X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ההסכמה שנתן נתניהו לשחרר אסירים עם דם על הידיים (בכמה פעימות ובתוך המו”מ), בתמורה להסכמת הערבים לשבת עמנו לשולחן המשא-ומתן - מעלה את השאלה: אם אנו משחררים רוצחים לבקשת הערבים - מדוע שלא תשחררו אתם, האמריקנים את יונתן פולארד, שלא רצח, ולא עשה פיגועים ופיצוצים? האם 27 שנה של ישיבה בכלא בבידוד מוחלט אין בהן די?
▪  ▪  ▪
ג'ון קרי. טול קורה מבין עיניך [צילום: AP]

מדוע עלינו להתקפל, להיות חסרי עמוד שידרה מול דרישות הערבים? מדוע אתה, ג'ון קרי, צריך להיות עושה דברו של הנשיא אובמה, שכל כך דחוף לו לסמן איזה שהוא הישג במשך שנות כהונתו? הרי כבר הוכח מניסיון העבר, כשנתניהו עצר את הבניה לחלוטין בהתנחלויות - שדבר לא זז אצל המכנים עצמם "בלשתינאים". הם לא הגיעו לשולחן הדיונים, אינם מעוניינים בשלום, ובכלל, אבו מאזן לא מייצג את כל תושבי רצועת עזה, כך שבכל מקרה, הטילים ימשיכו לנחות עלינו גם אם אבו מאזן יחתום על "הסכם שלום" כלשהוא, או אפילו הסכם ביניים.
שלום אמיתי יתרחש רק כשרצועת עזה הגדושה באנשי חמאס, שליחי אירן תיטהר מהם - אז אפשר יהיה לערוך שם בחירות אמת, ומי שישלוט שם כבר יגיע להסכם עמנו, והוא גם שישלוט על תחום האוטונומיה שבירתה רמאלללה.
על ישראל לא לוותר על המהות: אין תנאים מוקדמים. ואילו ההכרזה שישחררו רוצחים עם דם על הידיים - גם אם בשלבים, זוהי הפרה של המהות האמיתית של ישיבה ללא תנאים מוקדמים לשולחן המשא-ומתן לשלום.
כל מאמצי האמת שלך ומסעות הדילוגים מפה לשם ומשם לפה לא ישנו מאומה. הערבים רוצים אותנו מחוץ לתחום ארצנו, שאלוהים הועיד אותה לנו, לבני ישראל, כפי שכתוב בתנ"ך, שמקובל גם על הנוצרים כספר הקדוש. לכן, כל המחשבות ששיחות שתערכנה על שולחן הדיונים תבאנה לשלום - הן אשליה; כי הן אינן ולא תהיינה חזרה על הצעד הנועז שעשה אנואר סאדאת כשבא לירושלים. הם עצמם, הערבים שמכל צידי ישראל, לא הגיעו עדיין להסכמה על זהות משותפת שלהם. בעזה שולט החמאס כשליח אירן, ובגדה שולט אש"פ.
שיטות הרצח, שפיכות הדמים ותאוות השמד לחסל את כל היהודים - אלה מתמשכים פה לכל אורך המאה העשרים, מאז הגיעו היהודים בחזרה למכורתם, והפריחו את המדבר. אין בדעתנו להמשיך ולתת להם מענקי "רצון טוב" - כי מצידם אין אפילו צל של כוונה להכיר במדינת ישראל כמדינת העם היהודי. ראה מה כתוב בספרי הלימוד בבתי הספר שלהם ובגני הילדים.
אז אנא, טול קורה מבין עיניך, ואל תשלה את עצמך. הערבים כבר יטרפדו ויחסלו כל עבודה טובה שאתה משקיע במחוזותינו. ואל תשכח את יונתן פולארד. לא נשקוט עד שתשחררו אותו.

תאריך:  21/07/2013   |   עודכן:  21/07/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מכתב גלוי לג'ון קרי
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
שחרור פולארד חייב לעמוד כקלף
דאגנית  |  22/07/13 12:21
2
עליס,יש לנו עסק עם אנטישמים "י
קורןנאוה טבריה  |  23/07/13 05:54
3
למה את כותבת לחלאה הזה בעברית?
לברדור  |  23/07/13 15:13
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
אברהם פכטר
20 שנה להסכם אוסלו, חלק מהיוזמים, מבצעים, עדיין חיים ומשתדלים לשכנע את עצמם ואותנו, שמדובר במהלך מבריק, למרות הכישלון המעשי ביישומו, הבנתו ובהשלכותיו. רבין ז"ל שאל את השאלות הנכונות והעלה לדיון את הסוגיות הבעייתיות. אבל צוות החשיבה שהיה גם צוות ההכנה להסכם, בראשות פרס, ביילין, פונדק ויואל זינגר, הלחיצו אותו ולמעשה כופפו את ידיו
איציק וולף
ראש הממשלה הודה למזכיר המדינה האמריקני על שהביא לחידוש התהליך המדיני    הצהיר כי הוא מחויב בראש ובראשונה לביטחון אזרחי ישראל    "חידוש התהליך המדיני - אינטרס אסטרטגי חיוני של ישראל לנוכח האתגרים, בעיקר מאירן ומסוריה"
יואב יצחק
השר יובל שטייניץ מגלה: אסירים קשים ישוחררו בכמה פעימות    נתניהו לא התחייב להקפאת התנחלויות ולא למו"מ על-בסיס גבולות 67'    הפלשתינים התחייבו להימנע מלפעול נגד ישראל במוסדות האו"ם ולנהל מו"מ לפחות תשעה חודשים
אורי שרגיל
הערבי ממתין בסבלנות שאתה ואני נמשיך להתכתש, להתכחש ונתיש את כוחותינו הלאומיים זה בזרועות זה ואז ניפול כפרי בשל בידיו. בינתיים הערבי מפיץ סיסמאות שהאיחוד האירופאי השקרי אוהב לשמוע. הפלשתיני חי טוב על שקרים מבוססים ועל חשבון האיחוד וממשלת ישראל
עופר וולפסון
מזכיר המדינה הודיע כי ישראל והפלשתינים הסכימו לחדש את שיחות השלום ביניהם ללא תנאים מוקדמים    ישראל תשחרר כ-350 אסירים פלשתינים בחודשים הקרובים, רבים מהם עם "דם על הידיים"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il