X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הנה, היהודי הנבזי, החלש, הבזוי, בן הקוף והחזיר, שכל כולו טומאה, עומד בפני כל האומות ומצהיר כי לא ירשה לפרסי-מוסלמי אדון העולם לפתח, לבנות ולהתחמש בנשק זה או אחר. היעלה על הדעת עלבון גדול מזה?
▪  ▪  ▪
נתניהו באו"ם. מוציא האיסלם השיעי מדעתו [צילום: פלאש 90]

מעל בימת האו"ם אמר ראש הממשלה כי ישראל לא תתיר לאירן להשיג נשק גרעיני.
אם יש דרך להוציא את האיסלאם השיעי מדעתו, לגרום לו להשתולל בחמת זעם ולהתפרע אפילו כנגד האינטרסים שלו, הרי זו האמירה דלעיל.
כדי להבין את גודל העלבון, את עוצמת הזעם, יש להבין כיצד רואה המוסלמי בכלל והשיעי-פרסי בפרט את היהודי. בקיצור נמרץ היהודי הוא טומאה. חבילה מזוקקת של טומאה. אם יהודי הלך בגשם, אסור לו בתכלית האיסור להיכנס בביתו או בחצרו של המוסלמי, פן יזהמו המים שנזלו על שולי שלמתו של היהודי את האדמה בנאג'ס, יסוד הטומאה היהודית, את הארץ הקדושה שעליה דורך המוסלמי. אין להעלות על הדעת מצב שבו היהודי, אותה חבילת טומאה ארורה בפי אלוהים ואדם, בנו של הקוף והחזיר גם יחד, מחזיק בשלח. שלא לדבר על מצב שבו הוא מאיים על מוסלמי בשלח, או פוגע במוסלמי בחרב, או אפילו במילים. יהודים מתוארים כחלשים, פחדנים, צמאי דם, תאבי בצע וכל שאר הדימויים השליליים של האנטישמיות.
מכל הבחינות המוסלמי עולה על היהודי - בגובה ביתו, בגודל רכבו, במעמדו משפטי, בזכותו להמיר דת (חד-כיוונית לטובת האיסלאם) ובמיוחד בדיני נפשות. יהודי ההורג מוסלמי דינו מוות, ומשפחתו תשלם כופר נפש למוסלמי. מוסלמי ההורג יהודי ללא משפט ישלם כופר, שהוא מחצית מן הכופר המקובל עבור מוסלמי. מן המאה התשיעית ואילך, נדרשו היהודים לענוד טלאי או סרט צהוב, לבדלם מן המוסלמים.
ככל שהצליחו היהודים לשרוד תחת האיסלאם שלפני השיעה, כך הורע מצבם עם עליית השושלת הספאווידית בתחילת המאה ה-16. הג'יזיה נתבעה בכוח מידי הנשיא היהודי בכל עיר, היהודים נותקו מקשריהם עם העולם, רוכזו בגיטאות, ואלה שהמירו דתם זכו בכל רכוש המשפחה. משפחתו של יהודי שהורשע בכל חטא, אמיתי או שקרי, נשאה בעונשו. בתי ספר יהודיים הותקפו תדיר, וקהילות שלמות אולצו להתאסלם.
רק במאה ה-20 זכו היהודים (ביחד עם הזורואסטרים והנוצרים) למעמד אזרחי, ולמרות זאת הוכו קשות בפוגרומים. עם המהפכה האיסלאמית של שנת 1979, הושבו מרבית המגבלות של השריעה על כנן.
היהודי הריבוני הוא בכור השטן
והנה, היהודי הנבזי, החלש, הבזוי, בן הקוף והחזיר, שכל כולו טומאה, עומד בפני כל האומות ומצהיר כי לא ירשה לפרסי-מוסלמי אדון העולם לפתח, לבנות ולהתחמש בנשק זה או אחר. היעלה על הדעת עלבון גדול מזה?
בזה הכריז היהודי מלחמה על אירן, על השיעה, על האיסלאם, ונקה לא ינוקה.
סיפר לי יוסי דיין, יהודי נשוא פנים יליד בושהר, שביום שבו הוכרז על הקמתה של מדינת ישראל, בהיותו בן 12 שנים, יצאו המוני מוסלמים לרחובות וזעקו זעקות שבר: מה יהיה על האיסלאם? אנה אנו באים? אז, הוא לא הבין. כיום, נהיר לו כי האיסלאם מיסודו בנוי על ניכוס המורשת היהודית, על לקיחת מקומם בעולם כנושאי דבר אלוהים, ועל האמונה בדבר חבירתם של היהודים לשטן בשל התמורה לרעה במצבם. חזון העצמות היבשות של העם היהודי הוא הסיוט הנורא של האומה המוסלמית, שכן תחיית העם היהודי הוא הוכחה חותכת לשקריותו של הקוראן ולהפרכתו של מוחמד כנביא האחרון והגדול מכולם, המבטל כל מה שהיה לפניו. תקומת עם ישראל בארצו, בעיניהם של כל פוסקי ההלכה המוסלמית, היא למעשה החרבת האיסלאם, ולכן אין מעשה, אין אמצעי, ולו הנורא ביותר, שאינו כשר כדי להשמיד את בכור השטן, היהודי הריבוני.
ועוד אמר נציג העם היהודי לעולם בכלל ולאירן שיעית בפרט: אם ישראל תוכרח להיוותר לבדה, ישראל תעמוד לבדה.
יש רק מילה אחת שגויה במשפט הזה: "אם". אין אם. יש כאשר. ההיסטוריה ברורה. כשנאלץ עם ישראל לעמוד על נפשו, הוא עושה זאת לבדו. לנו אין ברירה אלא לסמוך על המנהיגות הנוכחית שתבחר את הזמן ואת האמצעים לעשות זאת באופן הנחוש ביותר, והזמן הולך ואוזל.
ועוד מילה לגבי הזמן. לפני 32 שנה הופצץ הכור העירקי אוסיראק והושמד. הכור הזה נועד מראש ליצור פלוטוניום היישר ממוטות של אורנים מועשר ממקור צרפתי. זו הייתה הדרך המהירה לפצצה. אירן למדה מן הניסיון, והחליטה ללכת בדרך הארוכה, מן העופרה הגולמית ועד לאורניום הבקיע, וממנו לפלוטוניום הצבאי. השלב הראשון והחשוב בתהליך הוקם בעיבורה של העיר איספהן, שכולה משמשת כיום מגן אנושי למפעל להפלרת האורניום. תהליך ההעשרה הכולל עשרות אלפי סרכזות נבנה לאיטו, תוך התגברות על כל המכשלות שהערימה ישראל על דרכו, תוך השקעת משאבים מעל ומעבר לכל דמיון (יש הערכה כי כלל ההפסדים מגיעים לכדי 900 מיליארד דולר). את כל ההשקעה הזו עומדת אירן להפסיד באירוע אחד, בבת-אחת, בפקודת ראש ממשלת-ישראל.
אולי כך תחדור להכרת העולם המוסלמי שישראל היא עובדה בלתי הפיכה.
אם יש אומה שהאיסלאם דרדר את נפשה לשאול תחתיות הרי זו פרס. לפני האיסלאם, היה השלטון הפרסי הנאור ביותר בעולם. הוא לא כפה על איש את דתו, לא כפה על עדה כלשהי את אמונותיו ונתן לכל עם ועדה חופש דתי מלא. בכל עימות שהיה בין הפרסים לממלכות אחרות, כולל הרומאים, זכו הפרסים לשיתוף פעולה נלהב של היהודים. למעשה, חלק גדול מן התרבות הפרסית שלפני האיסלאם משתמר במנהגים יהודיים באירן, כולל מוזיקה וחג האילנות. לפני השתלטות האיסלאם השיעי על אירן, הובילו הפרסים את העולם בהצלת כתבי-היד של כל מי שהיה לפניהם. כל הכתבים של יוון, רומא, הודו וחבש תורגמו לערבית בעיקר בידי סופרים יהודיים, 60 אלף ספר.
הדבר הטוב ביותר שיכול לקרות לאומה הפרסית היא השבתה למקורותיה הזורואסטרים והבהאים, ועקירת האיסלאם מתוכה.
זה גדול אפילו על ביבי נתניהו.
יי עוז לעמו יתן, יי יברך את עמו בשלום.

פורסם במקור: אתר מגזין "מראה"
תאריך:  04/10/2013   |   עודכן:  04/10/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הכרזת מלחמה
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
מציאות לפי קוראן וניצחון הרוח
ראיס-פוטין-טיל400  |  4/10/13 23:16
2
סוף סוף מאמר מציאותי!
ציוני אחד  |  5/10/13 02:54
 
- בנוגע לפרס שלנו?הרשות נתונה
ראיס-פוטין-טיל400  |  5/10/13 21:16
3
מעניין ביותר. תודה. ל"ת
דאגנית  |  5/10/13 07:24
4
הלואי!! נפלאות דרכי הבורא.
הניה  |  5/10/13 11:32
5
המסתננים מסוכנים יותר  ל"ת
ttt  |  5/10/13 12:53
6
משמעות התקיפה
ירון זכאי 1  |  6/10/13 02:48
7
קשקוש מקושקש
המומחה  |  7/10/13 11:56
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות הגרעין האירני
אברהם פכטר
העיתון הגדול והמשפיע בוושינגטון הבירה - יוצא במתקפה על ביבי - בנוסח "מחרחר מלחמה", ומפריע לאובמה לקדם היחסים עם אירן    העובדות שהציג נתניהו מבוססות על מציאות שלא ניתנת לסתירה וגם זה מרגיז את תומכי אובמה
ירון זכאי
השנה מלאו 46 שנה למלחמת ששת הימים, 40 שנה למלחמת יום כיפור, 31 שנה למלחמת לבנון הראשונה, ו- 20 שנה ל"מחתרת אוסלו". אלו אבני דרך בהתפתחות הקונספציה שהיא תקלה מרכזית בניהול המדינה
עופר וולפסון
בראיון לרשת CNN אמר נתניהו: "אנחנו לא מתנגדים לעצם השיחה"    עם חזרתו לארץ אמר: "על העולם לא להקל בסנקציות עד לפירוק תוכנית הגרעין"
אהרון שחר
רוחאני נפל על חמנאי ככפפה ליד. האם זה מקרי? לא בטוח. להלן הצעת תוספת לנאומו של ראש הממשלה באו"ם
טובה ספרא
אין סימני שאלה בנוגע לאסטרטגיית ההטעיה של אירן    השלטון במדינה זו מאבד שליטה בהדרגה והסנקציות עוזרות    המחנק הכלכלי יוציא את העם האירני לרחובות    תחזית אסטרולוגית שבועית: 11.10.13-4.10.13
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il