X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הבחירות המלוכלכות והמלכלכות - תרתי משמע - הסתיימו עכשיו עלינו רק לשבת ולהמתין עד לקבלת כל הטוב שהובטח לנו
▪  ▪  ▪
נבחר מי שנבחר [צילום: פלאש 90]

אחרי ימים מלאי פעילות גועשת, של לכלוכים ברחובות ובפה, אחרי ששועי העיר וגם הארץ, התקשרו אליי מספר פעמים בקולם המוקלט וסיפרו לי כמה הם צודקים, כמה הם טובים עבורי, כמה רע יריבם.
אחרי שהאזנתי בסבלנות כמעט לכל על-מנת להבחין מי צודק. אחרי שנלחמנו על דעותינו עבורם. התווכחנו עם חברינו, שכנינו, משפחתנו, הסברנו ושכנענו - הגיע היום הגדול.
לקחתי את תעודת הזהות (הישנה) ואת פתק הבוחר ויצאתי אל הקלפי. מרגע ששולשלה הבחירה לתיבה, סיימתי את תפקידי הדמוקרטי בעיר. ומה עכשיו?
מערכת הבחירות הסתיימה. הבוחרים (המעטים, יש לזכור) אמרו את דברם. לא נבחרים מסויימים תוהים איך נשארו בחוץ והם מתלוננים על אותם שהבטיחו שיתמכו בהם, אמרו להם, נטשו אותם, כיזבו להם. מוכר לכם?
העדות המרשיעה למערכת הבחירות המזוהמת שעברה עלינו עדיין מרחפת על-פני העיר. המרצפות מכוסות פליירים וקרעי פליירים ועל לוחות המודעות, בכל מקום שאפשר היה להדביק משהו, פיסות נייר עדיין נמצאות. כל האמירות המכוערות, כל ההכפשות, כל ההבטחות המופלאות.
ועכשיו על הנבחרים ועל אלו שלא נבחרו לעשות חשבון נפש מול דבריהם ולראות איך ממשיכים מכאן. איך מביטים בעיני היריב שהכפשתם. איך ממלאים את ההבטחות שהבטחתם.
וזה מאחורינו. רק הטעם הרע נשאר. והציפייה לעיר נקייה יותר, ירוקה יותר, מאוחדת יותר, מתנ"סים נפלאים, ספרייה עשירה וגנים מטופחים וכל המילים הנפלאות שעדיין מזמזמות בראשי.
אז נבחר מי שנבחר. זה לא כזה חשוב מי. אנו, פשוטי העם השקופים, שנראים ברור כל-כך בימי טרום בחירות ונעלמים רגע לאחריהן, נחזור לעניינינו ונניח לנבחרים ליהנות ממנעמי השלטון וממשא האחריות.
נקווה שימלאו הבטחותיהם ותפקידם נאמנה ושמעמדם החדש לחמש השנים הבאות לא ישכיח מהם את הבטחותיהם ודעותיהם. שלא ינפצו את התקוות שתלינו בהם.
כי השברים, אם יהיו, יכו על ראשינו.

תאריך:  24/10/2013   |   עודכן:  24/10/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות - רשויות מקומיות
דרור אידר
כל עוד הרב עובדיה יוסף חי, בחר לפעול בשדה הפוליטי. כעת, משעלה לעולם שכולו טוב, הניסיון להדביקו לפעילות פוליטית עסקנית הוא ביזוי כבודו וכבוד האומה
אורי שטרוזמן
סוגיית ראשי הערים המואשמים בפלילים הזכירה לשופט בדימוס אורי שטרוזמן שהוא עסק בנושא כבר לפני שני עשורים: בהחלטה שנתן ובמאמר שפרסם בידיעות אחרונות ב-18.9.1996, המובא שוב כאן
איתמר לוין
עדויות אילמות שנותרו ברחוב רבי עקיבא בבני ברק מלמדות על מערכת בחירות יצרית ורוויית אלימות מילולית, אשר הגיעה לשיאה באיום שבכותרת. רבנים חיים ומתים גויסו למערכה, שהותירה הרהורים נוגים על מי שמתיימרים לשאת את דגל התורה והמעשים הטובים
יצחק דנון
טוען כי הלה הכפישו במסגרת פרסום בעיתון "עובדה" על-מנת לפגוע במעמדו כראש העיר ובסיכוייו להיבחר לקדנציה נוספת
רפי לאופרט
כאשר מניחים לפני הציבור סוגיה הטעונה הכרעה קונקרטית, וברור לציבור שהחלטתו תהיה פסיקה מחייבת בסוגיה האמורה, הוא מתערב, יוצא להצביע ומציג עמדה    כשיש רוב ברור, התוצאה מראה זאת וכשקיימת מחלוקת חוצת-מחנות, גם אז הדבר משתקף היטב בתוצאה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il