X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
במאבקי הישרדות אישיים ולאומיים אין ארוחות חינם, במיוחד אלו של העם היהודי. עמידה בלחצים, והסירוב לוותר על נכסי צאן ברזל, כולל הזכות על ארץ ישראל, אחראים להישרדות היהדות והעם היהודי
▪  ▪  ▪
ג'ון קרי, בנימין נתניהו. עמידה בלחצים אחראית להישרדות המדינה היהודית [צילום: פלאש 90]

ממשלה שאיננה נכונה לעמוד בלחצים ולשלם מחיר טקטי, קצר-טווח כדי לקדם יעדים אסטרטגים, ארוכי-טווח, ולשמור על עצמאות הפעולה המדינית (אי-קבלת תכתיבים ותנאים מוקדמים), איננה ראויה לאמון הציבור ולא להערכת בעלות-בריתה והקהילה הבינלאומית. ממשלה המוותרת על יעד אסטרטגי כדי להימנע מלחץ סוטה ממורשת האבות המייסדים של ישראל.
במאבקי הישרדות אישיים ולאומיים אין ארוחות חינם, במיוחד אלו של העם היהודי וודאי אלו שבמזרח התיכון. הישרדות מחייבת עמידה בלחצים שהיא חלק בלתי-נפרד מהעם והמדינה היהודיים מזה אלפי שנים. עמידה בלחצים, והסירוב לוותר על נכסי צאן ברזל, כולל הזכות על ארץ ישראל, אחראים להישרדות היהדות והעם היהודי.
עמידה בלחצים ברוטליים (כגון הטלת אמברגו צבאי ואיום באמברגו כלכלי אמריקנים, השעיית אספקת מערכות נשק ותמרונים משותפים עם ארה"ב) הביאו להקמת המדינה ב-1948; לסיפוח "שטחים כבושים" ב-1949 - כולל ירושלים המערבית ורמת אביב - שהוסיפו 40% לגבולות החלוקה; לאיחוד ירושלים, לבניה יהודית בירושלים המזרחית ולשיבה לגוש עציון ב-1967; להתחלת הבניה בגילה, רמות והגבעה הצרפתית בירושלים המזרחית ב-1970, המאכלסים למעלה מ-100,000 יהודים ב-2013; להשמדת הכור הגרעיני העירקי ב-1981; להחלת החוק הישראלי ברמת הגולן ב-1981; להתיישבות 375,000 יהודים ביו"ש ו-250,000 בירושלים המזרחית מאז 1967; ועוד.
עמידה בלחצים אחראית להישרדות המדינה היהודית, להתעצמות כושר ותדמית ההרתעה של המדינה ולהאדרת תדמיתה של ישראל כבעלת-ברית אסטרטגית ייחודית של ארה"ב - ולא עלה נידף - שניתן לסמוך עליה "ביום סגריר". מ-1948 עד 1992 הדפו ראשי ממשלה את מרבית לחצי ארה"ב לוויתורים אסטרטגים, ולכן המריא שיתוף הפעולה האסטרטגי עם ארה"ב לשיאים חסרי-תקדים. 65 שנות עצמאות מוכיחים שאין-ספור לחצים על ישראל, שנתפשו כקריטיים בשעתם, היו משוכות בנתיב של התעצמות כלכלית, צבאית, טכנולוגית ודמוגרפית חסרי-תקדים בהיסטוריה המודרנית.
כניעה ללחץ אמריקני-אירופאי תקצין את עמדת הפלשתינים, תביא ללחץ נוסף וחריף יותר ותצמצם עוד יותר את הסיכוי הקלוש לשלום. כניעה ללחץ תתכחש לתקדים האירופאי של "שטחים-תמורת-שלום". עם סיום מלחמת העולם השנייה נענש התוקפן הגרמני וקיבל שלום תמורת שטחים שהעניק לקורבנות - צרפת, פולין וצ'כיה. ב-2013 רוצה אירופה להעניש את הקורבן המיועד הישראלי ולתמרץ את התוקפן הערבי.
כניעה ללחץ תעניק פרס לאירופה המפירה את הסנקציות הכלכליות נגד אירן, אך מטילה אותן על בעלת בריתה היחידה במזרח התיכון שהיא ללא-תנאי, יעילה, יציבה, אמינה ודמוקרטית.
כניעה ללחץ תתעלם מלקחי "החורף הערבי" הסוער וה"הינתקות"; מהסלמת החינוך לשנאה, הטרור והפרת הסכמים מאז אוסלו-1993; תצמצם את ישראל לרצועת חוף של 25-15 ק"מ; תהפוך את ירושלים למובלעת המחוברת בפרוזדור צר לשפלה; תעניק לפלשתינים את השליטה על רכסי יו"ש החולשים על ירושלים, תל אביב, נתב"ג ו-80% מאוכלוסיית ותשתיות ישראל; תהפוך את ישראל מנכס לנטל אסטרטגי, ותשלול מארה"ב את תרומתה הייחודית של ישראל לביטחון הלאומי האמריקני.

תאריך:  21/07/2013   |   עודכן:  21/07/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המפתח: אסור להיכנע ללחצים
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
אם נתניהו רוצה להשאר ראש ממשלה
ירון אילני  |  21/07/13 10:55
2
ביבי אם חפץ חיים אתה סלק את לב
שולם  |  21/07/13 12:36
3
מושג
אין לי   |  23/07/13 13:38
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
נורית גרינגר
ישראל רוצה להקים עוד מדינה ערבית שבעתיד הקרוב או הרחוק, תתפורר, אך הפעם בחדר הסלון של ישראל. האם כבר שכחו בישראל שהפלשתינים, עוד לפני שהפכו למדינה כדת וכדין כבר התפצלו - לרמאללה ועזה?!
איציק וולף
שרים בממשלה הודיעו כי יתנגדו לשחרור מחבלים במסגרת המגעים המדיניים המתחדשים בין ישראל לפלשתינים    השר אריאל: האמריקנים דורשים שנשחרר מחבלים בעוד הם מסרבים לשחרר את פולארד
עליס בליטנטל
ההסכמה שנתן נתניהו לשחרר אסירים עם דם על הידיים (בכמה פעימות ובתוך המו”מ), בתמורה להסכמת הערבים לשבת עמנו לשולחן המשא-ומתן - מעלה את השאלה: אם אנו משחררים רוצחים לבקשת הערבים - מדוע שלא תשחררו אתם, האמריקנים את יונתן פולארד, שלא רצח, ולא עשה פיגועים ופיצוצים? האם 27 שנה של ישיבה בכלא בבידוד מוחלט אין בהן די?
אברהם פכטר
20 שנה להסכם אוסלו, חלק מהיוזמים, מבצעים, עדיין חיים ומשתדלים לשכנע את עצמם ואותנו, שמדובר במהלך מבריק, למרות הכישלון המעשי ביישומו, הבנתו ובהשלכותיו. רבין ז"ל שאל את השאלות הנכונות והעלה לדיון את הסוגיות הבעייתיות. אבל צוות החשיבה שהיה גם צוות ההכנה להסכם, בראשות פרס, ביילין, פונדק ויואל זינגר, הלחיצו אותו ולמעשה כופפו את ידיו
איציק וולף
ראש הממשלה הודה למזכיר המדינה האמריקני על שהביא לחידוש התהליך המדיני    הצהיר כי הוא מחויב בראש ובראשונה לביטחון אזרחי ישראל    "חידוש התהליך המדיני - אינטרס אסטרטגי חיוני של ישראל לנוכח האתגרים, בעיקר מאירן ומסוריה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il