X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אלון מנהיג כלפי היהודים מדיניות מפלה ופוגעת בזכויות אדם. לא פעם הרחיק אלון יהודים מנחלתם, מביתם, ממשפחתם ומפרנסתם בצווי הרחקה דרקוניים המשחיתים כל ערך ומוסר תוך שהם מהווים התעללות קשה בבני אדם. בסיפור הזה יש מקום להתנצלות. לא מאיתנו!
▪  ▪  ▪
האלוף ניצן אלון. דרושה התנצלות [צילום: פלאש 90]

המנהג הרווח לבקש סליחה איש מרעהו לקראת הימים הנוראים מכובד ומכבד את האוחזים בו אלא שלאחרונה פורסמה בקשת סליחה מהאלוף ניצן אלון אגב הטלת דופי באלה שאינם מרוצים מתפקודו ואי אפשי שלא להגיב עליה.
האלוף אלון מוכר בהתיישבות כמי שאיננו נוטה חסד ליהודים בגזרה. התבטאויותיו ומעשיו לאורך זמן גרמו לתחושות קשות כלפיו, מוצדקות כפי שאדגים לקמן :
לאחר שרוצחים ערבים שחטו את בני משפחת פוגל הי"ד צוטט אלון כאומר שמדובר ב"תג מחיר" של הערבים בתגובה ל"תג מחיר" היהודי. אינני נכנס לדון בהשוואה בין כתובות גרפיטי ושריפת שטיח שמבצעיהם לא נמצאו עד היום לבין הטבח שבצעו המפלצות הערביות ותאוות הרצח שלהם אך אינני יכול שלא לתהות- עת כל היהודים מבכים אסון קשה מנשוא ואין איש אדיש, הכיצד עולה במוחו של מאן דהו לקשור בין שני העניינים ?
על-פי אותה גישה כנראה, לאחר שבן יוסף לבנת הי"ד נרצח על-ידי מחבלים ערבים בתחפושת של שוטרים ובשעה שברור היה לתם שבשוטים שבפיגוע וברצח מדובר, צוטט אלון כמי שהגדיר את הרצח כ"תקרית ירי". נקי משהו, סטרילי גם אבל מריח מאד לא טוב ופוגע במשפחתו ובעם כולו.
רעייתו של אלון חברה בארגון השמאל הקיצוני מחסום ווטש. הדבר היה למן המפורסמות ולא הוכחש מעולם. ארגון ידוע לשמצה זה מתעמר בחיילינו, ניצב כמו עצם בגרונם של בחורים צעירים השומרים עלינו מפני השאהיד הבא, מלשין ומתעד את "פשעי הכיבוש" ובאופן כללי מהווה סיכון ביטחוני ופגע מוראלי בהיותו מכה ברוח הלחימה ומצב הרוח של הלוחמים אגב השפלתם ורדיפתם. הכיצד יכול אלוף בצה"ל שאשת חיקו חברה בארגון נתעב שכזה לא להיות מושפע מרגשות ו"ערכי" אשתו ואם ילדיו ?
וההשפעה ניכרת.
בתקופת כהונתו הייתה פתיחה מופקרת של מחסומים בכל גזרת איו"ש שתוצאתה מעבר חופשי ונטול ביקורת של מבקשי נפשנו. לעיתים, במקרה של אביתר בורובסקי הי"ד (למשל) הסתיימה הפקרות זו של רוצח ערבי הנע במרחב כרצונו ברצח וטרגדיה. אם מזכירים את אביתר בורובסקי אי-אפשר שלא להזכיר כיצד האלוף אלון הזדרז להרוס את מצפה אביתר שהוקם לזכרו ליד צומת תפוח עוד בטרם הסתיימו שבעת ימי האבל.התנהגות יהודית למופת !
שמתי לב פתאום כמה פעמים מופיע לעיל הביטוי "השם יקום דמו".....עצוב ומחריד.
זאת ועוד, הוראות הפתיחה באש שנתנו לחיילים בגזרה עליה מופקד אלון הינן סיפור של הפקרות ואובדן דרך. חיילים העומדים חסרי אונים מול מחבלים ופורעים, מחזות של מנוסה מבוהלת של ג'יפים מסורגים עליהם מושלכים בלוקים,עצים,אבנים,סלעים ובקבוקי מולוטוב היו לבושתנו ולכלימתו של אלון למחזה נפוץ, אם תרצו סימן היכר ותעודת זהות של האיש.
אלון מנהיג כלפי היהודים מדיניות מפלה ופוגעת בזכויות אדם. לא פעם הרחיק אלון יהודים מנחלתם, מביתם, ממשפחתם ומפרנסתם בצווי הרחקה דרקוניים המשחיתים כל ערך ומוסר תוך שהם מהווים התעללות קשה בבני אדם.
הרשימה עוד ארוכה : מכות ואלימות במעצרים, פריצה באישון לילה לבתי יהודים עת נמים בהם ילדים ונשים (לעיתים תינוק בזרועותיהן), חיפושים, השפלות ועוד...
היותו של ניצן אלון אלוף במדים איננה מפריעה לו להלעיז על אחיו היהודים. בראיון מביש ומקומם שנתן לניו- יורק טיימס אמר אלון בין היתר כי יש להסיט כוחות מהתמודדות עם הטרור הערבי לטובת התמודדות עם ה"טרור היהודי". (שטיח...גרפיטי...זוכרים ?)
"בתוקף תפקידו" ארגן ניצן אלון לפני כמה חודשים לקצינים בכירים בפיקוד המרכז (בהשתתפותו) סיור בירושלים. עד כאן ללא מתום...אלא שעיון בפרטים מגלה שהאיש שנבחר להוביל את הסיור הינו עו"ד זיידמן שהקים לפני כעשור את עמותת "עיר עמים". ניחשתם נכונה, עמותת שמאל קיצוני הפועלת לחלוקתה של ירושלים. המסרים שהושמעו (על-פי דיווח ברשת) כללו בין היתר את ההיגד הפוליטי שההתיישבות היהודית בשכונת שמעון הצדיק הינה "התיישבות משיחית שהיא מכשול לשלום"
יכול הייתי להאריך עוד ועוד אך דומה שהמסר הועבר. בסיפור הזה עם ניצן אלון יש בהחלט מקום להתנצלות. לא מאיתנו!!

תאריך:  09/09/2013   |   עודכן:  09/09/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 ניצן אלון
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לבקש סליחה מניצן אלון?
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
תגובה
צנחן  |  9/09/13 12:12
 
- אתה מתאר את עצמך?
אלטע קאקער  |  10/09/13 12:42
 
- תגובה
צנחן  |  12/09/13 02:36
2
מי שמדבר
ע.ג.  |  9/09/13 23:44
 
- תגובה
צנחן  |  12/09/13 03:01
3
ירון רוזנטל מכפר עציון - טועה
דאגנית  |  12/09/13 11:39
4
השמאל בישראל שלח לצהל נציג
יוסי אבידור  |  12/09/13 12:20
5
הבעיה עם מי שמינה אדם כזה לתפ ל"ת
דניאל סבלדי  |  13/09/13 01:10
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
אני עם שירת רבי שמואל הנגיד, אך אני מודע לכך שאת פני שנת תשע"ד לא תקדם זעקת רבי שמואל הנגיד וגם לא משאלות כל באי בית הכנסת של יוצאי תימן
אפרים הלפרין
ניתן לראות כמה סימנים מעודדים במועצת העיתונות - ההתאגדות כעמותה, ההבנה שהסגירות והבישול במיץ העצמי אינם פתרון, הצורך הנואש בכסף על-מנת להתקיים - אלו הם חלק מהסימנים המעידים על אפשרות שינוי לטובה במועצת העיתונות
רועי אורן
לא ברור מהו חלומה הבא של דיאנה ניאד, אך אין ספק כי חרף גילה המבוגר היא תוסיף לרגש אותנו עוד בעתיד הקרוב
אלכס נחומסון
ישראל אינה מעצמה עתירת משאבים שמסוגלת לבנות כוח בלו"ז מהיר תוך ניהול לחימה. לפיכך על הכוח להיות ערוך, מתוחזק ומוכן גם לתרחיש קיצון כמו מלחמה כוללת במספר חזיתות. 2013 איננה השנה לקיצוצים
איתמר לוין
ההנחיות של גרוניס נכונות ומוצדקות, אם כי הן מותירות כמה סימני שאלה משמעותיים. כדי שיהיה שינוי אמיתי, יש ליישם אותן בלא נכונות לפשרות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il