X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מוצרי סימולציה עוזרים לקצר את זמן היציאה לשוק (TTM), באמצעות היכולת שלהם לבצע אופטימיזציה לתהליך היצור ולוודא שניתן לייצר ביעילות, וללא טעויות. כל זה נעשה בסביבה וירטואלית ותלת מימדית מתקדמת, המאפשרת ביצוע ניסויי אימות רבים בצורה יעילה
▪  ▪  ▪
הדמיית תחנת רכבת. יכולת לקצר זמנים [צילום: הדמיה]

בשנים האחרונות אנחנו עדים לעלייה בתחרות העסקית בעולם הייצור הגלובלי. על-מנת להישאר תחרותיים, מטמיעים יצרנים רבים תהליכים ארגוניים של שיפור ושינוי האסטרטגיות העסקיות שלהן למען קיצור זמן היצור, הפחתת עלויות ושמירה על סטנדרטי איכות גבוהים. כדי לעמוד ביעדים אלו, הבינו היצרנים כי עליהם להטמיע מערכות לניהול מחזור חיי מוצר ופתרונות סימולציה תלת מימדיים לצד פתרונות ייצור וסימולציה אוטומטיים במטרה לאמת את תהליכי היצור מראש.
מוצרי סימולציה עוזרים לקצר את זמן היציאה לשוק (TTM), באמצעות היכולת שלהם לבצע אופטימיזציה לתהליך היצור ולוודא שניתן לייצר ביעילות, וללא טעויות. כל זה נעשה בסביבה וירטואלית ותלת מימדית מתקדמת, המאפשרת ביצוע ניסויי אימות רבים בצורה יעילה ובאופן אוטומטי.
מוצרי סימולציה מאפשרים לדמות תהליכי הרכבה, פעילות אנוש, תהליכים רובוטיים כגון ריתוך והדבקה ותהליכים אוטומטיים אחרים. תהליכי ההדמיה מאפשרים למהנדסי הייצור לעצב ולדמות אזורי ייצור, אוטומטיים, למשל אזורים בהם יש לסנכרן פעולה של כמה רובוטים בו זמנית, כך שלא יהיו התנגשות בין הרובוטים השונים.
בבואנו לבחון פתרונות סימולציה חשוב לשים לב להיבטים הבאים:
  • מזעור טעויות ייצור ופגיעה בציוד. טעויות יצור עלולות להיגרם משגיאות תכנון של עבודה, הנעשית על-ידי מכונות או עובדים. על-מנת להימנע מטעויות אלו, חשוב להשתמש בגאומטריה המדויקת של החלק. בנוסף חשוב לדמות פעולות מכונה ופעולות אנושיות.
  • קיצור זמן הנדסה. ניתן לייעל ולקצר את זמן ההנדסה על-ידי שימוש בכלי תכנון ואופטימיזציה אוטומטיים כגון חישוב מסלולי תנועה, בדיקת התנגשויות אוטומטיות ועוד.
  • קיצור זמן הדרכה. שימוש בגאומטריה תלת מימד מתקדמת והיכולת ליצור סרטונים מתאימים יכול לקצר את זמן ההדרכה באופן משמעותי.
  • מזעור הפגיעה הארגונומית. חשוב שלכלי תהיה יכולת הדמיה מדויקת של תנועות אנוש. יכולת זו, יחד עם ניתוח ארגונומי של סביבות עבודה וירטואליות יאפשרו לבדוק פרמטרים בסביבת העבודה, כגון סיכון לפציעה, נוחות למשתמש, נגישות, קו הראיה, הוצאת אנרגיה, עייפות ועוד ובכך ימזערו את הנזקים לעובדי המפעל.
  • ניהול נוח של שינויים. היכולת לעקוב אחרי שינויים מאד חשובה בעולם הייצור בו השינויים עשויים להיות מורכבים, לכן חשוב שלמוצר תהיה מערכת השוואה של תוכניות רובוטיות ושל הוראות יצור שתהיה נוחה לשימוש.
  • הקמה מהירה של התחנה. חשוב לוודא שלמוצר יש יכולת הורדת תוכניות למכונה ושהוא תומך במכונה או הרובוט הספציפיים.
מוצרי הסימולציה של Tecnomatix® digital manufacturing, המיוצרים בישראל, נותנים מענה מלא לנקודות שהוזכרו לעיל. שלל המוצרים כולל הדמיות של רובוטים, תחנות ופעולות אנוש בסביבת תלת מימד נוחה וקלה לשימוש. המוצרים מאפשרים להטמיע תהליכים ארגוניים לשיפור אסטרטגיות עיסקיות ובכך להתמודד עם התחרות ההולכת וגוברת בשוק.

הכותב הוא מנהל הפיתוח העסקי של חטיבת הסימולציה בסימנס תכנה, את מוצריה משווקת חברת מקיט מערכות.
תאריך:  25/08/2013   |   עודכן:  25/08/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גל קסטל
ניתן להסביר את נתוני האוצר המעידים על ירידה ברכישת דירות ברבעון הראשון של השנה כנתון וירטואלי בלבד המשקף את הלך הרוח התקשורתי באותם הימים
איתן קלינסקי
חבל שגם הסתדרות המורים נרתמה למסע של התעוררות וחיזורים וולגאריים אחרי מחויבויות לרכישת דווקא המותג האחרון היקר והנוצץ של תיק וקלמר, עיפרון מצועצע ומחדד מזמר. צרכנות יקרה בזבזנית וחסרת כבוד לעולם הערכים שלמענו נועדה כתה א'
משה חסדאי
אצל הערבים יש כל מיני קודקסים של התנהגות, והכי נוח וסובלני ביניהם הוא קודקס ההתנהגות בין שכנים. זה מחייב אותם יותר ממה שתדבר על הומניות או על דת או על יושר. אם תבוא לערבי ותספר לו על זכותך המלאה לארץ ישראל אז אין שיח. צריך להכיר את הערבים, אבל לנהוג כמו יהודי
אורי בן ארי
זוהי חובתנו הלאומית והמוסרית לדאוג שיהיו לנו המורים המצוידים בטכנולוגיות המתקדמות ביותר שכן ילדינו הם ההון האנושי של העתיד של המדינה שלנו ואם לא נכשיר אותם כראוי עם המורים הטובים והמצוידים ביותר, לא תהיה למדינה תקומה
עידן יוסף
תעשיית הבידור של האח הגדול גורפת הון מהצבעות הצופים. אבל אסור לעיריות לממן מכספי הציבור קריאה לתושבים להצביע עבור תושב העיר שמתמודד ב"האח הגדול"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il