X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אולי בכלל נשמע כאילו השאלה הזו מיותרת לחלוטין. למה בכלל צריך להגן על המוניטין שלנו? האם זה דבר שצריך להגן עליו? התשובה היא חד-משמעית, כן צריך להיות במצב שאנחנו במעקב תמידי אחרי המוניטין שלנו בכלל, אבל בעיקר ברשת האינטרנט. במאמר הזה אנחנו נדבר על למה בכלל צריך להגן עליו
▪  ▪  ▪
גוגכל. העקר שיהיו חומרים ברמה סבירה [צילום: פלאש 90]

אולי בכלל נשמע כאילו השאלה הזו מיותרת לחלוטין. למה בכלל צריך להגן על המוניטין שלנו?
האם זה דבר שצריך להגן עליו? התשובה היא חד-משמעית, כן צריך להיות במצב שאנחנו במעקב תמידי אחרי המוניטין שלנו בכלל, אבל בעיקר ברשת האינטרנט. במאמר הזה אנחנו נדבר על למה בכלל צריך להגן עליו.
למה לדאוג לגבי מוניטין באינטרנט?
התשובה הקצרה היא שצריך בכלל להיות מודאג לגבי המוניטין שלנו בכל אמצעי תקשורת כזה או אחר. אבל ספציפית באינטרנט כי זה המקום הראשון שבו אנשים מחפשים מידע עליך או על העסק שלך, ברגע שהם צריכים.
תחשבו שנייה אחת, היכרתם לקוח פוטנציאלי, שיתוף פעולה עסקי, אפילו דייט. מה הדבר הראשון שאתם עושים? הולכים לגוגל לעשות חיפוש על השם שלו כדי להבין מי הבן אדם, נכון? כמובן. אז אם אתם אנשים פרטיים, אין בעצם בעיה בכלל, ימצאו את פרופיל הפייסבוק שלכם ויראו כמה תמונות. זה אמור להיות בסדר.
אבל אם אתם עסק או חברה? בעייתי מאוד. ברגע שלא מוצאים שום דבר על עסק או על חברה, עלולים לחשוד שיש איזה בעיה. אולי זה עסק לא אמיתי? אולי זה עסק לא אמין שרק עכשיו נפתח. מה שזה לא יהיה, זה לא סיטואציה שאתם רוצים להיות בה.
מהו המקרה הגרוע מכולם?
הבעיה הגדולה ביותר במקרה שבו אין על העסק שלכם שום מידע בגוגל, זה העובדה שהדבר הראשון שעלולים למצוא עליכם יכול להיות משהו שלילי. למה?
ברגע שהשם שלכם בגוגל מעלה אפס תוצאות, הסיכון הגדול ביותר הוא שברגע שתהיה ביקורת שלילית כל שהיא על העסק הזה, היא עלולה להידבק אליכם להרבה מאוד זמן. הסיבה היא שברגע שיש אפס תוצאות, התוצאה הראשונה שמכילה מידע עליכם, היא זו שעולה ראשונה בגוגל.
דבר חמור אפילו יותר מזה, הוא שמרבית העסקים שנמצאים בגוגל ללא שום מידע או שום השקעה ביצירת מידע כזה, בכלל לא יודעים שיש עליהם מידע שלילי.
הרבה מאוד פעמים עסקים לא מבינים בכלל מה קורה ולמה הלקוחות נעלמים לאחר המגע הראשוני. הסיבה היא שהם בדרך כלל מריצים את שם החברה בגוגל ומוצאים תוצאות שליליות.
ההגנה על מונטין באינטרנט היא די פשוטה
ההגנה על המונטין האינטרנטי שלנו היא די פשוטה באמת, בסך הכול אנחנו צריכים לדאוג להעלות מדי חודש או כל תקופת זמן סבירה שאנחנו נבחר לעצמנו, כתבה או חומר כל שהוא על העסק שלנו. יש כמה כללי אצבע לא מורכבים בכלל כדי לייצר מוניטין יותר משמעותי אך אלו נושאים לכתבה אחרת כנראה.
אתם ודאי מבינים שאם משרד יחסי ציבור דואג לייצר חומרים עליכם זה בוודאי יהיו חומרים ברמה הגבוהה ביותר, אך גם אם אלו יהיו חומרים שאתם עצמכם יצרתם ופרסמתם באתרים שונים ברשת, זה עדיין יהיה בסדר גמור.
כאמור, המטרה היא בסך הכול שהשם שלכם לא ייצר תוצאות ריקות, כאשר לקוחות פוטנציאלים יעשו עליכם חיפוש בגוגל.
היות שזו המטרה, אין סיבה מיוחדת ליצור חומרים מיוחדים, העיקרה שיהיו חומרים בכלל, שיהיה ברמה סבירה, ללא שגיאות כתיב מעליבות ושיכילו כמה תמונות שצולמו בטוב טעם.

הכותב הוא מנכ"ל משרד המתמחה ביצירת מוניטין באינטרנט.
תאריך:  17/10/2013   |   עודכן:  17/10/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 משרד יחסי ציבור
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
איך נגן על המוניטין שלנו באינטרנט?
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רועי אורן
מרגע שהלכת, אתה, האזרח הפשוט, להחליף את הדרכון או את תעודת-הזהות שלך הבעת את רצונך להיכנס למאגר שאין ממנו דרך חזרה
מרק בריל
ממתי שר האוצר יאיר לפיד יקבע לחברה פרטית כמה עובדים להעסיק? לאן הגענו?
בלפור חקק
בחג הסיגְד (הסגידה, ההשתחוויה) הם חוגגים את האמָנָה שכרתו עזרא ונחמיה עם העם ( על-פי נחמיה פרק ט') בימי שיבת ציון. פרסמתי מאמר זה בעבר, וגם ערכתי וכתבתי חוברת למחנכים על "הסיגד". אני מזמין את כולנו לחוג השנה את החג עם אחינו יהודֵי "בֵּיתא ישׂראל"
יצחק מאיר
אברהם לא תלה הצלת העיר בהצלחת הנביאים להשיב אותה בתשובה    מבחן התוצאה לא היה חשוב בעיניו כלל    המבחן היה אם יש נביאים אם אין, אם יש אנשים אמיצי לב שאינם חוששים להתעמת עם מלכים ורוזנים ועם הציבור הנוהה אחריהם שפוט מרצון, או אם מורך הלב סוגר עליהם ונועל אותם בביתם
עו"ד משה גולדבלט
הסכם אוסלו היה צעד מדיני מוגבל, נועז לשעתו, שלא הוביל להסדר כולל אבל יצר בפועל אוטונומיה פלשתינית המאפשרת לנו לטעון, או להעמיד פנים ששוב אין הפלשתינים נמצאים תחת כיבוש. ההסכם עצמו אינו מכתיב את המשך העלילה ולא את סיומה והוא אינו מתווה את הדרך לסיום הסכסוך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il