X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אי-אפשר להאמין לפוליטיקאי הזה. נותר רק להמשיך ולהתבונן כיצד בתאוות שלטון עזה-במיוחד ידרוס כל מי שיעמוד בדרכו ברגל חזקה ובמלל חסר-מעצורים
▪  ▪  ▪
דרעי. אי-אפשר להאמין למילים היוצאות מפיו [צילום: פלאש 90]
ברקת: לדרעי ולליברמן דרוש חשבון-נפש
עידן יוסף
ראש עיריית ירושלים אומר כי בעוד שהוא הפסיק את האירועים בעיר בחרו השניים לעסוק בפוליטיקה ולקדם את מועמדותו של ליאון * פעילי שס ברשויות עושים שימוש בשמו של הרב עובדיה יוסף לקידום מסע הבחירות
לרשימה המלאה

זאב בן-יוסף
דרעי והסוס של קליגולה

מעניין איך הבעת פניו של דרעי וכל דמותו השתנו לחלוטין מאז מת הבוס הגדול שלו, עובדיה יוסף, ומאז שהוא מרגיש מספר 1 בשס, ואולי בעולם כולו.
עברו רק כמה ימים מאז שמענו את זעקותיו הקורעות את חלל האוויר, יחד עם ים הדמעות שלא פסק - על השמש והירח שהולכים להם ועוד סופרלטיבים המיועדים לקדוש ברוך הוא ולכל המעריצים, שהוכיחו כי אם דרעי, יו"ר שס - מפלגת לשון המאזניים הערמומית - לא היה בוחר בפוליטיקה ובשררה - היה יכול להיות גדול השחקנים בתיאטרון ובקולנוע בישראל.
עכשיו הוא כולו עזוז ורוח מלחמה, חיוכים מרוצים והתנשאות: "משה ליאון צריך להיות ראש עיריית ירושלים כי הוא מזרחי"... כך מכריז ידיד האשכנזים, החבר הכי טוב של חיים רמון ושל מי לא. אריה דרעי האדם - הכי מתפתל בפוליטיקה הישראלית.
אני זוכרת מצוין הופעות שלו בטלוויזיה, ראיונות שהעניקו לו חבריו בתקשורת בשנים בהן המתין לצינון הקלון הנורא שלו. איש קלון, שנאשם במרמה, בלקיחת שוחד ובהפרת אמונים שהתעלל במערכת המשפט, ישב בבית הסוהר שלוש שנים כאשר חבריו המושלמים דואגים להתהולל ולהתלהם, במהלך שנים, מול קירות בית הסוהר: "הוא זכאי".
פוליטיקאי במסווה איש רוח
במהלך שנות הקלון שאחרי תום המאסר, הוזמן האיש לא פעם להתראיין בטלוויזיה. מראיינים נתנו לו כבוד מעל הרמה המקובלת, ואנחנו הצופים ראינו איש עדין, מהלך על קצות אצבעותיו, שפל-רוח ועניו שדיבר בשקט ובנועם וסיפר למי שרוצה לשמוע שהוא מאושר בחייו (תקופת צינון הקלון), הוא "לומד" ומתייחד עם בוראו וכל מיני משפטים תמימים ומזויפים שעשו רושם טוב על הרבה אנשים תמימים שלא יודעים לראות את העתיד (ומי יודע?).
"לא", היה אומר אריה דרעי הקדוש, "אני לא חוזר לפוליטיקה". "ככה טוב לי ואני מאושר". "אני עם המשפחה". בלה בלה בלה...
קלון לוקסוס
למה קובע החוק בישראל, שאנשים שחטאו לחברה, לתפקידם, לחוק, ליושר ולעשרת הדיברות - יוכלו לחזור למשרה ציבורית כאשר חולפת לה תקופה. חיי אריה דרעי והתנהגותו מוכיחים עד כמה בני אדם בעלי נטיות מסוימות לא משתנים. הנטיות נשארות ופורצות קדימה, יום אחרי תום תקופת הקלון.
לדרעי תאוות שלטון ושאיפה לשלוט במפלגה המפוקפקת שחלק מחבריה ישבו בבית הסוהר על עבירות אי-יושר והפרת חוק - מפלגה ששולטת במצביעיה ודואגת שחבריה לא ילכו לצבא, לא יעבדו ולא יתאימו את חייהם למאה ה-21, שקיבלה את אותו הדרעי עם יותר חוצפה. דרעי החליט לעמוד בראש המפלגה הזו שתמיד הצליחה לשאוב כסף מהמדינה לטובת חברי המפלגה וראשיה. הוא חזר לתפקיד היו"ר וזנח את חיי הרוח.
פנייה לשרת המשפטים
אולי תתפנה שרת המשפטים לזמן-מה מהתפקיד שלה בשיחות השלום ותגיש הצעת חוק חדשה לכנסת, שתקבע כי אנשים מהסוג של דרעי שבילו בכלא ואף עברו צינון-קלון, לא יוכלו לחזור לתפקיד ציבורי. זכותם לעסוק בביזנס, ביצירה, במחקר ובכל דבר שיביא להם ולחברה פרנסה ואושר. לא לתפקיד ציבורי שמגיע תוך זמן קצר לראש הפירמידה.
כך במדינת ישראל, שבה מתרחשים דברים בלתי אפשריים - דרעי הגיע למעלה במהירות הבזק. בישראל יכול היום דרעי (ששכח כבר את הרב עובדיה) להסתדר (נכון לעכשיו) גם כאשר הרב המנוח לא נמצא כבר בעולם. ואם דרעי אומר כי הוא "לא מתכנן לחבור לאביגדור ליברמן כדי להפיל את הממשלה", אנחנו כבר יודעים שהוא הוא כן מתכוון לחבור וכולי... כי אנחנו כבר יודעים שמילה של אריה, יש מיד להפוך אותה על פניה ולדעת שהוא מכוון בדיוק להפך. כמו באותן שנים בהן היה דרעי העדין והמנומס, הפלורליסטי והמתקדם והכי צנוע ש"לא מתכוון בכלל לחזור לפוליטיקה רק לעסוק בעניינים שברוח". איפה רוח ואיפה דרעי.
אז כבר סיכמנו שאי-אפשר להאמין לדרעי; נותר רק להמשיך ולהתבונן איך בתאוות שלטון עזה-במיוחד הוא מתנהל בפוליטיקה המפוקפקת ממילא. איך ידרוס כל מי שיעמוד בדרכו ברגל חזקה ובמלל חסר-מעצורים. מה אכפת לו מירושלים? העיקר שישב בראשה מזרחי, גם אם הוא לא ראוי, גם אם הוא בור ועם הארץ, גם אם יוריד את ירושלים ביגון שאולה, העיקר שראש העירייה יהיה מזרחי. זוהי, בין השאר, עבור דרעי הזדמנות גדולה לטפח את השד העדתי. היזהרו מהאיש הזה!

תאריך:  18/10/2013   |   עודכן:  18/10/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אנשים כמו דרעי
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
הסופר קומבינטור חסר המעצורים
פלא יועץ   |  18/10/13 10:08
 
- למי דרעי מסוכן?למשת"פים ארורים
ע_הראל  |  22/10/13 10:23
 
- ע. הראל אתה טועה בגדול
איריס כהן  |  24/10/13 18:47
 
- תכף נגלה מי משתפ של שיפוט רקוב
ע_הראל  |  27/10/13 00:21
 
- לכן הרשעים והתקשורת - מגבים
איריס כהן  |  24/10/13 09:23
2
אמר נתן זהבי
ליבי  |  18/10/13 12:29
 
- תלמדו להתכופף לנשק את ידי דרעי
ע_הראל  |  20/10/13 13:44
3
טעות מסוכנת של מערכת המשפט
עובר אורח  |  19/10/13 19:52
 
- אמא שלך שוטה ישיש=של נעליך תרח
ע_הראל  |  21/10/13 01:50
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פטירת הרב עובדיה
עדי וילדר
מנחם רהט
מורשת הרב עובדיה זצ"ל מגדירה את מדינת ישראל אתחלתא דגאולה והתגשמות חזון הנביאים    האם מועצת החכמים החדשה תאמץ את המורשת, או תחבור לאשכנזיות החרדית המיליטנטית?
שי אלבוגן
ההיסטוריה, כפי שאפשר להעיז ולנחש, תזכור את הרב עובדיה לאו-דווקא בשל כל מיני אמירות (פיקנטיות) כאלו ואחרות שהוא היה אומר, אלא בתור בעל סדרת הספרים ההלכתית "יביע אומר"
עידן יוסף
הנהגת שס החליטה להנציח את זכרו של הרב עובדיה יוסף באמצעות הסבת שם הרשת על-שמו    הרב דוד יוסף צורף למועצת חכמי התורה: "נפסוק לפי דרכו של אבא"
הרב אליהו קאופמן
מאחר שהרב עובדיה יוסף הותיר חלל שמחלק את ירושתו לשתיים ואף לשלוש כובעים מהודרים , וכי הנעליים בכל תפקיד תהיינה גדולות מדי, הרי שצפויים לנו סיבוכים וסכסוכים לא קטנים בעתיד בכל מה שנוגע למנהיגות התורה והרוחניות של הספרדים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il