X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מתמודדי האח הגדול משפילים את עצמם לעיני כל. 30% הרייטינג של התוכנית הירודה הזו הם תעודת עניות לחברה בישראל, אבל למתמודדים בתוכנית לפחות יש מטרה, פרסום אישי + סיכוי יחסית גבוה לזכות בפרס יקר ערך. אבל הציבור, מתמודד בתוכנית האח הגדול הרבה יותר גדולה, חלולה, מקוממת ומסוכנת – ובנוסף האח הגדול שלנו גם מרושש אותנו
▪  ▪  ▪
תוכנית האח הגדול. ריקנות וחלילות [צילום: מן הטלוויזיה]

החלילות השתלטה עלינו. החלילות בעיתונות, החלילות במדיה, החלילות בשלטון, החלילות בכל מקום.
הערוץ הראשון אשר לא מתעסק או כמעט לא מתעסק בתוכניות הריאליטי החלולות והמזיקות, זוכה לאחוזי צפייה מאד נמוכים, ואילו הערוצים האחרים ובייחוד התוכן החלול שלהם זוכה לתשומת הלב של חלק מכריע של הצופים.
תשומת ליבנו מיתרגמת מיידית לכסף (פרסום) והפרסום מניע מערכות כלכליות שלמות עד כי החלילות הזו הופכת להיות חלק בלתי נפרד מחיינו ומקיומנו.
ממש כמו אותם לוחמים בקולוסאום אשר הציבור לא הגיע על סיפוקו אלא כאשר דמם ניקז והם נפחו את נשמתם (כחצי מיליון איש נפחו נשמתם בקולוסאום של רומא – לקול תשואות הקהל ה"מתורבת" וצמא הדם).
ציבור חלול זקוק למנהיגים חלולים
היום כמו אז, יושבים עשרות/מאות אלפי אנשים מול הרחבה/המרקע ורואים את האכזריות בהתגלמותה, נהנים בסיבלותם של אחרים, תחת התירוץ החלול שהקרבנות פועלים מרצונם החופשי.
ואת החלילות המתמשכת הזו לאורך שנים מזהים גורמים חלולים, ומסיקים שציבור חלול זקוק למנהיגים חלולים, חוש הביקורת של הציבור החלול משובש ולכן הוא לא יזהה את חלילות מנהיגיו אלא להפך הציבור ראוה בחליליות יתרון, הציבור הוא עבד של החלילות היא מוזרקת לו ערב ערב הישר לווריד, ולכן אחת לארבע שנים ודאי ישים פתק חלול בקלפי.
זה מגיע לנו, והשאלה היא אם נדע לעצור בזמן, האם תמיד נמשיך לחפש את האשמה בתרבויות של המיעוטים (כפי שקורה בכל מקום ומוביל לאסונות) או שנחפש בראש ובראשונה את האשם בתרבות שלנו? האם אנו רוצים להמשיך להיות חלולים ולהמליך עלינו הנהגה חלולה או שמא חפצי חיים אנו, חיים של תוכן עם הנהגה ראויה לעם של תוכן.
מתמודדי האח הגדול משפילים את עצמם לעיני כל. 30% הרייטינג של התוכנית הירודה הזו הם תעודת עניות לחברה בישראל, אבל למתמודדים בתוכנית לפחות יש מטרה, פרסום אישי + סיכוי יחסית גבוה לזכות בפרס יקר ערך, אבל אנו, הציבור, מתמודדים בתוכנית האח הגדול הרבה יותר גדולה, חלולה, מקוממת ומסוכנת – ובנוסף האח הגדול שלנו גם מרושש אותנו.

תאריך:  24/07/2013   |   עודכן:  24/07/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 האח הגדול
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
זה מגיע לנו
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
תגובה
צנחן  |  24/07/13 13:48
2
"פני הדור כפני הכלב"
שלמה שכטר  |  24/07/13 19:28
3
בזכות "האח"-זרקתי את הטלוויזיה ל"ת
מילות שבח לתוכנית  |  25/07/13 08:39
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלי אלון
בכניסה ראשית לישוב מבשרת ציון בואכה קניון הראל מוצבים מזה תקופה ארוכה, לא פחות מ-9 שלטים גדולים הממוקמים אחד ליד השני ופוגעים בחזות הסביבה בצורה משמעותית. התושבים כך נראה, אדישים למצב ומשלימים עם המפגע הסביבתי והבטיחותי המקדם את פניהם
צ'לו רוזנברג
האידיאולוגיה הציונית מעולם לא שללה את הדת. ההפך הוא הנכון. יחד עם זאת, אם הערכים של מדינת ישראל מתנגשים בערכי הדת כפי שהחרדים רואים אותה, זכותם לבחור במה שהם רוצים. החרדים אינם אשמים אלא מי שחייב ליטול על עצמו את האשמה אלה הם החילוניים
יחיאל אמיתי
תושבי ירושלים - החילוניים, הדתיים והחרדים צריכים למנוע את התקדים המביש ולאפשר למשה ליאון, תושב העיר גביתיים לרוץ לראשות העיר. האם מתו מיליון תושבי העיר אין אף אחד שמתאים לכהן כראש העיר? ומדוע לחהליף ראש עיר מכהן ומצליח כמו ניר ברקת?
איתן קלינסקי
הנכונות לשתי מדינות לשני עמים משודרת באילוץ ובחצי גמגום גם מדי פעם לציבור בישראל. אך קיימת עוצמת פער בין מלל ההסכמה בשיחות ובהצהרות ובין הביצוע היומיומי, העלול להביא למצב בלתי הפיך
יאיר דקל
כאשר הדברים נכתבו, כבר ידעתי שאני יוצא למפגש משפחתי באומבריה, איטליה, אבל באותו מועד לא חשבתי על פגישה מחודשת עם דוד המלך, האחד, היחיד והאלמותי - פסל דוד מאת מיכלאנג'לו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il