X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
במונח "משאל עם" יש הטעיה יסודית המנקרת את העין ודוקרת את הלב. ביום פקודה ולאחר הגעה חלילה להסכם עם הרוצחים הערבים תופנה אל ה"עם" שאלה אם הוא ("העם") מסכים למסירת חלקים מארץ ישראל לאויב. וראה זה פלא, במשאל המוצע יצביעו כל אזרחי ישראל הדמוקרטית, בכלל אלה ערבים תושבי ישראל!
▪  ▪  ▪
משאל עם. איוולת ופשע מוסרי [צילום: פלאש 90]

לפני הדיון בסוגיה אותה אני מבקש להעלות לסדר היום יש לומר את המובן מאליו: ארץ ישראל איננה נתונה למשא-ומתן ואיש איננו רשאי לדון עם האויב או עם כל גורם שהוא על מסירת חלקים הימנה. לא עלי לקבוע ו/או לשכנע. ארץ ישראל שייכת לעם ישראל מכוח ההבטחה האלוקית שניתנה לאברהם וככזו איננה לחלוקה או מסירה. לא בכדי שוללים רבים את עצם ניהול המשא-ומתן עם האויב הערבי בהיות ארץ ישראל "מונחת על השולחן".
היטיב לבטא את הדברים בן-גוריון בדברים אותם נשא בפני באי הקונגרס הציוני העשרים בבאזל וכך אמר : "לאף יהודי אין זכות לוותר על זכות קיומה של האומה היהודית וארץ ישראל.אין לאף גוף יהודי סמכות כזאת. אפילו לכל היהודים החיים היום, אין הסמכות לוותר על חלק אדמה כלשהוא....האומה היהודית אינה מחויבת ואינה כפופה לאף ויתור שכזה. זכותנו לאדמה זו, כולה, תקפה ושרירה לנצח ועד לבוא הגאולה השלמה לא נזוז מזכות היסטורית זו"
משנאמרו הדברים לעיל חוזרים אנו על כורחנו למציאות חיינו כאן במדינת היהודים שמנהיגיה מתעלמים מהאמת הנצחית שבשורש קיומנו כאן ומתריסים נגד אלוקים ואדם.
בימים אלה נמצא על סדר יומה של הכנסת חוק משאל עם שתכליתו המוצהרת להוות חסם בפני מחטף פוליטי שאחריתו מסירת חלקי מולדת לאויב הערבי. לא אכנס לניתוח כל הדקויות המשפטיות בנוסח המוצע שהינו בעייתי ביותר בלשון המעטה אלא אתעכב על סוגיה עקרונית ראשונה במעלה, עליה כך נדמה, כמעט שאין מדברים.
הטעיה יסודית
במונח "משאל עם" יש הטעיה יסודית המנקרת את העין ודוקרת את הלב. ביום פקודה ולאחר הגעה חלילה להסכם עם הרוצחים הערבים תופנה אל ה"עם" שאלה אם הוא ("העם") מסכים למסירת חלקים מארץ ישראל לאויב. וראה זה פלא, במשאל המוצע יצביעו כל אזרחי ישראל הדמוקרטית שהינם בעלי זכות בחירה לכנסת, בכלל אלה מאות אלפים רבים (לאסוננו) של ערבים תושבי ישראל !!
מציאות זו, האיוולת והרשע שבצידה והפשע המוסרי אותו היא מנציחה איננה נסבלת ועלינו להקים קול זעקה ולהפוך עולמות עד לביטולה, בנפשנו הדבר.
היעלה על הדעת שהגיס החמישי החי בקרבנו יהיה שותף בקביעת עתידנו בארצנו? הייתכן שלקולם של אחמד טיבי וחבריו שונאי ישראל יהא משקל כלשהו בקביעות מהותיות באשר לגורלנו ועתיד ערי אלוקינו? השאלות הן רטוריות כמובן. אין יהודי שפוי שיסכים למצב הזוי ומעוות שכזה .
ערביי ישראל אינם חלק מהעם
הערבים החיים בארץ ישראל אינם חלק מהעם!!, זאת יש לומר במפורש ללא מורא ובגאון. בג"ץ של עכו"מ לא יאהב זאת, השמאל המטורף יתנגד נחרצות, הרועץ המשפטי לממשלה ימציא חוות דעת "מלומדת אובייקטיבית ונאורה" הפוליטיקאים המתקרנפים יפתחו במחול צביעות והתרפסות והתקשורת תעשה מהעניין מטעמים כאלה שלעומתם אפילו "תג מחיר" יחוויר ויתגמד.
ובכל זאת נאמר את הדברים, בריש גלי, בתקיפות ובגאווה. הערבים החים כאן הינם אורחים. חלקם מנומסים יותר, חלקם מנומסים פחות, חלקם פראי אדם המבקשים לכלותנו ורובם ככולם מזדהים עם אחיהם הטובחים בנו בתאוות רצח נאצית כל אימת שידם משגת פגיון או חגורת נפץ.המטיל ספק בדברים יתכבד להקשיב לדברי ההלל אותם השמיע אחמד הנ"ל ל"שאהידים" הערבים.
זו ארצנו וארצנו בלבד. אפילו לנו היהודים (לפרטים או לקבוצות ואף לאומה כולה) אין היכולת לוותר על נחלת אבותינו או על גרגר מגרגרי אדמתה הקדושה.
אלא שבמסגרת הפוליטית המעוותת אותה נכנה כאן "דמוקרטיית כל אזרחיה" הכול אפשרי. מציאות עגומה ואסונית זו חווינו על בשרנו בעבר ה"רחוק" עת נחתם הסכם ה"שלום" עם מצרים ולאחרונה שוב עת הרודן אריאל שרון (אותו האדמה והשמיים כאחד מסרבים לקלוט לקרבם) עמד על ארצנו לכלותה וקרע ממנה נחלה ואדם תוך שהוא מותיר אחריו חורבן שכול ואסון.
מהיהודים המשרתים את עמנו במסגרת הפוליטית הקיימת עלינו לדרוש שבאם יחוקק חוק משאל עם, יהא החוק כזה המבטיח שלקול הערבי לא תהא השפעה כלשהי !! יש כמה אמצעים אותם ניתן להפעיל לשם כך בכללם למשל רוב מיוחס בן תשעים חברי כנסת. יש גם דרכים נוספות...
הערבים החיים בקרבנו אינם חלק מהעם,זו האמת הפשוטה אותה יש להבהיר לאלה שמחמת עיוורון או ערפול חושים אינם רואים את המובן מאליו, אינם דבקים בה אינם וחיים על פיה.

תאריך:  30/07/2013   |   עודכן:  30/07/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מי העם במשאל העם?
תגובות  [ 22 ] מוצגות  [ 22 ]  כתוב תגובה 
1
הטיעון המרכזי לשיטתך
יהודית ו  |  30/07/13 16:08
2
אם אין לדון כלל על מסירת א"י
רותי א.  |  30/07/13 19:03
 
- אין כל סתירה ....
בעז ש  |  30/07/13 20:11
 
- חבל שאינך מבחין בסתירה. ומכל
רותי א.  |  30/07/13 20:36
 
- "סתירה"
בעז ש  |  1/08/13 11:26
3
מובן מאליו שדבריך חסרי הגיון.
אהוד פרלסמן  |  31/07/13 00:07
 
- תשובה לאהוד
בעז ש  |  31/07/13 09:51
 
- אנחנו מסכימים במהות, לא בסגנון
אהוד פרלסמן  |  1/08/13 00:18
 
- תשובה
בעז ש   |  1/08/13 11:18
 
- נקודת מבט אחרת.
אהוד פרלסמן  |  3/08/13 00:41
 
- "אני מאמין בדמוקרטיה"...כתבת..
בעז ש  |  3/08/13 21:53
 
- תגובה לא נאה
דאגנית  |  1/08/13 13:56
4
יש לשלול את רעיון משאל העם
לא ליברל  |  31/07/13 09:14
5
באם נגיע לידי משאל עם,יש לכלול
פלא יועץ  |  31/07/13 13:07
6
יתכן שחששתיו של שפירא מיותרים
דאגנית  |  1/08/13 14:02
 
- משאל העם רעיון מטומטם
עמוס שנער  |  1/08/13 21:57
 
- מה מעדיף העם?
דאגנית  |  1/08/13 22:30
 
- לא הבנת אותי כלל דאגנית
עמוס שנער  |  1/08/13 23:39
 
- שמאל חברתי? - תרמית עצומה.
דאגנית  |  2/08/13 09:14
 
- שמאל חברתי ???
דאגנית  |  2/08/13 12:07
 
- לדאגנית
עמוס שנער  |  2/08/13 16:13
7
ה0מולנים והערבים עם אחד=והיהוד
קורןנאוה טבריה  |  2/08/13 16:07
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
יוסי אחימאיר
הדרך שבה המזכיר האמריקני קרי מוביל את המו"מ, ומינויו של השגריר אינדיק, הם בשביל הפלשתינים אינדיקציה ברורה באשר לכיוון ולסיכויים. אפשר למתוח עוד ועוד את החבל, כי אם הוא ייקרע, רק ישראל תואשם
אהרון שחר
עצוב להשתייך לעם שכל הזמן מתרפס ומשפיל את עצמו. עצוב עוד יותר שהוא מתנהג כאחוז אמוק בתחרות אובססיבית עם עצמו לשבור כל פעם מחדש את שיא ההשפלה, ואי-אפשר לעצור אותו
עופר וולפסון
שרת המשפטים אומרת כי הישראלים והפלשתינים הסכימו ל"קוד השתיקה" על כל תוכן השיחות עד לסיומן    שעות לתוך המו"מ הרשמי - רקטה נורתה מרצועת עזה
נרי אבנרי
אבו-מאזן, כמו ערפאת לפניו, דחה הצעת שלום חריגה בנדיבותה. דחיית ההצעה של אולמרט וברק מוכיחה שכשלא רוצים, לא משנה מה מציעים. קבלו כמה ציטוטים מכשלון פסגת קמפ-דייוויד. הלכתי לארכיון
רביבה בן זאב
אם לפני 20 שנה היה קם נביא ומאיים עלינו במציאות של קיץ 2013 - היינו דורשים לאשפזו מיד במחלקה המתאימה. היום, לא נותר לנו אלא לשמוע שוב ושוב את הקשקושים המאיימים בנוסח: "החלטות קשות", "תהליך קשה" ובתרגום חופשי: קץ מדינת ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il