X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
קחי בבקשה עצם שמנה, בובת סמרטוטים או כל חפץ אחר החביב עלייך, וקברי אותו מול הכניסה. כן, בדיוק שם, באמצע הדשא. כעת, המתיני בסבלנות. לא ירחק היום, ולבית הלבן יגיע ראש ממשלת ישראל
▪  ▪  ▪
סאני ובו. כבוד הנשיא, אתה התחלת [צילום: הבית הלבן]

את בוודאי תוהה מדוע תושב המזרח התיכון כותב אלייך, שם באמריקה הרחוקה. זה בסדר, גם אני כאן במזרח התיכון תהיתי מדוע העמודים הראשיים של כל אתרי החדשות טורחים לדווח לי על צירופה של כלבה חדשה, מגזע "כלב מים פורטוגזי", למשפחה הנשיאותית האמריקנית. כך שבמקצה התהיות אנחנו מתקזזים. רק ארגיע אותך ואומר שבתוך זמן קצר נדחק מהכותרות המקרה המוזר של הכלבה לטובת הסיפור קורע-הלב על יודה ונינט, ובכך באו לקצן 15 דקות התהילה שלך - או 105 דקות-כלב, אם תתעקשי.
ולעניין שלשמו. על מדינת ישראל בוודאי שמעת. גם אם אינך בקיאה במדיניות חוץ, אני משער שבביטאון כלבי המים הפורטוגזיים סוקרה בהרחבה ההתבטאות של שר האוצר הישראלי שדיבר על קרוביכם, השנאוצרים הרטובים שנשכחו בגשם. כתושב אותה פרובינציה מזרח-תיכונית, אני רוצה לבקש ממך בקשה קטנה. לא, לא התכוונתי שתרוצי ותביאי לנו את הפולארד שזרקנו אצלכם לפני שלושים שנה. משהו הרבה יותר פשוט.
אם יש לך מעט זמן פנוי - נניח, כשתשתעממי מהמעקב אחר המיילים של החתול של פוטין - קחי בבקשה עצם שמנה, בובת סמרטוטים או כל חפץ אחר החביב עלייך, וקברי אותו מול הכניסה. כן, בדיוק שם, באמצע הדשא. כעת, המתיני בסבלנות. לא ירחק היום, ולבית הלבן יגיע ראש ממשלת ישראל. את תזהי אותו בקלות: גם לו ברק אובמה יורה "תן שלום", ומדי פעם יאיים עליו בפקודת "ארצה". בסיומו של התהליך המייגע הזה יצאו הנשיא שלך, ראש ממשלתנו ומנהיגם של שכנינו הפלשתינים, יתייצבו על המדשאה, ויתכופפו לחתום על נייר כלשהו. ואז מגיע החלק השני במשימה שלך, גברת סאני: נודה לך מאוד אם תרוצי לאותו נ"צ הידוע רק לך, ותחפרי בהתלהבות תוך שאת מתיזה רגבי אדמה אריסטוקרטיים לכל עבר, עד שתשלפי את אוצרך.
מה זה ייתן לנו? לא הרבה. פינויה של שום התנחלות לא יעוכב, וחייו של שום קורבן-טרור עתידי לא יתארכו. אבל בכל שנה ושנה, כשיצוין תאריך חתימת ההסכם, שוב יוצגו תמונותיהם של המנהיגים מרובבי הבוץ והנבוכים, ואנחנו נוכל לצרף חיוך קטן לתחושת ההחמצה הכללית שהיום הזה ישרה.
אני לא מבקש מחווה חד-צדדית; בתמורה לשירות הזה אתן לך טיפ קטן לחיים בבית הלבן. אם אי פעם מר ברק יגער בך לאחר שהצבת רגליים מלוכלכות על השולחן שלו, את יכולה לומר לו: "כבוד הנשיא, אתה התחלת", ולאחוז בפיך שפופרת טלפון כדי לעזור לו להיזכר במה מדובר.
האו-האו לכולם

פורסם במקור: יומן, מקור ראשון
תאריך:  30/08/2013   |   עודכן:  30/08/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 ברק אובמה / Barack Obama
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לכבוד סאני אובמה, הבית הלבן
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
לעג בלתי שנון
דאגנית  |  30/08/13 17:57
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר רון בריימן
בישראל אין היועץ המשפטי לממשלה מתפקד כיועץ, אלא כסמכות-על, מעל הממשלה הנבחרת
דוד אוחנה
כיצד מפלגות העבודה ומרצ מתחזקות אך גוש השמאל נשאר במיעוט?    והאם ניתן לנבא לאן תנשב הרוח?    האם הליכודניקים מצויים בסכנה?
נסים ישעיהו
האמריקנים ממשיכים לפנטז על יצירת עולם טוב יותר בלי שיהיה צורך להשמיד את הרוע. הם לא למדו ואנחנו לא לימדנו אותם את הפטרת השבוע שבה מתאר הנביא את המהלכים האחרונים שלפני הגאולה האמיתית והשלמה: לְמַעַן צִיּוֹן לֹא אֶחֱשֶׁה, וּלְמַעַן יְרוּשָׁלִַם לֹא אֶשְׁקוֹט, עַד-יֵצֵא כַנֹּגַהּ צִדְקָהּ, וִישׁוּעָתָהּ כְּלַפִּיד יִבְעָר
איתמר לוין
סוריה הפכה להיות הזירה בה מתברר שארה"ב היא אולי המעצמה החזקה ביותר בעולם - אך כבר לא מעצמת-על    הגורמים לכך חוזרים הרבה שנים אחורה ואינם מונחים רק לפתחו של ברק אובמה    אותנו זה צריך להדאיג הרבה יותר מאשר השאלה אם יש או אין ערכות מגן
נרי אבנרי
הסיוט של כל שר אוצר הוא הטלת גזירות על הציבור. מה לעשות אם לעיתים זה הכרחי? יש אמת שאסור להגיד, אבל פגיעה בקצבת הילדים, בנסיבות האלה - הייתה נכונה    הלכתי לארכיון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il