X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כבל הוא פוליטיקאי מתון, איש עשייה, איש שהגיע מהשטח ומייצג את "ישראל האחרת" עם ענווה ובלי נפיחות חזה, איש מנגנון שלא דבקו בו שחיתיות ומטרתו באמת לדאוג לשמה של המפלגה פחות מאשר לשמו
▪  ▪  ▪
איתן כבל. איש של עשייה

ההכרזה החדשה של ח"כ אתן כבל - על רצונו להתמודד על ראשות מפלגת העבודה היא לא רק קרירת תגר על גב' יחימוביץ' אלא ניסיון התקוממות, אולי אחרון, של אנשי מפלגת העבודה להציל את מפלגתם מלהתרסק לאחר שטרמפיסטים פוליטיים נענוע לכל עבר למעלה מעשור. איתן כבל הוא אחד הפליטים שעוד נותרו מאלה שנולדו לתוך המפלגה הזו ומעולם לא עזבוה כדי לחזור או לא לחזור אליה. מהימים שהיה יו"ר אגודת הסטודנטים באוניברסיטת י"ם - באמצע שנות ה-80, הוא רץ עם סמל המפלגה הזו. עם הסמל הזה הוא גם נבחר לפרלמנט ושימש אח"כ כמזכ"ל המפלגה ושר מטעמה. גם בימים הקשים ביותר - כאשר לכולם ניראה היה שמפלגת העבודה נעלמת הוא המשיך איתה ולא ברח קדימה , הוא לא רק ל"מפלגת המרכז" הוא לא ברח ל"עם אחד" ולא חיפש "עצמאות".
הוא ראה דורות של ח"כים ושרים שברחו כעכברים מספינת ה"עבודה" הטובעת אבל הוא נותר שם כפועל שחור ואפילו הזמין "תגבור מבחוץ". השמות שמעון פרס, חגי מרום, אברם בורג, חיים רמון, אהוד ברק, שלום שמחון, עמיר פרץ, עמרם מצנע, אבי יחזקאל ואחרים היו פעם בשר מבשרה של מפלגה זו אבל לימים הם החליפו זהויות פוליטיות במהירות אבל כבל נשאר ה"כבל": המחבר בין הציבור למפלגת העבודה.
בימים אלה נמאס לאיש הזה - שינק ונשם את המפלגה ומעולם לא התיימר להנהיגה, לצפות כיצד בעשור האחרון טרמפיסטים שונים ומשונים (בעיקר מעולם התקשורת שרק תמול שלשום ביקר את אותה מפלגה שהוא הזיע למענה) משתלטים לו על המפלגה בתירוץ של "הצלה" ואח"כ משאירים בה תוהו ובוהו ושוב צריכים כבל ושכמותו להציל את מפלגתם מאותם "מצילים" שהתנדפו עם הרוח לאחר שמטרתם האופורטוניסטית כשלה או התמלאה.
כששומעים את הטרוניות של כבל על היו"ר יחימוביץ' ועל שאר ה"מצילים" שצריך להציל את מפלגתו בגללם, אי-אפשר שלא להאמין לאיש ולהזדהות איתו. שנים אחר שנים הוא עשה את המוטל עליו ועכשיו הוא בסה"כ רוצה להוכיח כי מי שגדל במפלגה משחר נעוריו ומעולם לא ערק לשדות זרים הוא גם המתאים ביותר לעמוד בראשה. ובעצם מדוע לא? בניתיים הוכח כי הגנרלים והאדמירלים שהגיעו מבחוץ ברחו כלעומת שבאו - אפילו עד סין הרחוקה. בנתיים הוכח שכל אנשי התקשורת שהצטרפו למפלגה והשתלטו עלייה לא עשו דבר למענה חוץ מרעש. ויותר מכל, נמאס לו - כמי שגדל במפלגת העבודה, לקבל ביזיונות מכל ה"טייקונים" ו"שכירי החרב" של אלה שבאו ל"הציל" את המפלגה והשתלטו עלייה, ועכשיו הם רוצים לזרוק גם אותו. עכשיו זו שעתו לנסות ולהוכיח שרק מי שתמיד היה איש מפלגת העבודה הוא גם זה שראוי להנהיגה קדימה.
כבל הוא פוליטיקאי מתון, איש עשייה, איש שהגיע מהשטח ומייצג את "ישראל האחרת" עם ענווה ובלי נפיחות חזה, איש מנגנון שלא דבקו בו שחיתיות ומטרתו באמת לדאוג לשמה פחות מאשר לשמו. בסך-הכל האיש שנולד בראש העין - בעיר של ימין, דתיים וחרדים והרים שם את דגל המפלגה הוא בטח לא פחות נאמן ומוכשר מכל אותן עיתונאיות וקרייניות שיודעות לעשות רוח אבל לא רואים מהן שום גשם אלקטוראלי. רוץ איתן , רוץ ואל תסתכל אחורה. מקסימום תיבחר ליו"ר המפלגה וכל הטרמפיסטים יברחו ממנה בגללך.

תאריך:  08/07/2013   |   עודכן:  08/07/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רוץ איתן, רוץ
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
כבל ישקם את המחנה
איש עבודה  |  8/07/13 16:00
2
גם אני בעד איתן.
אהוד פרלסמן  |  9/07/13 00:23
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בלפור חקק
בספרו של בן ציון יהושע "מאחורי מסך המשי" מסופר על פסיפס של מסורות שצמחו על דרך המשי: הבודהיזם הנודד, האיסלאם הדוחק את הנצרות המזרחית. וגם תיאור של קהילות יהודיות שהעבירו ביניהן הלכות, נוסחי תפילה וגילויים דוגמת חשיפת קיום ממלכת הכוזרים
עו"ד רונן סולומון
עשרה כללי זהירות בסיסיים עבור המשקיעים, באמצעותם יוכלו לזהות מנהלי השקעות נוכלים, ולהגן על כספי השקעתם
אברהם שלום
סוריה היא מדינה מלאכותית שאת גבולותיה שרטטו הצרפתים והבריטים. בתחלת שלטון המנדט הצרפתי הקימו מספר ישויות שם ואחת מהן הייתה 'המדינה העלאוית'. אחרי קרוב למאה אלף הרוגים במלחמה בין הסונים לשיעים בסוריה, תוכל חלוקה להביא להפסקת שפיכות הדמים שם
אלישיב רייכנר
מכפר-מימון של אז, לשלישייה המשפיעה של היום    הקמת יישובים חדשים ליד ערד תביא דווקא לחיזוק העיירה    האם להשתתף בפוליטיקה המקומית? חומר נפץ גרעיני    ואיך בירת הנגב הפכה לבירת הקניות של ישראל?
ציפי לידר
הטובים להוראה זו לא רק סיסמא אלא מציאות    ארוחות חינם? לא על חשבון החלשים    מודיעין עילית, הנוסחה המנצחת - כשהצדקה פוגשת את הריאה הירוקה    ולקינוח חוק השוויון בנטל - החרדים מצביעים ברגליים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il