X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בעידודה של הזמרת שהופיעה בערב אומנות ברחבת עיריית ראשון לציון נהרו המוני הצעירים לקדמת הבמה ומנעו מהיושבים על הכיסאות, הנכים והמבוגרים ליהנות גם הם מהופעה שהייתה אמורה להיות למען כולם
▪  ▪  ▪

כמידי שבוע נערכים בכיכר העירייה בראשון לציון ערבים אומנותיים עם מיטב זמרי העבר וגם ההווה. בכול שבוע מגיעים לרחבת העירייה כאלף חמש מאות אנשים, מרביתם אנשים מבוגרים, חלקם נכים. האנשים מגיעים כשעה עד שעה וחצי לפני ההופעה ומתיישבים על כ 1500 כסאות אשר העירייה מכינה בעוד מועד, כמו לכל הופעה הדור הצעיר מגיע ממש ברגעים האחרונים והם בדרך כלל עומדים במשך כל ההופעה מאחורי הכיסאות ברחבה שמאחור. בכיכר העירייה הופיעו מיטב האומנים לפני כשבועיים דני סנדרסון, לפני כן מירי מסיקה ועוד.
כל האומנים שרים את שיריהם, הקהל נהנה הנאה מרובה, עד אשר בהופעת הסיום של ערבי קיץ אלו הופיעה הזמרת יהודית רביץ, בשלושת השירים הראשונים הכול התנהל כשורה, אז החליטה הזמרת למה שהקהל יעמוד כל כך רחוק מייד התחילה לעודד את כולם להגיע לרחבת הבמה, "לא לדאוג לא יתנו לכם דוחות אמרה הזמרת. תגיעו לרחבה ותרקדו".כך בעידודה נהרו להם מאות מאחרים וצעירים שלא היה להם מקום ישיבה לקדמת הבמה הכול בעידודה של הזמרת בכדי לרקד ולפזז, אבל מה לעשות כאשר הם נהרו קדימה על הכיסאות נשארו לשבת האנשים המבוגרים, קשישים ואף נכים רבים, בניהם גם אני , אני נכה צה"ל ונכה כללי בעל 100% נכות לצמיתות , החבר שהגיע איתי נכה על קביים וכך עוד 4 זוגות שהגיעו איתי.אנו אנשים לא צעירים , לא יכולים לפזז, נשארנו ישובים על כיסאותינו, הקהל המבוגר שלא היה יכול לפזז מול הבמה וכן נכים רבים כולל הזוג הנכה על קביים שאיתי עזבו את הרחבה והלכו לביתם הודות ליצירת ההתפרעות שגרמה הזמרת יהודית רביץ, זאת הפעם הראשונה שאומן מעודד מן התנהגות כגון זאת.
לפני כמה ימים הייתי בהופעה בעיריית רחובות, הופיע יגאל בשן שאף הוא עודד אנשים לרקוד. אבל הם רקדו מאחור , מאחורי הכיסאות ,לא עודדו אותם לרקוד ולהפריע ליושבים מקדימה. לא כולם הרי יכולים לרקוד ולפזז ויש להתחשב גם באוכלוסיה המבוגרת והנכים. לא כך יהודית רביץ?.
על כן תודה לך שהרסת לנו ערב של הנאה, גרמת לנו אכזבה מרובה, על כך רצינו להודות לך יהודית רביץ, תודה לראש העיר של ראשון לציון מר דב צור על כל הופעות הקיץ ,היה ממש טוב ,ממש נהננו מכול ההופעות ,חבל שנהרס הערב האחרון, יש צורך להבא להחתים אומנים שלא יגרמו למהומות כגון אלו, אם יגרמו למהומות כגון אלו להתרחש ביוזמתם לא ישולם להם שכרם.

תאריך:  27/08/2013   |   עודכן:  27/08/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 דב צור
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תודה ליהודית רביץ שהרסה לנו ערב מהנה
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
תגובה בשם ההפקה
צעיר לנצח  |  27/08/13 17:33
 
- לצעיר לנצח הגס רוח במיוחד
דאגנית  |  27/08/13 19:32
 
- לזה המכנה עצמו "צעיר לנצח"
דאגנית  |  27/08/13 22:11
 
- תשובה לישיש המתחזה.
אהוד פרלסמן  |  27/08/13 23:29
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נרי אבנרי
גם אם תגידו שאני נודניק, לא אפסיק להתעסק עם הפשע הקרוי במחוזותינו "ההינתקות". מני מזוז סגר את תיק האי היווני, בניגוד לדעתה של פרקליטת המדינה, תוך שהוא מאשים אותה ב"סימון מטרה". מבחינתה, התיק פתוח. אני מחכה לפרישתה    הלכתי לארכיון
ד"ר יאיר ויסמן
הטענה שאין צורך בנמלים חדשים מזכירה את אמירותיו של גייטס: "זיכרון מחשב בגודל 640 קילובייט צריך להיות מספיק בשביל כל אחד", "אני רואה פוטנציאל מסחרי זעיר לאינטרנט בעשר השנים הבאות"
עמוס שריג
אני כיהודי וכישראלי מעדיף את הביקורת של טיבי ושות' על פני שתיקתם. אני כישראלי ויהודי שמח על כך שטיבי ושות' שופטים אותי על-פי אמות מידה ופרמטרים שונים מאלו שהם שופטים בהם את "אחיהם" המוסלמים/הערבים!
שולמית קיסרי
מבחינתו נשות הכותל ו"כל מיני" מתפללים או מבקרים בכותל הם בני אדם סוג ב' או ג'. הכותל "לא מגיע" להם ואינם ראויים לו. בשביל כל אלה בנה לאחרונה מרפסת מרוחקת מהכותל המיועדת לכל המצורעים הנ"ל
גרשון אקשטיין
מנהיג מדינת המודל של השילוב בין האיסלאם לדמוקרטיה, ארדואן, שוב פתח את פיו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il