X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
לא רק במורך לב מדובר אלא גם בהתדרדרות ערכית וקריסה מוסרית הגורמות לאובדן חיי אדם ממש, פגיעה קשה בביטחון הלאומי ובכוח העמידה וסיכון גורל האומה כולה - ואין הדברים מהווים מליצה בעלמא
▪  ▪  ▪
לבני. מורך לב [צילום: פלאש 90]

שמה המלא של הגברת הינו ציפורה מלכה לבני שפיצר אך ברשותכם אתמקד רק בייחוס המשפחתי לבית הוריה מולידה איתן ושרה לבני ז"ל. למי שאינו מכיר את ההורים, נזכיר שאיתן לבני היה קצין המבצעים של ארגון האצ"ל ורעייתו שרה הייתה לוחמת באותו ארגון על אודותיו דומני שאין צורך להרחיב.
חלפו כמעט שלושה דורות ובאוזנינו עדיין מהדהדת אמירתו של אורי צבי גרינברג "השולט בהר שולט בארץ" כשכוונתו להר הבית כמובן. קביעה זו, כך מתברר, יש לה על מה לסמוך ובימים אלה של חולשת דעת ואובדן דרך של ההנהגה אנו רואים בחוש ממש כיצד אותם כוחות המוכנים למסור חלקים ממולדתנו לאויב הם אלה המונעים מיהודים לעלות להר. "הר הבית בידינו" נותרה אמירה חלולה וריקה מתוכן ממשי שאמנם הרעידה את הלבבות במלחמת ששת הימים אך מדגישה את מורך הלבבות בתקופתנו אנו.
לא רק במורך לב מדובר אלא גם בהתדרדרות ערכית וקריסה מוסרית הגורמות לאובדן חיי אדם ממש, פגיעה קשה בביטחון הלאומי ובכוח העמידה וסיכון גורל האומה כולה ואין הדברים מהווים מליצה בעלמא.
כל הבוחן את מעלליה של ציפורה לבני אינו יכול אלא להשתאות על האדיקות בה הינה פועלת לשם מסירת חבלי מולדת לאויב הערבי, להיטות הניכרת במעשיה, אמירותיה, מבע פניה וסדר היום הפוליטי אותו היא מנהלת.
מה היו חושבים הוריה
לפני שנים עזבה את כור מחצבתה בליכוד תוך בגידה בבוחריה וחברה לדיקטאטור שרון לשם הוצאתם מן הכוח אל הפועל של תוכניות העקירה והגירוש מצפון השומרון ומגוש קטיף. באותם ימים אפלים הייתה ליד ימינו של שרון, הכשירה כל שרץ פוליטי משפטי ואחר מבית היוצר שלו והייתה שותפה מובילה באסון אותו הביאו על עמנו, אסון שמחירו אנו משלמים טבין ותקילין מאז ועד היום, כל שעה, כל רגע.
לימים התפארה לבני ב"הישג" של מניעת כניסת החיזבאללה לדרום לבנון וליתר דיוק מדרום לנהר הליטאני, הישג שלא היה ולא נברא שתוצאתו נכון להיום ריכוז כוח אש חסר תקדים בידי האויב המסוכן הזה בכל שטח לבנון ובצורה המסכנת מאד את מדינתנו ומדירה שינה מעיני מקברניטינו.
דאגתה ל"דמוקרטיה" הישראלית ולשלטון החוק נגועה בדעה משוחדת ובמשוא פנים. כל מה שנגד היהודים ארצם ותורתם חביב עליה וכל עולם התורה, ההתיישבות והמתיישבים הם בעיניה רעה חולה המסכנת את שלטון החוק. הגברת אטומה בפני העוולות ועיניה טחו מראות את ההפליה נגד יהודים בבניה, בהריסת מבנים לא חוקיים, בחופש הפולחן ובשורה ארוכה של נושאים.
לאחרונה הגדילה הגברת לעשות. בעת קבלת ההחלטה השערורייתית על שחרור רוצחים ערבים ניאו נאציים כמחווה לאבו מאזן (ארכי רוצח בעצמו מסית ומדיח ומכחיש שואה) הוחלט גם כי המשך השחרור ב"פעימות" יהא תלוי בגורמים שונים. ובכן, מאז החל מתעצם גל טרור, יהודים נרצחו, ילדה קטנה נורתה, ההסתה נמשכת בעוזה ולאור כל זה ישנה קריאה ציבורית רחבה לשקול שוב ולעצור כל שחרור נוסף.
כמה שרים מבקשים להעלות לדיון מחודש בממשלה ובוועדת השרים לענייני חקיקה את ההחלטה הקודמת ולבחון אותה לאור הנסיבות המשתנות. זו הגברת לבני, נעמדה על רגליה האחוריות משתדלת להסיר ההצעה הנ"ל מסדר היום ועל-פי הפרסומים לוחצת על ראש הממשלה שיהא שותף לעמדתה זו.
מה דוחף את הגברת עד כי היא מוכנה לשכב על הגדר למען אותם רוצחים מתועבים ומה מניע אותה? מנין היא שואבת את הלהט המפעם בקרבה עת היא נלחמת עבור שחרור הרוצחים? לאן נעלמה הנשמה היהודית, היכן הלב היהודי, היכן הכבוד למשפחות השכולות שיקיריהן נטבחו על-ידי אותן חלאות עבורן היא נלחמת כעת?
אין לי תשובות כמובן אך בצד הכאב ואי ההבנה אני מנסה לדמיין לעצמי מה היו חושבים לעצמם הוריה הגיבורים שפעלו במסירות נפש למען עמנו בראותם את יוצאת חלציהם פועלת בכזו מסירות נפש עבור רוצחי בני עמנו , שחרורם ורווחתם.

תאריך:  28/10/2013   |   עודכן:  28/10/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 עולם התורה / Olam HaTorah
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ציפורה נפלה רחוק מהעץ
תגובות  [ 17 ] מוצגות  [ 17 ]  כתוב תגובה 
1
שחרור אסירים
אמיר עוגן  |  28/10/13 17:20
2
ציפי הסתנוורה מהבטחות מחוייכות
של קרי ו...האמינה  |  28/10/13 18:21
3
צרת המשפטים ציפציף לבנת המקור
פלא יועץ  |  29/10/13 06:56
4
מעולם לא היה מצבנו כה טוב.
אהוד פרלסמן  |  31/10/13 10:32
 
- שום התייחסות לצפורה שנפלה רחוק
דאגנית  |  31/10/13 16:46
 
- היא לא נפלה, היא בגדה!!!
אהוד פרלסמן  |  1/11/13 01:36
 
- לפרלסמן
דאגנית  |  1/11/13 13:48
 
- הכותב מציאותי? לא ולא!
אהוד פרלסמן  |  2/11/13 01:20
 
- סליחה
דאגנית  |  2/11/13 07:33
 
- רמה"ש המנומנמת התעוררה ועונה.
אהוד פרלסמן  |  2/11/13 11:43
 
- עומדת על כך שהנך תם ונאיבי
דאגנית  |  2/11/13 14:00
 
- ידעתי שלא תעני לי.
אהוד פרלסמן  |  3/11/13 00:03
 
- ספירת קורבנות וציון שנים??....
דאגנית  |  3/11/13 07:05
 
- מעולם לא היה מצבנו כה טוב.
אהוד פרלסמן  |  3/11/13 11:21
 
- עוד משהו קטן
דאגנית  |  2/11/13 08:13
 
- באמת ובתמים אתה כותב את הנ"ל ?
בעז ש  |  1/11/13 00:10
5
לדאגנית: לא תצליחי להסביר לו
בעז ש  |  1/11/13 00:16
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד חיים שטנגר
זוגתי ואני מצאנו עצמנו לאחרונה מעומתים מול מציאות מרגיזה ונשכנית כאחת. חברת-התעופה ממנה רכשנו כרטיסי טיסה דרשה דמי ביטול, או ליתר דיוק "דמי שינויים" בגובה 170 דולר, בגין שינוי מועד לכל כרטיס וכרטיס שמחירו היה קרוב ל-500 דולר. אבל לא יצאנו פראיירים...
אורי שרגיל
ממוארים המוקדשים לקהילת מדינות האיחוד האירופי של השוק ה"משוטף" באהבת ישראל
נסים גבאי
תקראו לזה הפוך על הפוך, תסבירו שזו מדיניות הזויה, תקטרו שלעולם איננו לומדים מהניסיון... אבל עובדה היא שביום שיוצאים עוד אסירים עם ידיים מגואלות בדם יהודים – נורים מטחי רקטות על ישובים בדרום הארץ
אהוד פרלסמן
שמונה שנים אחרי, הקריאה בספרם של ידידיה מאיר וסיון רהב-מאיר על ההינתקות מוכיחה לנו שוב שמיום שחרב בית המקדש, ניתנה הנבואה לשוטים
יוסף קנדלקר
יש כאלו שאיבדו כל כיוון ולא ידעו להפריד בין האדם הפרטי שלהם, לרצונות ולשאיפות הציבוריות שלהם    עכשיו אני מקווה, נוכל להיפגש ולדבר סתם שיחות חולין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il