X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אם מחר תספח את יו"ש, מר אריאל, הרי שמיד יבקשו הפלשתינים שם זכויות שוות - מה הן ה"זכויות בע"מ" שאתה מוכן להעניק להם? והאם ה"זכויות" הללו יהיו עם או בלי "תנאים מוקדמים"?
▪  ▪  ▪
השר אריאל. חפץ בטירפוד השלום [צילום: פלאש 90]
אריאל: יש לספח את יהודה והשומרון
אלעזר לוין
הצהרה מדינית מרחיקת לכת של שר השיכון * עוד אמר: "נבנה דירות בכל מקום בא"י - גם באריאל, בתל ציון, בקרני שומרון ובקרית ארבע. אין הבדל בין יהודה ושומרון לשאר הארץ, איש לא יכתיב לנו היכן לבנות"
לרשימה המלאה

אלעזר לוין
אריאל: נבנה אלפי דירות ביהודה ושומרון

אלעזר לוין, איציק וולף
מגרשים ל-1,187 דירות בי-ם ובשומרון

כמו כולם, קראתי את הצהרתך לגבי סיפוח יהודה ושומרון לישראל. אני מבין היטב שכמי ששנים לחם כאופוזיציונר לשלום, הרי שקשה לכבודו להרים את האצבע לוויתור טריטוריאלי למען אותו שלום, כאשר הוא יושב הפעם מהצד השני של השולחן הממשלתי. האמת היא שקדמו לך בעבר כמה שרים שברחו מביתם כשהתבשרו על ויתורים למען השלום ובראשם רחבעם זאבי המנוח ויבדל"א בני אלון. אבל אתה הוא זה שמכולם ידע היטב כבר לפני כינון הממשלה כי הפעם גם נתניהו מתכוון אולי להקים מדינה פלשתינית. אז מכאן גם נגזרת השאלה הראשונה: מדוע הצטרפת בכלל לממשלה הזו? ואולי חשבת שאפשר להקים "מדינה פלשתינית" עם סיפוח שטחיה?
ונעבור הלאה. מר אריאל, אם מחר תספח את יו"ש, הרי שמיד יבקשו הפלשתינים שם זכויות שוות - מה הן ה"זכויות בע"מ", שאתה מוכן להעניק להם? מר אריאל, האם ה"זכויות" הללו יהיו עם או בלי "תנאים מוקדמים"? האם שר השיכון - שלאחר ה"סיפוח" - יבנה באותה מסיביות גם לתושבי שכם, קלקיליה, אל בירה וכולי? האם לכבודו - למר אריאל, תהיינה תשובות להתקוממות העממית שתחל ביום שלפני ה"סיפוח" ואלו מן תגובות כבודו מציע? האם כבודו מודע שהנפגעים הראשונים מאותה התקוממות יהיו המתנחלים שלו, ומכאן שצריך גם לשאול את כבודו האם הצעת ה"סיפוח" שלו היא "תרגיל במזוכיזם" או שיטת הפקרות באופן מופקר? אני בטוח שכבודו עלול לטעון כי "לא יקרה דבר" לאחר ה"סיפוח" שלו ולכן אני שואל מהי הצעתו של מר אריאל ל"שלום אמיתי"? ועוד שאלה קטנה - מדוע כבודו לא מציע לספח את רצועת עזה? והאם מהשאלה האחרונה אנחנו צריכים ללמוד כי יש לתת מדינה למי שאינו שותף לתהליך השלום ואילו לאלה המוכנים לשלום יש לשלול זכות זו?
ברור לכולנו כשמש, שמר אריאל חפץ לטרפד את השלום וגם במחיר דמים מחריש אוזניים. מר אריאל מציע "אלטרנטיבה" שכל כולה שכול ומלחמה, אבל רוב תושבי המדינה הזו אינם מוכנים להתאבד עבורו. מישהו צריך אולי להורות לאריאל וחבריו את הדרך החוצה מהממשלה ואם בכל זאת המתנחלים לא ירצו להתפנות אפשר להשאירם שם - כאזרחי המדינה הפלשתינית שכבר הוכרה על-ידי האו"ם.
מיום בריאת הממשלה הזו ידענו כולנו כי נגיע לרגע האמת - בין שלום למלחמה, בין ימין קיצוני והזוי ל"יונים צחורות" ובין פשרה טריטוריאלית לאיבוד לדעת, אבל לא רק אריאל, בנט, דנון וחבריהם שימשו כ"בנות יענה" - עם ראש טמון בחול לשם ה"כיסאולוגיה" שלהם - אלא גם ציפי לבני, עמיר פרץ, יעל גרמן, יעקב פרי ודומיהם שימשו ככאלה ללא בושה. אז עכשיו הגיע רגע האמת רבותיי, וטוב שאריאל אמר את מה שאמר ולכן גם טוב יעשו "בנות היענה" משמאל אם יוציאו את ראשן במהירות מהחול הזרוי על עיניהם לפני שחוד החנית הימני הזה יתחיל לבנות בתנופה את ההתנחלויות ההזויות שלו ויפתח, חס ושלום, את מנהרת הדמים לכיוון אחד בלבד.
ודרך אגב, מהי דעתו של נתניהו בעניין, ואולי בכלל נתניהו חיכה לרגע שיסביר לעולם כי ה"קיצוניים" מסנדלים אותו?...

תאריך:  21/08/2013   |   עודכן:  21/08/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שאלות ישירות לשר השיכון
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
קשה להתווכח עם בורות וטיפשות
נתין מדמנת ישראל  |  21/08/13 22:24
2
תודה רבה לכותב המאמר. ל"ת
תודה..  |  22/08/13 15:50
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
מנחם רהט
הנשיא אובמה ושר החוץ קרי לא מתחילים להבין את המזרח התיכון, ועלולים להוביל חלילה את ישראל למצבן של מצרים וסוריה המדממות
איתמר לוין
ביהמ"ש העליון מפרסם את נימוקיו לאישור השתתפותה של חנין זועבי בבחירות לכנסת ה-19: למרות מעשיה על סיפון ה"מרמרה" - לא הוכחה המסה הקריטית הדרושה לפסילת התמודדות
ד"ר רון בריימן
הנחת היסוד של 20 השנים האחרונות הייתה ששלום בא"י המערבית כרוך בהקמת מדינה פלשתינית נוספת, בלב הארץ: "שטחים תמורת שלום". מספטמבר 93' נשטף מוחנו כאילו לא ייתכן שלום בלי להקים מדינה כזו, נוסף על זו שממזרח לירדן. חובה לנתק את הקשר השקרי בין שלום למדינה פלשתינית ממערב לירדן
יורם דורי
במבט לאחור יש מי שרואים בהסכמי אוסלו הסכם שמנע הידרדרות למדינה דו-לאומית ויש מי שחושבים שמדובר בוויתור גדול מדי תמורת תמורה קטנה מדי. מה שבטוח, הטרור הפלשתיני התחיל זמן רב לפני הסכמי אוסלו
עידן יוסף
פלשתיני במחנה הפליטים נהרג מאש כוחותינו במהלך כניסה לביתו של פעיל בג'יהאד האיסלאמי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il