X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ירידה משמעותית, אם בכלל, אינה צפויה במחירי הדירות. הביקושים הקשיחים באזורי הביקוש ימשיכו, קצב השיווק לא עולה וסיבות ממשיות לירידת מחירים לא נראות באופק
▪  ▪  ▪
בניית דירות. המחירים לא צפויים לרדת [צילום: פלאש 90]

השנה החדשה שבטח לא נושאת עמה בשורות גדולות בשוק הנדל"ן הישראלי. ירידה משמעותית, אם בכלל, אינה צפויה במחירי הדירות. הביקושים הקשיחים באזורי הביקוש ימשיכו, קצב השיווק לא עולה וסיבות ממשיות לירידת מחירים לא נראות באופק.
דווקא במעגל הפריפריה השלישי והרביעי צפויות להיות עליות מחיר של עד 5% נוספים, בערים כמו חיפה וטירת הכרמל בצפון ודימונה ובאר שבע בדרום. גם בראש העין צפויה עליית מחירים מסוימת בגלל התחלות הבנייה המסיביות של חברות הבנייה הגדולות.
מצד אחד יש הרואים בכך נתון חיובי, על צמיחה ומעבר רוכשים למעגלים הרחוקים יותר ממרכז הארץ ופריסה נכונה יותר של האוכלוסיה. מנגד, מדובר בעליית מחירים נוספים המקשה על רכשי הדיור עוד יותר ומונעת מהם אפשרויות רכישה גם במעגלים האלה.
ירידה קלה במחירי הדירות אפשרית אולי בנתניה עם דגש על מערב העיר, שם קיים היצע פרויקטים גדול במיוחד במגדלים ודירות יוקרה במחירים גבוהים. התחרות והביקושים הדלילים עשויים להביא להורדת המחירים.
מעבר לכך הצפייה ששוק הנדל"ן יירגע ועמו יגיעו גם ירידות המחירים לא מתממשת ואין ירידת מחירים נראית באופק. פעולות אמתיות לצינון מחירי הנדל"ן ע״י הממשלה לא באמת בוצעו והירידה המדווחת של מספר העסקות ברבעון הראשון של 2013 הייתה לא יותר מבאז תקשורתי וירטואלי בלבד ומגמה זו צפויה להמשך גם בשנת תשע"ד.

הכותב הוא מנהל השיווק של חברת הבנייה 'ארזים' (ג.י.א).
תאריך:  10/09/2013   |   עודכן:  10/09/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תכלה שנה וקללותיה תחל שנה ועסקותיה
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי ברנע
סיכום ההמלצות בספר 'תיקון שיטת הממשל בישראל' הינו תמוה שכן מאחר שקיימת המלצה להעלות את אחוז החסימה ל-2.5% ואחר כך ל-3% כשלבסוף נכתב כי "אם סף החסימה יועלה באופן משמעותי יותר, ראוי לשקול מתן פטור למיעוטים מסף חסימה זה כדי להבטיח את המשך ייצוגם בבית המחוקקים הישראלי". נשאלת השאלה, כיצד פוטרים מיעוטים מסף חסימה זה?
חיים שטנגר
לאור המעשים והמחדלים המיוחסים לורדה אלשיך, הרי כל יום שהיא אוחזת בקרנות מזבח תפקידה השיפוטי ואינה נפרדת מהתואר "שופטת", מהווה ביזיון וחרפה לשופטי ושופטות ישראל
נסים גבאי
בתמימותי, אינני חסיד האמונה שיום הכיפורים ו/או עשרת ימי התשובה ו/או השארת זיפי הזקן ללא גילוח – מכפרים על כל העוונות שעשיתי לאורך השנה. אם בשנה שעברה כופרו עוונותיך, מדוע נזקקת לעוד יום כיפורים?
איתמר לוין
ברק אובמה מתחיל להתקפל ועשוי לקבל את הצעת הפשרה הרוסית, כי הוא לא רוצה ולא מסוגל לפעול בכוח. הבעיה היא, שההצעה הזו היא בלוף אחד גדול, שיאפשר לאסד להמשיך ולהחזיק בנשק הכימי
אפרים הלפרין
הרב זלמן ברוך מלמד מראשי הציונות הדתית מאשים: "יש עתיד הוליכה אותנו שולל" - ואין דבר הבל גדול מזה. איש לא הוליך שולל את הציונות הדתית מלבד אולי נציגיה והפוליטיקאים מטעמה, ומי שטוען שלא ידע הוא או טיפש או שקרן. הכל כתוב במצע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il