X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עליך לדעת כי, המועמדים שלך יתקשרו אליך כדי לדבר איתך. אם הם לא יצליחו הם ימשיכו לנסות. עד שתענה. הם ירצו להיפגש איתך, ואף יעבירו לך את מספר הטלפון הישיר אליהם. אל תדאג. הם לא באמת רוצים לדעת מה דעתך, כך שאין צורך שתתחיל לגבש עמדה על משהו
▪  ▪  ▪
בחירות לרשויות. הכל כדי להגיע אל הבוחר [צילום: פלאש 90]

ליכוד ועבודה, הבית היהודי וישראל ביתנו. הכול מתערבב לתוך עיסה אחת גדולה של המון מועמדים עם רצון טוב וגם כאלו שבאים לעשות סיבוב על הבוחרים שלהם.
בערים קטנות הבעיה גדולה יותר. הסבירות שאתה מכיר לפחות שניים מהמתמודדים לראשות או למועצה הוא די גבוה, וזה קצת לא נעים שצריך לבחור בין חבר לחבר.
והבוחר המבולבל, קצת נרגש משטף הנבחרים שרוצים לחבק אותו, ולא יודע מה לעשות. ועל כן, הגעתי כדי לעשות קצת סדר בנושא ולהקל מעליכם מעט. אם תבינו ותדעו, אולי זה יכעיס אתכם פחות.
  • בוחר יקר. בתקופה הקרובה אתה תיווכח לראות לא פעם את המועמדים שלך מגיעים לתפילה בבית הכנסת. יש כאלו שעושים את זה כל השנה, ויש כאלו שמעדיפים להגיע רק בחודשיים הקרובים. משיחות שתקיים לאחר החג אתה תגלה שביום כיפור עצמו מועמד כזה או אחר התפלל לפחות בחמש בתי כנסיות! אל תדאג, לא מדובר בגל חזרה בתשובה או משהו דומה. זה די זמני. יום לאחר הבחירות לא ייגשו אליך אנשים בעניבה תוך כדי התפילה וילחצו לך ידיים. תוכל להמשיך להתפלל בשקט.
  • לקראת ראש השנה, אתה תגלה שהמועמדים שלך בטוחים שחסרים לך שני דברים בחיים. האחד הוא הדף של ברכות ראש השנה. אותו דף שחולק כבר על-ידי עיתון ידיעות, תחנת הדלק שלי וסניף השופרסל. דף של ברכות על תפוח בדבש, ראש ולא לזנב וכו'. והמחמירים יותר, בטוחים שמה שחסר לך, זה הפיוט "עוקד והנעקד" ועל כן הם ידאגו להכין דף צבעוני יפה עם הפיוט או נוסח הברכות, ואף ישלבו ברכה יפה שלהם, כמובן עם תמונה, לקראת ראש השנה. הדפים היפים אלו לצערי ולצערם של המתמודדים, יישארו בבית הכנסת. דפים כאלו הם כנראה ייעוץ של עוד יועץ הסברה בינוני שחושב שזה אמור להשפיע על משהו, והם מעדיפים לבזבז את כספי המועמד שלהם על דברי סרק.
  • לקראת ראש השנה, יתמלאו העיתונים המקומיים בדפי צבע ובהם ברכות של המועמדים לתושבי דימונה. הם לא עשו את זה בשנה שעברה, ובשנה הבאה הם כנראה יישבו על המרפסת (שנבנתה באישור כמובן) ויספרו ציפורים נודדות. לחלק מהם נצטרך גם לשלם על זה. שוב, מדובר ביועצי הסברה שעדיין עובדים בדפוסים ישנים. לא נורא.
  • אזכרות ולוויות לא עלינו הם חלק מחיינו. הימים האלו הם הימים שכל נפטר- מוכר או לא- יזכה לשלל הספדים מפי נבחרנו. ועל כך אצטט מרצה שלי שאמר פעם ש"גם ללכת צריך לדעת מתי". ואין כאן מה להוסיף.
  • ואגב, לא מן הנמנע שבבר מצווה של הבן שלך, יגיע פתאום מועמד כזה או אחר ויתחיל ללחוץ ידיים. עליך להבין שמבחינתו של המתמודד החרוץ, כל מקום שבו יש התקהלות שמעל לחמישה אנשים, הוא אירוע מספיק חשוב כדי ללחוץ ידיים. תחנות האוטובוס עדיין לא נתגלו על-ידי נבחרנו (אולי בגלל הצפיפות והחום) אבל לא מן הנמנע שגם את זה הם יגלו. תחשבו על זה, נסיעה שלימה מירוחם לבאר שבע עם המועמד שלנו, זה חמישים קולות, לא חבל?
  • תקופת הבחירות נותנת למימד הזמן של הפוליטיקאי, משהו אחר ממה שכולנו מכירים. הנבחרים שלנו לא יהיו עסוקים מספיק מכדי להגיע לטקס סיום הקייטנה של קבוצת החלל בגן תמר. הם גם יוכלו להגיע ואם אפשר גם לברך, בטקס הסיום של קבוצת המתופפים בחוג המתנ"ס. תמונה של המועמד עם ילדים זה תמיד טוב. אם נשיא ארה"ב עושה זאת אין סיבה שגם הם לא יעשו זאת.
  • עליך לדעת כי, המועמדים שלך יתקשרו אליך כדי לדבר איתך. אם הם לא יצליחו הם ימשיכו לנסות. עד שתענה. הם ירצו להיפגש איתך, ואף יעבירו לך את מספר הטלפון הישיר אליהם. אל תדאג. הם לא באמת רוצים לדעת מה דעתך, כך שאין צורך שתתחיל לגבש עמדה על משהו. אחרי הבחירות הם כבר יסתדרו לבד. גם הטלפון כבר יתחלף אחרי הבחירות. מעכשיו זה יהי תורך לחפש אותם. בהצלחה.

תאריך:  01/09/2013   |   עודכן:  01/09/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות - רשויות מקומיות
ניסים פרץ
כך אפשרה פרצה בחוק למפלגת "דגל התורה" לקבל תקציב ענק בסך של כ-4 מיליון שקלים מקופת המדינה למימון הבחירות בבני ברק, שאגב, בכלל לא נערכו    מבקרי מדינה לשעבר ביקרו את הפרצה בחריפות. לינדרשטראוס כתב: "התוצאה בלתי נסבלת מבחינת הקופה הציבורית"
איתן קלינסקי
כאב לי לראות את הצל החרדי המאיים הנשקף מהמודעות שתלתה הרשימה המאוחדת "מרצ-עבודה" בעיר ירושלים לקראת הבחירות למועצת העיר. האדם החרדי אינו האויב שלי!
עמוס שריג
מדיניות כלכלית הרת אסון כפי שנוקטים הצמד נתניהו-לפיד, כל אחד מסיבותיו שלו, רק עלולה להזיק למועמדי הליכוד בבחירות הקרובות לרשויות המקומיות    זה כבר קרה לפני כעשור כאשר נתניהו שימש כשר אוצר, וזה עלול לקרות שוב בגלל "שתיקת הכבשים" של נתניהו מול שר אוצרו לפיד ו-18 שפוטיו
עידן יוסף
ראש העירייה ניר ברקת חתם על תקנה שתאפשר חניה יומית במחיר מוזל בשלושה חניונים בעיר    600 מקומות חניה בכחול-לבן
אפרים הלפרין
אנו עומדים על ספן של הבחירות לרשויות המקומיות. לכאורה יש בעירי הרבה מועמדים/ות, אך בפועל, מבחינתי, יש כאן מעט מאוד, אני לעולם לא אצביע לאדם המכנה עצמו ראש עיר אלא אך ורק למי שרואה עצמו ראש עירייה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il