X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
קוקו בקלווה היה עיתונאי, כתב צבאי בממלכת בּבּוּן, והיו הרבה תושבים בבּבּוּן שטענו שהמצב הביטחוני של בּבּוּן הוא על הפנים. קוקו בקלווה לקח את המצב הזה והפך אותו באמצעות העיתונות לשחור משחור, מייאש. הדברים התגלגלו כך שקוקו בקלווה נהיה שר הביטחון, המצב ביטחוני לא השתפר ואפילו החריף ולא תאמינו מה קרה...
▪  ▪  ▪
יאיר לפיד, שר האוצר. מקרה דומה? [צילום: פלאש 90]

כאשר המצב הביטחוני שחור, הכול שחור, השכנים יורים עליך והורגים ופוצעים, הכלכלה מדשדשת, כולם מאשימים את כולם, יש הפגנות ברחובות, הלוחמים מרגישים נבגדים, זה היה מה ניתן היה להבין מפרי עטו של קוקו בקלווה אז לפני שנתיים כשהיה עיתונאי. הוא היה אז עיתונאי בכיר, כתב בעיתונים, הגיש מהדורות ויומנים בשיא הרייטינג, והוא לא חמל על הממלכה ועל ממשלתה, הוא הכניס להם חזוק ועוד חזוק, הוא שכנע את כולם שהכל הכל שחור משחור. ורבים אמרו שהוא מכין עצמו להשתלב בפוליטיקה, מנצל את הבמות של העיתונות החופשית לתועלתו הפרטית.
חלפו כמה חודשים והנה זה פלא האיש הקים מפלגה, ורץ לבחירות, הביקורת הקיצונית נגד הממשלה, ההבטחות שיחולל שינוי קיצוני, והכריזמה שלו הפכו אותו לסחורה מאד חמה בבחירות, כאשר את העדר הניסיון שלו ואת העדר הכישורים שלו הסתירו אנשיו היטב היטב בארון – והוא זכה להצלחה מסחררת בבחירות.
ואיזה תפקיד הוא קיבל? הוא נהיה כמובן שר הביטחון, על-מנת לפרוע את שטרות ההתחייבות עליהם חתם ערב הבחירות, וזאת על-אף ששירותו בצבא היה כעיתונאי ועל-אף שהיה חסר לחלוטין של השכלה צבאית/אקדמאית מוכרת.
וכמובן המצב הביטחוני המשיך להידרדר, לא היה ואין לקוקו שום סיכוי להתמודד עם האתגרים הנדרשים. כצפוי, תקציב הביטחון קוצץ, ולא היה די תחמושת, בתים נהרסו ולא היה כסף לבנות חדשים, ממצב לא סימפאטי אבל סביר, הידרדרה הממלכה עוד ועוד, בעיקר הידרדר אמון הציבור בפרנסי הממלכה, כי הנביא שבהם, האיש שהציבור האמין ברצונו ובכוונתו לשפר את המצב הביטחוני - התברר כנביא שווא, כנביא שקר.
וככל שהציבור הבין יותר ויותר מה קורה סביבו, השליך הציבור אל השר קוקו בקלווה עוד בליסטראות של מילים קשות, מילות בוז וביקורת, על חוסר ההישגים, על אי עמידה בהבטחות והתחייבויות, על צביעות ובלופים, על היותו המשענת האחרונה שקרסה, ומה שנותר כעת זה רק הייאוש.
מה היה עושה איש עם ראש על כתפיו? היה מכריז על מצב חירום, מעביר את המיטה שלו למשרד, מרתק את כל צמרת המשרד והצבא ללשכות, מבטל חופשות, מבטל את נסיעותיו הפרטיות והממלכתיות לחו"ל, ומשעבד עצמו לתקופת זמן מוקצבת מראש למטרות הביטחוניות, היה ומצליח טוב, לא מצליח מוסר את השרביט.
ומה עשה קוקו? רק חזר מחופשה פרטית בחו"ל והוא כבר נסע בתפקיד שלא לנושא ביטחוני, וכמו ילד בכיתה ג' הוא כתב למאמיניו ותומכיו, חיבור על המחסור בזמן, על המלחמה שהוא שרוי בה, בחיבור שלו הוא טוחן אותנו שוב ושוב עם המטרות שלא רק שלא השיג אלא ברוב חוכמתו הצליח גם להסיג לאחור, ואם קודם היה מצב קשב, הבחירות הפכו את המצב למדאיג, כמה חודשים לאחר הבחירות ניתן היה כבר להסיק על-פי מצב הדברים שראש ממשלת בּבּוּן מפגין חוסר אחריות קיצוני בכך שהוא מפקיר את הביטחון בידיו של קוקו.
בבּבּוּן אין אינטרנט ולכן אני לא יכול להציג לכם את החיבור, אך בישראל יש מקרה מאד דומה עם האוצר ולהלן החיבור של שר האוצר בישראל.

תאריך:  06/10/2013   |   עודכן:  06/10/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בממלכת בּבּוּן יש שר ביטחון, קוקו בקלווה
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
החיבור
ה.א  |  6/10/13 11:58
2
גרישה קרפאלאך
משורר מזרחי  |  6/10/13 19:33
3
לה.א. - נהניתי תודה.
משעשע ומבדח  |  7/10/13 16:50
 
- וגם עצוב ומסוכן ל"ת
א.ה  |  7/10/13 20:45
4
מאחורי כל סאטירה חריפה מסתתרת ל"ת
אמת שמצליפה כהוגן  |  8/10/13 07:54
5
תגובה
צנחן  |  12/10/13 08:54
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
במסווה של "באג" שמתרחש משום מה רק בקווים ש"נתפרו" לחרדים ממשיך אגד ונוקט ב"שיטת מצליח" שנועדה למנוע מכל מי שאינו חרדי לעלות לאוטובוס
יובל ברנדשטטר
הנה, היהודי הנבזי, החלש, הבזוי, בן הקוף והחזיר, שכל כולו טומאה, עומד בפני כל האומות ומצהיר כי לא ירשה לפרסי-מוסלמי אדון העולם לפתח, לבנות ולהתחמש בנשק זה או אחר. היעלה על הדעת עלבון גדול מזה?
עידן כהן
מלחמה בין יהודים מתנהלת בקמפוסים בארה"ב. האויב: מדינת ישראל
אברהם ציון
מ-1982 רואה בג"ץ ביש"ע שטחים כבושים על-פי המשפט הבינ"ל כעובדה שאינה מצריכה הוכחה, והחיל עליהם את המשפט הבינ"ל הנוגע לשטחים כבושים. בכך יישר בג"ץ קו עם מדינות העולם הנאור שעמדתם פוליטית בעיקרה, ואין לה דבר עם המשפט הבינ"ל
אברהם פכטר
העיתון הגדול והמשפיע בוושינגטון הבירה - יוצא במתקפה על ביבי - בנוסח "מחרחר מלחמה", ומפריע לאובמה לקדם היחסים עם אירן    העובדות שהציג נתניהו מבוססות על מציאות שלא ניתנת לסתירה וגם זה מרגיז את תומכי אובמה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il