X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אתם מאמינים שהמצב במדינה עומד להשתנות? מתי? באיזו מאה? עם איזו ממשלה? עם אלו מנהיגים ואלו אזרחים? אתם אוהבים לחיות במדינה שכזו?
▪  ▪  ▪
חלק מההתנחלויות לא משלמות את הנדרש מהן [צילום: פלאש 90]
בלי חובות
במדינת הישיבות מקבלים כסף מהמדינה כדי לתחזק את הישיבות, את התלמידים והמורים בגן עדן של לימודים רק עם זכויות וללא חובות

עכשיו העונה החמה בה מפרסמים העיתונים ואמצעי המדיה את החשבונות של הטייקונים, של חברות הענק הישראליות של ממלכת המתנחלים. כל מיני חלקים של מדינת ישראל מתנהלים להם בדרך אוטונומית. כל "מדינה" עם חוקים מיוחדים לה, נתמכים על-ידי מאכערים, חברי כנסת, מנהיגי מפלגות, יחצנים ושתדלנים וראשי תנועות רעיוניות. כל אלה כמו למשל הבנים של אריק שרון, מתנהלים כיחידת חוק נפרדת בתוך מדינת ישראל - יש להם חוקים המגנים עליהם וענייני התשלומים מסביב לאב החי-המת והאחוזה בת 4,000 הדונם שופעת הבקר וגידולי הירק, משגשגת לה שם בשקט אך בגאון בעיקר על חשבון המדינה.
מדינה מחולקת
ישראל מחולקת למדינות קטנות (כנראה שזהו סינדרום 12 השבטים) - מדינת הטייקונים, מדינת חברות הענק, מדינת המתנחלים, מדינת עובדי צה"ל ומשרד הביטחון, מדינת הנמלים, מדינת חברת החשמל, מדינת הישיבות של החרדים ושומרי המצוות ועוד. ברשימה זו ציינתי בעיקר את "מדינות" בעלי הפריבילגיות, הגרים במדינת ישראל המחולקת. לטייקונים של ישראל, עולם משלהם בו מקבלים הלוואות דמיוניות מהבנקים, בלי הכרה ובלי גבולות. הטייקונים חייבים מיליארדים לבנקים וכן לתושבי ישראל התמימים והטיפשים שקנו אג"חים של הטייקונים: לבייב, דנקנר, בן-דב, פדרמן, פישמן, זיסר, שטייניץ, מימן, אורמת, אגמון, ברונפמן וחבס. כל אלה מינפו את עסקיהם בעזרת הבנקים וגזלו את כבשת הרש של קוני האג"חים.
חברות הענק טבע ואחרות, וגיל שוויד עושים הון עתק במדינת ישראל והם בעלי זכויות מיוחדות ולא משלמים כמעט שום מס. להפך - המדינה תומכת בהם!
במדינת הישיבות מקבלים כסף מהמדינה כדי לתחזק את הישיבות, את התלמידים והמורים בגן עדן של לימודים רק עם זכויות וללא חובות. מדינת ישראל ואזרחיה משלמי המיסים הכבדים מפרנסים את לומדי התורה על כל נספחיהם כבר לפחות שני דורות.
מדינת המתנחלים
מבקר המדינה שלף לנו בדוח האחרון עוד שפן-אימים מן הכובע. מסתבר שהמתנחלים ומנהיגיהם המנהלים להם את העניינים יחד עם השרים השונים הדואגים להם, בניצוח ראש הממשלה מזה שלוש קדנציות, לא משלמים דמי חכירה על האדמות עליהן התנחלו. "83 התנחלויות לא משלמות דמי חכירה על האדמות שקיבלו מהמדינה בסך של 50 מיליון ש"ח לשנה, סכום המצטבר זה שנים ללא גבייה. עו"ד אחז בן ארי, במכתב לשר הביטחון אהוד ברק כתב בעבר: 'אי גביית דמי חכירה במגזר הכפרי באיו"ש אינה תקינה... היא מעניקה באופן מעשי קרקע לא תמורה למתיישבים, מפלה אותם לטובה ומונעת הכנסות מן המדינה".
במילים אחרות - מישהו מעוניין לוותר למתנחלים, שגם כך זוכים להטבות לא מעטות, על תשלום דמי החכירה. למה הדבר דומה? לכך שלא ידרשו מאלפי משפחות שכר דירה על הדירות בהן הן גרות במדינת ישראל... וכן לא יגבו מהן ארנונה וכדומה.
וסתם עוד כמה מילים מתוך דוח מבקר המדינה על קבוצת בעלי פריבילגיות במדינת עובדי צה"ל ומשרד הביטחון: מסתבר שמשרד הביטחון משלם בקביעות את דוחות החניה של בעלי מכוניות, עובדי צה"ל המשתמשים במכוניות של הצבא. לדוגמה: בשנת 2009 שילם משרד הביטחון לעיריית תל אביב סך ארבעה מיליון שקלים על דוחות חניה של עובדי המשרד. ובנוסף עוד 2.3 מיליון על דוחות לעיריית ירושלים ועוד 19 מיליון שקל דוחות לעיריות שונות.
רצינו לדעת איפה הכסף? אז הנה חלק מהתשובות לאן הולך הכסף שאני ואתם משלמים עכשיו למע"מ ולכל הגזרות שאמורות לסגור את הבור של 40 מיליארד שקל חובות הממשלה הקודמת. לפי האמור לעיל, לעולם לא ייגמרו החובות ותמיד נהיה הפראיירים שמשלמים, במקומם של בעלי הפריבילגיות.

תאריך:  19/07/2013   |   עודכן:  19/07/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הנה הכסף
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
האם הקיבוצים משלמים דמי חכירה?
ד"ר רון בריימן  |  19/07/13 15:34
2
עוד כתבה הזויה של אדם הזוי
דידה  |  19/07/13 15:43
3
מי יישב את ארץ ישראל?
תשובה לד"ר בריימן  |  19/07/13 16:44
 
- הקיבוצים = ההתנחלויות
ד"ר רון בריימן  |  19/07/13 18:55
 
- קיסרי הנה מסיתה מהזן הרע
מיכאל אומלאוף  |  21/07/13 11:48
4
גילוי בורות, או סתם שנאת חינם? ל"ת
הניה  |  20/07/13 21:18
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מבקר המדינה
ד"ר צ'לו רוזנברג
אין חדש תחת השמש: הקומבינות עובדות, המיליארדים מבוזבזים לריק, וההתעשרות של מקורבים קלה
איתמר לוין
למרות המלצות ועדת וינוגרד והחלטות הממשלה, לא סוכמה מתכונת שיתוף הפעולה בין המשרד לצה"ל    תשתית החשמל של המשרד לא הותאמה לפעילות בשעת חרום
איתמר לוין
צה"ל, המינהל האזרחי והמשטרה אינם מבצעים פעולות אכיפה בתחומי הבנייה, המים והתעבורה    כשלים בטיפול בעבירות על איכות הסביבה ובעובדים פלשתינים בלתי חוקיים ביישובים יהודיים
איתמר לוין
חלק מהמתנחלים והחקלאים לא משלמים דמי חכירה    הפלשתינים לא משלמים מאז אוקטובר 2000    קופת האזור מפסידה מאות מיליוני שקלים    בר-און וברק ידעו על המצב - אך לא עשו דבר
איתמר לוין
בין הליקויים: העדר חלוקת סמכויות בין הגופים השונים, מיגון לא מספק של תשתיות חיוניות, חלוקה חלקית של ערכות מגן ואי-השלמת פרויקט ההתראות בסלולר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il