X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אם אתם דתיים, חובשי כיפה שחורה, סרוגה או צבעונית - לא חשוב - אין זה מפליא אם תמצאו עצמכם נרדפים בארצכם שלכם, זו שנלחמתם עליה, זו שהייתם מוכנים להקריב את חייכם למענה
▪  ▪  ▪
גזענות בארצנו [צילום: פלאש 90]

אני לא יודע מאיפה להתחיל, ואני חושש שעד שאספיק לסיים את הטור הזה אצטרך לנוס על נפשי ממדינת ישראל, רק כי אני יהודי. במקורותינו כתוב: ”מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו" ולא בכדי.
הגזענות כנגד יהודים, ובפרט אם אתה דתי, חובש כיפה שחורה, סרוגה או צבעונית, לא חשוב, אתה נרדף בארצך שלך, זו שנלחמת עליה, זו שהיית מוכן להקריב את חייך למענה, על-רקע גזעני אתני. אם אתה מתיישב אוהב הארץ החי ביהודה ושומרון, נחלתנו ההיסטורית והבלעדית.
אותך יש להוקיע, אתה כובש, אתה מתנחל שחי על אדמה שנכבשה מ...? אני לא מצליח להיזכר ממי כבשנו את יו”ש, שמישהו יזכיר לי. אם אתה אדם חרדי לובש חליפה שחורה ומגבעת ושומר מצוות, אתה טפיל שחי על חשבון אחרים, לכן יש להשמיד אותך, לרסס עליך מעט ספריי "תג מחיר" - הצעקה האחרונה, הטרנד המוביל - זה בטוח הורג.
שנאה ישנה
השנאה והאנטישמיות לא התחילו היום, הן התחילו מזמן והן הולכות וגוברות. רואים ושומעים את ההסתה לגזענות ואת ההדרה של קהלים שלמים בחברה.
בכלי ה"תשקורת" ה"גדולים", ואפילו אצל אלופי צה"ל כגון שלמה גזית, שאמר כי "הכיפות הסרוגות הן כמו צלב הקרס על שרוולם של החיילים הנאצים”, או ראשי שב"כ בדימוס המשווים את חיילי צה"ל לנאצים, השנאה ליהדות עולה מדרגה מדי יום.
לפני מספר ימים רב גדול בישראל נותח בגבו. הרב מרן עובדיה יוסף, שיהיה בריא, בן 90+, עבר ניתוח קשה בגבו, זה לא הוזכר בשום כלי תקשורת אפילו לא כידיעה שולית למעט אתרים חרדיים. לעומת זאת, אנחנו כבר כמה ימים שומעים את המילים מורסי וההפיכה במצרים, ולפני כן טחנו לנו את הראש עם בר-נוער, ולפני כן הדרת נשים ותג מחיר. הרב יוסף מודר וכל מאות אלפי מאמיניו, לאו-דווקא מצביעי שס, לא נחשבים כאן - ואני אגיד לכם למה, הם יהודים מאמינים, לא סופרים אותם, הם לא שייכים למילייה ה"נכון".
קיעקוע היהדות
לפני כמה שנים בוטל סעיף הלאום בתעודת הזהות, וככה הקימו לנו מתחת לאף מדינת כל אזרחיה בשקט-בשקט. להיות יהודי במדינת ישראל זה לא "איני", זה לא מקובל, זה מוקצה. הקשר בין העם היהודי למדינה הציונית נותק ונמחק. ומשם זה ממשיך במדרון חלקלק - סגירת הכותל המערבי בפני מתפללים דתיים/חרדיים ופתיחתו אך ורק לנשות הכותל הרפורמיות שבאו למקום לא על-מנת להתפלל, זה לא מעניין אותן, הן הגיעו לעורר פרובוקציות וזוכות לבמה, לפרסום ולהגנה של הממסד.
נבחרי הציבור שלנו מחוקקים חוקים המבקשים להביא כליה על עולם לומדי התורה ומחזיקי הדת, ובעקיפין על המדינה היהודית, ובפרט מפלגת "אין עתיד", שנדמה כי חרתה על דגלה את השנאה ליהודים ובפרט לחרדים, והעבירה חוק לגיוס לומדי תורה, כשהסיבה הרשמית היא נשיאה שווה בנטל, והסיבה האמיתית היא בעצם שנאה פרופר לחרדים, לדתיים וליהודים, כשהדגש הוא על יהודים. והמונולוג של יאיר לפיד, שהחוק יסייע לחרדים, מה שאמרו לו לדקלם מעל כל במה על-ידי משרדי הפרסום, הוא פגיעה באינטליגנציה. ואל תנפנפו לי עם שי פירון ועליזה לביא הרפורמים.
קיצוניים ומסוכנים
כמעט יום-יום נזרקים על מתיישבי יו"ש בקבוקי תבערה ואבנים, אנשים נפצעים וכמעט נהרגים, אבל אתה לא שומע על כך. למה? אני אגיד לכם למה, כי מדובר ביהודים שלכאורה-כובשים ורובם חובשי כיפה. זה הופך אותם למוקצים. הם יהודים ובהם מותר לפגוע, דמם הותר.
מפלים כאן יהודים כבר שנים רק בשל היותם יהודים, זכויותיהם נשללות, אדמתם מופקעת ללא סיבה נראית לעין על-ידי השלטונות, ולא משנה אם זו ממשלת ימין או שמאל, כולן אותו הדבר ומוליכות אותנו להתרסקות. הזכות לחופש דת ופולחן, כולל על הר הבית המקודש, נרמסת.
האנטישמיות מרימה ראש וחוגגת את ניצחונה. ומי ארגן את כל המסיבה הזאת? אנשי שמאל קיצוני וימניים המתחזים לכאלה, הפועלים יחד עם שונאי היהדות וממשלת ישראל למחוק את זהותנו הנצחית. השמאל הקיצוני הוא הצרה הכי גדולה של העם היהודי. השמאל הקיצוני גזענים, אנטישמים, שונאי יהודים.
אותי מעניין איך זה שעד היום לא חוקק חוק יסוד על-ידי ח"כים לכאורה מהימין, המסדר את מעמדה של מדינת ישראל כמדינה יהודית. הם לא מבינים שישראל בלי יהדות היא כגוף בלי נשמה, ולא תחזיק מעמד. אנחנו צריכים להחליט מה אנחנו קודם, ישראלים או יהודים. אני את הבחירה שלי כבר עשיתי, מה איתכם?

תאריך:  08/07/2013   |   עודכן:  08/07/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הצילו, אני יהודי
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
ישר כח
דר יוסף מנחם  |  8/07/13 19:00
2
המאמר= קישקוש חרדלי מטומטם  ל"ת
קח עוד שאכטה  |  8/07/13 22:18
 
- תגובה סמולנית/אנטישמית ראשונה ל"ת
סופר אותכם...  |  8/07/13 22:27
 
- חרדים נלחמו למען המדינה אידיוט ל"ת
לשקרן החרדלי  |  10/07/13 14:26
3
בתור חילוני- אני מתבייש
נתן זועבי   |  8/07/13 22:22
4
עשית סלט ופספסת את העיקר
מידיני  |  9/07/13 15:46
5
צודק! המלחמה היא על הזהות
שינשין  |  10/07/13 07:05
6
הקוזק הנגזל ומעוות העובדות
חילוני  |  10/07/13 16:59
7
את אמיתי או הזוי ?
נביא הזעם  |  10/07/13 18:05
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
במקום להתייצב בראש מאבקם של אלפי מורים, שפקדו את הכיתות במהלך השנה ללא זכויות לפנסיה, ללא שכר עבור ימי מחלה ושכר בימי חופשה, משקיע וסרמן את עיקר מרצו לחיסול מי שנבחרה על-ידי כ-15% מהבוחרים בבחירות להנהגת הסתדרות המורים
אורי שרגיל
להוציא עין אחת; עבודה עברית; דוכן פלאפל; ספרות זולה; שמעתי במעלית
אלברט שבות
העלטה השולטת שם רחוק "בשמים" נוטעת בך את התחושה וכאילו אתה על סף תהום והסכנה אורבת לך בקרן זווית; רק להתקרב ואתה נופל לתהום הבלתי ידוע
הרב אליהו קאופמן
מצעד האיוולת של הרבנים הספרדים לקבל לגיטימציה בשער חצר הרב ה"פטרון" האשכנזי בבני ברק אולי מביאה סיבה נוספת - ומכיוון אחר לגמרי, מדוע יש לבטל את משרת אחד ה"רבנים הראשיים" בישובים המוניציפליים או ב"ארצית"
חיים שאולזון
הרבי מגור הורה לבטל את החופשה ב"חדרים". למרות שההוראה נועדה להקל על ההורים שאינם יכולים להרשות לעצמם לנסוע לנופש עם הילדים, בפועל היא גורמת להתמרמרות רבה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il