X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כחובב נסיעות ברכבת ישראל אני מוכרח להודות שאני חושש להידבק במחלה שלכם. אני חושש שגם אני אתחיל פתאום להרגיש לא טוב בכל פעם שתנאי העבודה שלי ישתנו לרעה
▪  ▪  ▪
נציגי הצדדים בבית הדין לעבודה [צילום: פלאש 90]

הווירוס המסתורי שתקף עשרות מכם מדאיג אותי מאוד. אני לא יודע אם שמתם לב, אבל משום מה, הוא תוקף אתכם תמיד אחרי שהנהלת הרכבת עושה שינוי מסוים. לפני שלושה חודשים זה קרה מיד אחרי שסידור העבודה שלכם עבר מחלוקה ידנית לחלוקה באמצעות מחשב. לפני שלושה שבועות זה קרה במחאה על השעייתה מעבודה של יו"ר הועד שלכם לשעבר, והשבוע זה קרה אחרי שהתברר לכם שתאלצו כנראה לעבוד יותר שעות מבעבר.
כחובב נסיעות ברכבת ישראל אני מוכרח להודות שאני חושש להידבק במחלה שלכם. אני חושש שגם אני אתחיל פתאום להרגיש לא טוב בכל פעם שתנאי העבודה שלי ישתנו לרעה. אני חושש שגם אני אתחיל להיות שקרן ולהתחזות לחולה בכל פעם שמשהו במקום העבודה שלי לא ימצא חן בעיני.
אמנם עדיין לא פורסמו ממצאי הבדיקה הרפואית בנוגע לסוג הווירוס שתקף אתכם, ואפילו שאני לא רופא, אני כן יכול לתאר לכם, כנוסע וותיק ברכבת, את תופעות הלוואי של המחלה המסתורית שלכם.
אחת מתופעות הלוואי היא עצבנות של נוסעים שנמאס להם שמנהלים מאבקים על הגב שלהם. כידוע לכם, בשנים האחרונות סבלו נוסעי הרכבת ממגוון גדול של שיבושים ותקלות. היו עבודות בלתי נגמרות על שיפור תשתיות, היו עיכובים ואיחורים חוזרים ונשנים, היו תאונות ומחדלים, היו שריפות, והיה גם מאבק של ועד העובדים כולל הופעות תקשורתיות מביכות של יו"ר הועד דאז, גילה אדרעי. כל התופעות הללו לא תרמו, בלשון המעטה, לדימוי של עובדי הרכבת בעיני הציבור, והמחלה המסתורית שלכם רק מעצימה את הכעס והזעם של הנוסעים עליכם.
תופעת לוואי נוספת למחלה שלכם היא התחזקותם של חסידי ההפרטה והקפיטליזם. אויבי חופש ההתארגנות משתמשים במחלה המסתורית שלכם כטיעון נוסף במאבקם לביטול ועדי העובדים. ממש כמו עובדי הנמלים, גם אתם מוציאים שם רע לעבודה המאורגנת. חבל, כי מדובר בערך חברתי חשוב.
מבלי להיכנס לצדקת טיעוניכם, יש דרכים אחרות לנהל מאבק, דרכים חכמות יותר וצודקות יותר מאשר מאבק על גבם של נוסעים, תוך שימוש בשקרים.
תהיו בריאים.

פורסם במקור: יומן, מקור ראשון
תאריך:  10/08/2013   |   עודכן:  10/08/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תחבורה ציבורית
עידן יוסף
שעה ארוכה המתינו נוסעי קו 497 של אגד במחלף לוד להגעת רכב חלופי    להפתעתם, האוטובוס שהגיע היה הקו הבא    אגד: זה המענה האופטימלי שהיה
עידן יוסף
רופא תעסוקתי שבדק את נהגי הקטרים נתן אישורי מחלה לארבעה מהם עד יום ראשון    הנהגים נדרשו לשוב לעבודה, לאחר שבגללם הושבתו עשרות רכבות    אחוז דיוק הרכבות הלילה - 71%
עידן יוסף
ביה"ד לעבודה הורה לנהגים לשוב לעבודה    פטורים יינתנו רק למי שבאמת חולה ע"י רופא החברה
עידן יוסף
בית הדין דורש מנהגי הקטרים ה"חולים" שאין ברשותם אישורי מחלה לשוב לעבודה    חשש כי מספר הרכבות השובתות ביום חמישי העמוס יגיע ל-100    הנזק למשק: מיליוני שקלים ביום
עידן יוסף
המסלולים מותאמים למוקדי הבילוי החדשים ולמלונות    בתקופת החופשה יופעלו הקווים שבעה ימים בשבוע וביתר השנה בסופי שבוע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il