X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
סרט תעמולה חד-צדדי ביוזמה פוליטית ובמימון זרים. מדובר בסרט תעמולה לקידום יציאתנו מהשטחים תוך כדי הכפשת מדינת ישראל וראשי ממשלתה
▪  ▪  ▪
הסרט 'שומרי הסף'. סרט תעמולה לקידום יציאתנו מהשטחים

תגובה למאמר של אריאנה מלמד ב-ynet - "שומרי הסף, לדבר את הקונצנזוס": "הפתעה! בגופו של איש שב"כ אחד נותרו שרידי מצפון". זה אחד "הפנינים" של אריאנה מלמד. זהו משפט מבחיל. אמירה מנוולת. האם מי שנאלץ להכניס את ידיו עמוק לתוך הזבל ולעשות את העבודות הכי לא נעימות, כדי שהגב' מלמד וגם אני, נוכל לחיות כאן מול טרור מתמיד, הוא חסר מצפון?!. חסר המצפון הוא דוקא זה המעניק חסינות למחבלים שמסתתרים בתוך אוכלוסיה אזרחית, ומאפשר להם לרצוח בחסות מצפון מזויף. "מי שמרחם על אכזריים ובסופו מתאכזר לרחמנים" הוא הנבל האמיתי.
הגב' מלמד שייכת לזן שמריע בכיכרות על כל אמירה נגד המתנחלים, נגד נתניהו, נגד הימין, נגד התפיסה של לשמור על הגדה המערבית. לא מפתיע לכן שיר ההלל על הסדרה הרדודה הזו.
למה רדודה? כי דרור מורה, איש שמאל בעצמו, שהסית כנגד נתניהו בעצמו, מביא רק צד אחד של המטבע. מורה מקדם את תפיסותיו בעזרת "החברים הותיקים" ובשיטה המקובלת.
הסדרה היא קו פרודוקציה עם אירופאים שתמיד תרמו וקדמו בעזרת ים של כסף את יציאתנו מהשטחים תחת שם הקוד "שלום". תחת שם קוד זה הביאו לארץ מתוניס חבורה של טרוריסטים בראשות ערפאת, נתנו להם טריטוריה להתארגנות ולהסתה, חימשו אותם ואפשרו להם לרצוח ישראלים שהתנחמו בתואר המכובד "קורבנות השלום".
דרור מורה חבר לעמי איילון, איש יוזמת ז'נבה, המקושר היטב לאותם "אנשי השלום" האירופאים . איילון ראש שב"כ בעבר הוא זה ששכנע את חבריו ראשי השב"כ להתראיין לדרור מורה. ממש לא אהיה מופתע אם איילון היה היוזם שדחף את מורה מלכתחילה.
מורה הציג תזה, סידר את האירועים כך שיוכיחו את התזה שלו וחיבר אותם לשאלות מוטות.
הוא לא התחיל עם רצח הלנה ראפ שאחריו נבחר רבין ("מר ביטחון") שהבטיח ביטחון. הוא לא המשיך בלהראות את כניעת רבין ("אני אנווט!, אני אקבע!) לחוגי השמאל שטענו בלהט ש"לא אנחנו נקבע לפלשתינים את מנהיגיהם", ושניהלו מו"מ עם ראשי הטרור בניגוד לחוק, בחסות פרס ("החתרן הבלתי נלאה") ומאחורי גבו של רוה"מ רבין. מורה לא הראה את הקשר הכרונולוגי בין חתימת הסכמי אוסלו לטרור לפי הסדר וההקשר הבא: בואם של ערפאת ומרעיו לארץ, מסירת נשק לידיהם, מסירת הטריטוריה, העברת השליטה לפלשתינים, ההסתה ברחובות ובספרי הלימוד הפלשתינים כולל חינוך ילדי גן לטרור. ההתארגנות בחסות ההסכם ואח"כ התוצאה: טרור מזוויע, מתאבדים מתפוצצים באוטובוסים, בשווקים, בבתי קפה, ילדים והורים, סבים ונכדים נרצחים ברחבי ישראל. כ-1500 ישראלים. זה הסדר הכרונולוגי שכתוצאה ממנו השב"כ, הצבא והמשטרה מפעילים מחסומים, מעצרים, חקירות, כניסה לבתים באישון לילה וסיכולים ממוקדים.
מורה משנה את הסדר. הוא מראה קודם את המחסומים, המעצרים, החקירות וכו'. לזה הוא מוסיף מעשי רצח וחבלה שנעשו לפלשתינים כמו "סברה ושתילה" (פלשתינים נטבחו בלבנון על-ידי נוצרים ומורה הצליח "לקשור" את זה לסרט בנימוק שאחד מראש השב"כ המשרתים שירת אז בסביבה כחייל. תירוץ משונה אבל משרת את מטרתו בכך שהוא מוסיף מרכיב משמעותי ל"עוול שגרמנו" לפלשתינים), הרצח שביצע ברוך גולדשטיין בחברון, התנקשות המחתרת היהודית בראשי הערים וכו'.
את הלוגיקה העולה מהסדר הזה מחזק בשלב זה מורה באמצעות שאלות לראשי השב"כ שמסכימים ש"זה בודאי לא הוריד את המוטיבציה לבצע פיגועים". ורק אח"כ הפיגועים עצמם. לפי הסדר אליבא דה מורה שבהם אנחנו ממררים את חייהם ולכן הם מפגעים, זה כמעט נראה מוצדק לרצוח ישראלים.
מורה לא בוחל בתעמולת הסתה שקרית. הוא מציג את תמונת רבין במדי אס אס מבלי לציין שהיא הופצה ע"י סוכן השב"כ אבישי רביב (תחת פיקודו של כרמי גילון. אחד ממרואייניו) התמונה הזו שימשה וממשיכה לשמש להסתה כנגד נתניהו כאילו הוא אחראי לה. זו רק דוגמה לחומרים הזולים שבהם משתמש מורה כדי להכפיש את נתניהו וגם ראשי ממשלה אחרים, כפי שעשה כשהביא את התבטאות עמי איילון: "על החדר הריק בקצה המסדרון".
לעניין עמי איילון. הוא מתאר בראיון עם מורה את אירועי פתיחת מנהרת הכותל, לפיהם הוא התנה 3 תנאים שהיו מאפשרים את פתיחת המנהרה וגם טוען שלא עדכנו אותו על הפתיחה. דני יתום שהיה ראש המוסד בתקופה הרלוונטית חושף בדיון אחרי פרק 3 (או 4) שעמי איילון ידע על פתיחת הכותל בניגוד למה שאמר וגם העריך שלא צפויות מהומות. זה נקבע בשתי ועדות חקירה לאחר האירועים. את זה אישר גם ישראל חסון שנכח בשעתו באותו דיון.
לסיכום, הגב' אריאנה מלמד מקדמת סרט תעמולה לקידום יציאתנו מהשטחים תוך כדי הכפשת מדינת ישראל וראשי ממשלתה. זה בסדר גמור להביע דעות מכל סוג, אבל הגינות, גם היא נדרשת.

ניסיתי להגיב למאמרה של אריאנה מלמד מ1.7.2013 בynet מסתבר שסיננו אותי. אז אגיב כאן.
תאריך:  02/07/2013   |   עודכן:  02/07/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שומרי הסף - סרט תעמולה חד-צדדי
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
לשום עם אין כזה זן נקלה=התעמו
קורןנאוה טבריה  |  2/07/13 13:04
2
לומר ש"ישראל נאצית"
טוב כמובן  |  2/07/13 13:07
3
אוי למכורה שבניה מסבכיה !=====
יוד יוד  |  2/07/13 18:23
4
אדם אינטיליגנטי יבין הפוך...
ירון זכאי 1  |  2/07/13 20:52
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורי שרגיל
מה מלמדים אותנו היום כל השפים בכל התוכניות המבריקות? לקנות מצרכים מתועשים, מוצרים מתועשים, תבלינים מתועשים, לערבב הכל ביחד ולהכניס לסיר עם נוזלים מתועשים מבקבוקים מקושטים ולהוסיף קורט אבקת שום או טבלת מרק נמס. אף אחד לא מלמד אותנו להכין את המזונות שלנו במו ידינו
עו"ד דניאל גינת
ניתן להכריז על "התאחדות בלתי מוכרת" במקרים קשים כגון: "שואה", "מיגור חוקה", השמדת רכוש של המדינה ומעשי טרור. סעיף ב' של התקנה, הינו סעיף סל, אשר לכאורה מרוקן מתוכן את סעיף א' ומאפשר למעשה לשר הביטחון להכריז על כל מאן דהוא כחלק מהתאחדות בלתי מותרת
הרב אליהו קאופמן
נתניהו הבין שהפעם - לאחר האכזבה בבחירות ולאחר קדנציה שלישית בעייתית עם שותפים קואליציוניים לא פחות בעיתיים, עליו להבין כי הפסד בהתמודדות זוטא בליכוד כמוהו כהקדמת סוף הדרך
איתמר לוין
הצבא המצרי מאיים בהפיכה, המצב במדינה מתאים למודלים של הפיכה צבאית, למצרים יש עבר של שלטון צבאי - אבל בכלל לא בטוח שהגנרלים ימהרו לממש את האיום. גם הם מבינים, שהעם המצרי אינו מוכן להחליף דיקטטור אחד בדיקטטור אחר
שמואל פישר
הגידול הדרמטי בכמות ובשיעור ההצבעה למפלגת שס אינו נובע מהכרתם של ערביי ג'יסר א-זרקא בצדקת דרכה הרעיונית והדתית של תנועת שס, אלא הוא תוצאה של אירועים חיצונים שגרמו ל'הצבעה' פסולה זו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il