי הטיל עיצומים על קרואטיה בשל גירוש הבוסנים ("טיהור אתני"), ועיכב משך שנים רבות את הסיוע לממשלת זאגרב ואת הדיונים על צירופה לאיחוד בגין המעשה.
כיבוש וקיפוח
יותר מ-1,500 ערבים חסמו את כביש 65 בהפגנה פראית נגד הריסת בית בכפר ברטעה. זה כמובן בגלל הכיבוש, שהם המציאו וכל מיני משת"פים מבני עמנו מסייעים להם להצית את הגחלים העמומות.
ויש עוד גחלת לוחשת, שהמציאה ועדת החושך של תאודור אור ברוב הזיותיה - הקיפוח.
אז, בואו נשיר במרץ ובקול רם - כיבוש וקיפוח! או קיפוח וכיבוש! - כפי שהציע בזמנו יוזף גבלס, שקבע, כי יש לחזור הרבה פעמים על שקר גדול עד שישתרש בתודעה. ואיפה המשטרה?!
ובינינו - כפי שכותב אורי הייטנר - המתפרעים בכביש 65 צודקים: באיזו חוצפה מנסה המדינה למנוע מהם לממש את זכותם הבלתי ניתנת לערעור לבנות בניה בלתי חוקית?!
טיפשות ישראלית
במערכון של "הגשש החיוור" - "שירים, שערים וטכנאים", אוהדי בית"ר דרשו לקבוע "מה תהיה התוצאה, מי יהיה השופט ומי יהיה מזג אוויר". משא-ומתן נוסח אבו מאזן - מגדיר זאת אורי הייטנר.
וממשלת ישראל ברוב טיפשותה ממשיכה להתדיין עם מכחיש השואה עבאס על דרכיו להשמדתנו.
משת"פים משלנו
בשבת האחרונה, 29 ביוני, היה יום הציון ל"שבת השחורה" - פשיטה (מבצע "אגאתה") של כוחות הכיבוש הבריטיים על יישובים יהודיים ועל מתקני הסוכנות היהודית בירושלים. הפשיטה העלתה שלל רב בתוצאה מעבודת מודיעין טובה של הבריטים, שנעזרו במלשינים יהודיים. רבים ממנהיגי "היישוב" נעצרו - פרט לדוד בן-גוריון, שהיה באותה השבת בפריס, והאצ"ל לעג לו בשל כך, וכינהו, "אסיר פריס".
כדי למנוע נזק מיותר, ביקשה הנהגת "תנועת המרי" מאצ"ל לתקוף את מתקני הבולשת הבריטית בירושלים ואת מרכז הממשלה הבריטית, שישבה באגף של מלון "המלך דוד" בירושלים.
כשפוצץ מושב השלטון הבריטי, ניצל זאת דוד בן-גוריון, כדי לחסל את "תנועת המרי", ולצאת ל"סזון" נוסף - בלחץ ד"ר חיים ויצמן, שהתנגד למאבק בבריטים. ד"ר משה סנה, ראש המפקדה הארצית של "ההגנה", התפטר בתגובה, אך ה"סזון" יצא לדרך.
מנחם בגין המשיך להורות לפקודיו באצ"ל לא להתנגד לבריוני ה"סזון". לכן, מרבית הקרבנות היו אנשי אצ"ל ולא אנשי לח"י, שמנהיגיהם הבהירו ל"הגנה", שיגיבו באלימות על כל ניסיון לפגוע בהם. הבריונים הפחדנים בשליחות קין לא נגעו בלח"י, והפליאו את מכותיהם באצ"ל.
כעבור כשנה, שכחו הבריונים את כללי המשחק, וחטפו אנשי לח"י. בתגובה, חטף הארגון בכיר ב"הגנה", ושחררוֹ רק כשהבריונים שחררו את לוחמי לח"י שחטפו.

תאריך:  01/07/2013   |   עודכן:  01/07/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הו, ואדי ערה
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
לא רק הלשינו, גם רצחו.
יוא"ב  |  1/07/13 19:24
2
צוחק אחרון מי שהכי חזק בסוף
מי הנחטף?  |  1/07/13 22:43
 
- יוסף אבידר-רוכל
אביתר בן-צדף  |  1/07/13 23:29
3
טעות - לח"י עשו הסכם חשאי...
המוות בפינה  |  2/07/13 00:49
 
- אגדה יפה
אביתר בן-צדף  |  2/07/13 08:51
4
זו רק ההתחלה
יורם שפכטלע  |  2/07/13 09:05
 
- בסוף לאתהיה ברירה-הפתרון טנקים
מורי מסטרינה  |  3/07/13 16:10
 
- הם סומכים על המשת"פים
אביתר בן-צדף  |  3/07/13 23:45
5
המשטרה והצבא גיבורים רק על
יהודים  |  3/07/13 16:42
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
תומר ישראלי
נתניהו אומר שהוא מוכן לחידוש השיחות להסדר הקבע ללא תנאים מוקדמים בכל עת    לכאורה, נתניהו חותר לשלום. האמת היא שהוא חותר להנצחת המצב בו הרשות מוחלשת ומקרטעת והיהודים ממשיכים לבנות ולפתח את השטחים
נרי אבנרי
אבו-מאזן רצה וביקש הינתקות בהסכם. תגובת שרון: החתימה שלו לא שווה את הנייר. ההינתקות בוצעה - החמאס ניצח, אחריו אולמרט, שזחל, וקיבל אצבע משולשת מאבו-מאזן. את מחיר העקירה בלי הסכם - לא גמרנו לשלם    הלכתי לארכיון
יהודה דרורי
המזכיר המכובד לעניני חוץ מארה"ב, ג'ון קארי, בילה לאחרונה זמן רב באזור רמאללה-ירושלים כאשר הוא מתרוצץ בין לשכה ללשכה, בין נתניהו לאבו-מאזן במטרה להביא לחידוש שיחות השלום על בסיס "2 מדינות ל-2 עמים", וכאשר הוא מפריח מידי פעם, הצהרות אופטימיות לכל עבר. כמעט להאמין לו...
איתן קלינסקי
הפרץ הזה של אלימות מילולית לכתובתו של אחד המועמדים לכהונת הרב הראשי של ישראל, עולה מתוך לב ליבה של מערכת, העודה ברוב פאר על צווארה מדליון של דגולי תורה ומדליון של גדולים בגמיאת כל נתיבי הש"ס וכל מסלוליו הארוכים ההלכתיים של התלמוד
מרק בריל
הפרופסור צודק גם צודק, יש בעיה עם ראש הממשלה לאחרונה. הוא מאבחן פער ענק בין יכולותיו האינטלקטואליות לביצועיו בשטח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il