X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
נשאלת השאלה: מדוע לסכן את חייהם של חיילים, שוטרים וסוכני שב"כ כדי ללכוד רוצחים ערביים, אשר ממילא ישוחררו באמצעות הדלת המסתובבת הישראלית ומדיניות האיפה ואיפה של צרת המשפטים?
▪  ▪  ▪
לבני. מדיניות איפה ואיפה [צילום: פלאש 90]
חרפה למדינה
צעדים בוני אמון מטעם ישראל נענים בצעדים בוני אסון מטעם האויב. הדדיות: יתנו - יקבלו! הם נותנים אש ואנו נותנים קורבנות, וכך מועלים קורבנות "השלום" על מזבח "השלום", לחרפת מדינת ישראל

שני חיילי צה"ל נהרגו השבוע מידיהם של נתיניו של אבו מאזן, ה"מתון" ו"שוחר השלום": בכפר בית אמין שבשומרון נפל סמל תומר חזן מידיו של חברו לעבודה במסעדה בבת-ים. בחברון נפל סמ"ר גבריאל (גל) קובי מכדור שירה בו צלף ערבי. כל זה, במקביל לשיחות "השלום" המתנהלות במחשכים בין ציפי לבני לבין נתינים אחרים של אבו מאזן, מכחיש השואה. צעדים בוני אמון מטעם ישראל נענים בצעדים בוני אסון מטעם האויב. הדדיות: יתנו - יקבלו! הם נותנים אש ואנו נותנים קורבנות, וכך מועלים קורבנות "השלום" על מזבח "השלום", לחרפת מדינת ישראל.
בפעולה מהירה איתרו כוחות הביטחון את הרוצח מבית אמין, לכדו אותו והובילו אותו לחקירה ולכלא. לשם מה? האיש נימק את מעשהו ברצונו לסחור בגופת החייל ולשחרר את אחיו הרוצח הכלוא כבר עשר שנים. לא הייתה לו סבלנות להמתין עד שהאח ישוחרר כמחווה ישראלית לרגל חג הקורבן היהודי, או כאתנן ישראלי לרגל אירוע אחר כלשהו במסגרת הישראבלוף הקרוי תהליך "השלום". ואולי סתם נמאס לו מן החום במטבח המסעדה בבת-ים והוא בחר לטבוח יהודי ולנוח בבית ההבראה הקרוי "כלא" ישראלי, שם יוכל להשלים את לימודיו האקדמיים עד שישוחרר כמחווה לפריץ מרמאללה.
במאמצים יקרים ומסוכנים מנסים כוחות הביטחון לאתר את הרוצח מחברון. לשם מה? כדי לשחררו בהזדמנות הקרובה שבה ידרשו ג'ון קרי מוושינגטון (איפה יונתן פולארד?) ו/או קתרין אשטון מלונדון (בירתם של כובשי צפון אירלנד, סקוטלנד, ויילס, גיברלטר ואיי פוקלנד - די לכיבוש!) לשלם עוד אתנן תמורת נכונותו של אבו מאזן לשלוח את אנשיו לשיחות המתן ומתן עם לבני?
נשאלת השאלה: מדוע לסכן את חייהם של חיילים, שוטרים וסוכני שב"כ כדי ללכוד רוצחים ערביים, אשר ממילא ישוחררו באמצעות הדלת המסתובבת הישראלית ומדיניות האיפה ואיפה של צרת המשפטים: רוצחים ערביים הם מעל החוק, רוצחים יהודיים מרצים את עונשם בהתאם לחוק. ולצחוק הזה משלטון החוק קוראים שוויון בפני החוק, והיועץ המשפטי לממשלה - ישן!
למעשה, אין טעם לצוד רוצחים. למעשה, ככל שיוקדם שחרורם של רוצחים שכבר נתפסו, כן ייטב: מערכת המשפט בישראל לא תתבזה בתהליך משפטי שסופו ביזיון בית המשפט - תחת שרביטה של צרת המשפטים - ושחרור הרוצחים המורשעים; שירות בתי הסוהר יחסוך כסף רב שהיה מוקדש למתן תנאי הנופש ולמימון ההשכלה האקדמית של גיבוריהם של "השותפים" לתהליך "השלום". אם ישראל רוצה להוכיח את רצינות כוונותיה בתהליך "השלום", מן הראוי שלא תמתין עד לתכתיב מרמאללה, בגיבוים של ג'ון קרי וקתרין אשטון, ותעשה את המחווה ביוזמתה, כגילוי של רצון טוב למען "השלום": ישוחררו כל הרוצחים הערבים לאלתר!
ועוד שלוש הערות:
א. התקשורת והשמאל מוטרדים מאוד מכך ששותפם ל"שלום" ואיש מאנשיו אינו מגנה את הרציחות. אין צורך בגינוי מפי מי שמאדיר את שמם של הרוצחים וקורא כיכרות על שמם, ובכך מודיע לעולם כולו שאין משמעות לגינוי שאולי ייצא מפיו, אולי גם זה תמורת אתנן ישראלי כלשהו: רוצחים תמורת גינוי.
ב. התקשורת עוסקת בשהותו של הרוצח מבית אמין בארץ, בבת ים, ובחוקיותה. הבורות חוגגת: שהייתו בארץ ישראל חוקית, במקום מגוריו בשומרון, חבל ארץ בארץ ישראל. שהייתו בבת ים ועבודתו בה אינן חוקיות.
ג. ראש הממשלה נתניהו הורה לאכלס את בית המכפלה בחברון. שבענו מהכרזות ומאי-ביצוע. עדיף ביצוע ללא הכרזות. וכן, התיישבות אסור שתהיה פעולת תגמול על התקפה ערבית, אלא מעשה ציוני רצוף ומתמשך. מנקודת ראות זו, דווקא העיתוי הנוכחי - אחרי הרצח בחברון - אינו מתאים להרחבת היישוב, שצריכה להיעשות בכל עת, ברציפות, וללא קשר למעללי האויב.

הכותב היה יו"ר חוג הפרופסורים לחוסן מדיני וכלכלי.
תאריך:  25/09/2013   |   עודכן:  25/09/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חבל לצוד רוצחים
תגובות  [ 15 ] מוצגות  [ 15 ]  כתוב תגובה 
1
ישראל הופכת לתומכת טרור
אלישע האס  |  25/09/13 10:46
2
תפיסת הרוצח מחברון
ramior  |  25/09/13 10:50
3
עצוב להודות: נתניהו מינה אותה
לתפקיד הזה .  |  25/09/13 10:53
 
- בסה"כ ביבי חיפש עלה תאנה
סתם 1  |  27/09/13 20:59
 
- נתניהו יכול לסתור את החשד
בתיה  |  27/09/13 23:53
4
שחרור רוצחים
אבינועם  |  25/09/13 11:19
5
הממשלה מעודדת רצח
אברהם שלום  |  25/09/13 11:57
6
מעללי ציפיטפוט- בהשראת נתניהו!
הניה  |  25/09/13 12:02
7
שחרור רוצחים
אמיר עוגן  |  25/09/13 13:34
8
מדיניות תבוסתנית של ביבי-לבני ל"ת
אזרח מודאג110  |  25/09/13 14:53
9
עוד מאמר מעולה של בריימן ל"ת
בלומה  |  25/09/13 16:46
10
קשר הבגידה של אליטות אוסלו
דוד איש  |  25/09/13 23:57
11
שני רוצחי ילדים השבוע
רוני1234  |  26/09/13 00:24
12
הפתרון היחד
סתם אחד  |  26/09/13 12:50
13
בזמן האחרון אני מותר על סטנדאפ
הקורא המתמיד  |  28/09/13 16:23
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
איתן קלינסקי
אני נושא תפילה, שלא נכלא את התקווה, שתאומים ילדה הארץ הזו, יצחק וישמעאל. תאומים שחייבים להגיע מהר ליום, בו "לֹא יָלוֹקוּ עוֹד מֶלַח פִּצְעָם, בּל יִשְׁפְתוּ מֵי רֹאשׁ בִּקְדֵרַת עֲרִירוּתָהֹ שֶׁל הָאָרֶץ"
איתמר לוין
מי שקובע שחוסר היציבות במזרח התיכון נובע מהגרעין האירני ומהסכסוך הישראלי-פלשתיני, איננו רק עיוור וחירש, מטומטם ובור. הוא לא רק מתעלם מהמציאות המתרחשת לנגד עיניו, אלא גם משמיע דברים המזכירים טענות אנטישמיות אפלות
אורי שרגיל
עם סיפור הרצח של החייל תומר חזן גרוסמן ועוז לא ייסעו לשום פסטיבל גרמני. זה לא מה שרוצים באירופה ספוגת רגשי אשמה קטנוניים שמוצאים ביטוי נפלא בוועידת דרבן לזכויות נפלאות של האדם, ושכמותה. בגרמניה רוצים זמן צהוב, הרבה צהוב, הרבה זמן מסך. רוצים להראות לבני בריתם האירופאים כיצד היהודי הוא בעצם בריון קשקשים רצחני ונקמני
נרי אבנרי
בשונה מאהוד בנאי שביטל וחזר בו, השחקן דורון תבורי שהיה מיוזמי החרם על אריאל, הרגיש ששנאת מתנחלים מבטאת את האישיות שלו. צפו בסרטונים ותראו כיצד נראית שנאה מבעבעת    הלכתי לארכיון
עידן יוסף
רבע מחברי הכנסת חתמו על עצומה הדורשת מראש הממשלה שלא לשחרר אסירים פלתינים    היענות גבוהה בבית היהודי ובליכוד ביתנו, היענות בינונית בסיעות החרדיות
רשימות נוספות
שר החוץ הפלשתיני נמנע מלגנות הפיגועים  /  עופר וולפסון
צה"ל סורק את חברון בחיפוש אחר הצלף  /  עופר וולפסון
נתניהו: לאכלס לאלתר את בית המכפלה  /  עידן יוסף
דם החיילים צועק מן האדמה  /  משה חסדאי
אחראים לרצח  /  בעז שפירא
דברים או דורבנות?   /  יובל ברנדשטטר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il