X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
במדינה מתוקנת, השר הממונה על מערכת אכיפת החוק היה קם על רגליו, ומתקומם כנגד השלום החזירי, המתבסס על גירוש גזעני של רבבות מאזרחי ישראל מבתיהם בארצם. אבל, במדינה שבה צרת המשפטים דוחפת להרפתקנות אובדנית - לעזאזל שלטון החוק! - גם שלטון החוק הולך ונרמס, הולך והופך לקורבן "השלום"
▪  ▪  ▪
ציפי לבני, בנימין נתניהו. הרפתקנות אובדנית [צילום: פלאש 90]

אחד ההיבטים העצובים של פסטיבל "השלום" - ששוב עלה לכותרות - הוא הפגיעה בשלטון החוק. במטרה לרצות את הפריץ מרמאללה כדי שהלז יואיל בטובו לבוא לשיחות על קבלת ארצנו מידינו, ועל-אף שהפריץ מן הבית הלבן סרב לתרום גם הוא מחווה מצידו - שחרור יונתן פולארד, שאיננו רוצח מתועב - ראש הממשלה התקפל והסכים לעשות מחווה מיותרת ולשחרר רוצחים שפוטים. זהו עוד פרי באושים של עסקת שליט המפוקפקת: האתנן לחמאס "מחייב" איזון בדמות אתנן דומה לאחיו התאום של החמאס, שרק בישראל ההזויה נחשב ל"מתון", בעוד שלמעשה הוא חלק בלתי נפרד מציר הרשע.
במדינה מתוקנת, השר הממונה על מערכת אכיפת החוק היה קם על רגליו, מעמיד את ראש הממשלה על טעותו, ומונע ממנו לפגוע פגיעה כה חמורה במערכת המשפט, נוסף על הפגיעה בכוחות הביטחון שהסתכנו לשווא ללכוד את הרוצחים, ונוסף על הפגיעה ברגשותיהם של אזרחי ישראל בכלל ושל משפחות קורבנות הטרור בפרט. לא כך במדינת ישראל, שבה צרת המשפטים דוחפת לכיוון ההרפתקני, הכולל בין השאר צפצוף על מערכת אכיפת החוק.
במדינה מתוקנת, השר הממונה על מערכת אכיפת החוק היה קם על רגליו, ומתקומם כנגד השלום החזירי, המתבסס על גירוש גזעני של רבבות מאזרחי ישראל מבתיהם בארצם. צדקנים וצבועים יאמרו שאין מדובר בגזענות כי מדובר על ישראלים ולא על יהודים. אבל, אותם צדקנים וצבועים יודעים כי אין הכוונה לערבי שהעתיק את מקום מגוריו מטייבה לשכם, למשל. לא כך במדינת ישראל, שבה צרת המשפטים היא המייצגת את השמאל הגזעני בממשלה.
במדינה מתוקנת, השר הממונה על מערכת אכיפת החוק היה קם על רגליו, בעיקר כאשר היועץ המשפטי לממשלה ישן על משמרתו, ומוקיע את המטיפים הגזעניים לפינוי-פיצוי של אזרחי ישראל (כאמור, יהודים) במסגרת הטיהור האתני של יהודה ושומרון. יש להניח שהיועץ המשפטי לממשלה וצרת המשפטים לא היו שותקים אילו היה מישהו מציע פינוי-פיצוי לערבים אזרחי ישראל כדי שיתפנו מבתיהם בגליל או בנגב במסגרת חזון "הם שם ואנחנו פה". אבל, כאשר מדובר בטיהור אתני של אזרחי ישראל (כאמור, יהודים), הכל מותר, ובלבד שמולך "השלום" יקבל את ליטרת הבשר והדם שלו. כמובן שכל מעשה אוטו-אנטישמי זוכה למחיאות כפיים מצד האנטישמים באירופה.
במדינה שבה צרת המשפטים דוחפת להרפתקנות אובדנית - לעזאזל שלטון החוק! - גם שלטון החוק הולך ונרמס, הולך והופך לקורבן "השלום".

תאריך:  23/07/2013   |   עודכן:  23/07/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
צרת המשפטים
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
אכן, צרת המשפטים ושמעון האסון. ל"ת
שולם  |  23/07/13 12:00
2
"שמירת חוק" , נוסח בריימן
שלמה המגיב  |  23/07/13 12:37
3
ציפי הש''ג- ביבי האשם
אברהם שלום  |  23/07/13 22:40
 
- אברהם שלום "היועץ הפוליטי" !
שלמה המגיב  |  25/07/13 13:40
4
ואיך זה שהליכוקקניקים הם אלה ש
קורןנאוה טבריה  |  24/07/13 12:18
 
- נאוה קורן ראויה לסבסוד תרופות
מרמלשטיין  |  24/07/13 13:29
5
כל מילה אמת
יפה טענת  |  24/07/13 13:19
6
אכן צרה צרורה! ל"ת
בתיה  |  24/07/13 22:00
7
ציפי היה המינוי הראשון של ביבי
עזרא מנצור  |  25/07/13 14:40
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
יוסי שחר
עברו שמונה שנים מהניסיון השערורייתי שהיה אמור לשמש רמזור ירוק, אב-טיפוס לדרך בה ייפתר אולטימטיבית הסכסוך עם הפלשתינים. שמונה שנים זו בהחלט תקופה מספקת לסכם את ניסיון הנפל הזה שנכשל טוטלית מכל בחינה ועניין
נורית גרנגר
אירופה חוזרת שוב לעבוד באופן שיטתי לגירוש היהודים ממולדתם    היכן המחאה ההמונית בארץ? מדוע הממשלה מסכימה לשחרר רוצחים תמורת "הכבוד" לדבר עם הערבים?
איציק וולף
לאחר הצהרת ראש הממשלה על משאל עם שיאשר כל הסכם עם הפלשתינים הצהיר גם ראש הרשות הפלשתינים על כוונה דומה    נביל אבו רודינה: הדרך לשיחות עדיין חסומה
איציק וולף
לאחר שהצהיר כי כל הסכם עתידי בין ישראל לפלשתינים יובא להכרעת העם צפוי ראש הממשלה להעביר את חוק משאל העם במהירות    הממשלה תסמיך את נתניהו לתזמן את שחרור 82 האסירים הפלשתינים    המו"מ ייפתח בשבוע הבא בוושינגטון
יהודה דרורי
קשה להבין כיצד ארה"ב מצד אחד ומדינות אירופה מצד שני, אינן מבינות את המצב הנזיל במזרח התיכון, ואת מרכיבי הסכסוכים ולכן הן טועות שוב ושוב ופועלות בדרכים שונות ומשונות לעבר מטרות שלא ניתן להגשימן בשלב זה כמו: פתרון הסכסוך היהודי-מוסלמי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il