X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
את נתניהו עובדות החיים ממש לא מעניינות. נתניהו נאחז בקש האחרון שנתן לו מוחו הקודח ושום דבר לא יזיז אותו מהטירוף אותו הוא משחק כאיש מכירות של חברת רהיטים להציל כביכול את עם ישראל משואה נוספת
▪  ▪  ▪
בנימין נתניהו באו"ם. להפנים את המציאות [צילום: פלאש 90]

מייסד מכון ISIS לוועדת החוץ של הסנאט: "אם אירן תייצר היום חומר בקיע, היא תוכל להשתמש במערך הצנטריפוגות שלה כדי להפיק אורניום בדרגה מספקת לייצור נשק גרעיני" " "עד שהעולם יגלה זאת - יהיה מאוחר מדי".
נתניהו שכל האמוק שלו נגד אירן הוא רק כדי לחזק מעמדו בליכוד, ואת הליכוד בשלטון, יבין בסופו של דבר שלאירן יהיה נשק גרעיני.
נשק גרעיני מצוי אצל הרבה מדינות, נאורות יותר או פחות, אבל לא אירן ולא אף מדינה גרעינית אחרת לעולם לא תטיל פצצת אטום על שום מדינה אחרת.
את נתניהו עובדות החיים ממש לא מעניינות. נתניהו נאחז בקש האחרון שנתן לו מוחו הקודח ושום דבר לא יזיז אותו מהטירוף אותו הוא משחק כאיש מכירות של חברת רהיטים להציל כביכול את עם ישראל משואה נוספת - והפעם גרעינית.
לנתניהו יש את כל הנתונים של מטורף לשכנע את הקלים לשכנוע בישראל. הוא כמו לפיד (מה לעשות ששני אלה הם השדים האמיתיים שיצאו למולנו מבקבוק הביבים תרתי משמע - ולא זה שאמנון לוי הציף לאחרונה) - שניהם רוכבים על רטוריקה הבנויה לתלפיות בשפה רהוטה, חודרת לבבות, קלילה ובהירה כפי שרק נוכל משופשף מסוגל להביע.
אפילו העולם נאלץ להסכים עם נתניהו, אבל ידיהם ממאנות לבצע את הלכאורה משלים את האמירות שהם בעצמם מדקלמים אחרי ראש ממשלת ישראל. כך מתגלגל לו עולם שלם לפתחה של אילוזיה בלתי ברורה שאפילו פוטין המוקצה בדעותיו המשוחדות הצליח בהפרחת בלון אחד לנטרל פצצה גרעינית כאילו ומדובר בבלון בלונה פארק.
בימים האחרונים רואים היטב את הצביעות המתבקשת הכלל עולמית כאשר בראשה צועד הנשיא שפרס הנובל לשלום ניתן לו עוד טרם למד לומר את שמו בלי שגיאות... ונראה שהנפט האירני שיתחיל לזרום בקרוב הוא למעשה האקמול שייזרק לנתניהו ויסביר לו שהוא יכול להמשיך ולזמר את זמירותיו, אבל עדיף היה לו להרשם ל"כוכב הבא" או ל"אקס פקטור".

תאריך:  06/10/2013   |   עודכן:  06/10/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לאירן תהיה פצצה גרעינית נקודה
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
להודו?ישראלית.לפקיסטאן?יש
ראיס-פוטין-טיל400  |  6/10/13 14:44
2
מישהו ציין מאמר זה לטובה
הקורא התמה  |  8/10/13 11:44
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות הגרעין האירני
עידן יוסף
סותר את הערכתו של מומחה שדיבר בסנאט על שתי פצצות גרעין עד אמצע 2014    "אילו הייתי נתניהו הייתי גם אני ספקן וזהיר מאוד כלפי כל התבטאות מטהרן"
יואב יצחק
המנהיג הרוחני של אירן עלי חמינאי הצהיר על תמיכתו במאמץ הדיפלומטי מול ארה"ב אך אמר כי אין לבטוח בממשל האמריקני בראשות הנשיא אובמה    טוען: הממשל נשלט על-ידי הרשת הציונית הבינלאומית
עופר וולפסון
מייסד מכון ISIS לוועדת החוץ של הסנאט: "אם אירן תייצר היום חומר בקיע, היא תוכל להשתמש במערך הצנטריפוגות שלה כדי להפיק אורניום בדרגה מספקת לייצור נשק גרעיני"    "עד שהעולם יגלה זאת - יהיה מאוחר מדי"
יובל ברנדשטטר
הנה, היהודי הנבזי, החלש, הבזוי, בן הקוף והחזיר, שכל כולו טומאה, עומד בפני כל האומות ומצהיר כי לא ירשה לפרסי-מוסלמי אדון העולם לפתח, לבנות ולהתחמש בנשק זה או אחר. היעלה על הדעת עלבון גדול מזה?
אברהם פכטר
העיתון הגדול והמשפיע בוושינגטון הבירה - יוצא במתקפה על ביבי - בנוסח "מחרחר מלחמה", ומפריע לאובמה לקדם היחסים עם אירן    העובדות שהציג נתניהו מבוססות על מציאות שלא ניתנת לסתירה וגם זה מרגיז את תומכי אובמה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il