X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מאחר שרוכבי האופניים חוששים לחייהם, באין מסלולי רכיבה, הם מדוושים על המדרכות, במקום לרכוב בכביש, שלכל הדעות מסוכן ומועד לפורענות
▪  ▪  ▪
מגלגלים את הסכנה למדרכות [צילום: איתמר לוין]

ראש העיר תל אביב החליט לפרוש רשת של מסלולים לרכיבת אופניים ובמקביל הקים תחנות בהן ניתן לשכור אופניים. לאחרונה, הולך ומתרחב השימוש באופניים בכלל, ובאופניים חשמליות בפרט, אופניים שאינם כפופים לחוק ובעליהם מרשים לעצמם לעשות עימם ככל העולה על רוחם.
מאחר שרוכבי האופניים חוששים לחייהם, באין מסלולי רכיבה, הם מדוושים על המדרכות, במקום לרכב עליהם בכביש, שלכל הדעות מסוכן ומועד לפורענות.
בדרכם זו, הם מגלגלים את הסכנה למדרכות, אינם משגיחים על הולכי הרגל ופוגעים בהם חזור ופגע ואף פגע וברח. כיום, כל אזרח שהולך על מדרכה, צריך לראות עצמו כאילו הוא מועמד לפגיעת אופניים, אלא אם כן מישהו יטפל בבעיה ויאסור רכיבה על מדרכות.
בשבת בצהריים (26/10/13) הלכה לה חותנתי (כבת 80 שנה) שפי על מדרכה מוסדרת בתל אביב, ולא העלתה בדעתה כי סכנה אורבת לה. ואז, לפתע, ללא כל אזהרה מוקדמת, רוכבת על אופניים שנסעה על המדרכה, הפילה אותה על המדרכה וגרמה לה לפגיעות קשות בגפיים ובפנים, ובדרך נס לא נפגעו איברים נוספים. הרוכבת, אפילו לא עצרה לרגע על מקומה: אולי צריך להגיש עזרה ראשונה, אולי צריך לקרוא לאמבולנס, אלא שעטה במהירות קדימה, פגעה וברחה.
בעבר כתבתי והתרעתי על מכת הטרקטורונים שאף אחד לא עושה דבר לעצור אותם והם משתוללים בכל מקום, ושוב, טרקטורון פגע קשה בשתי צעירות ונעלמו עקבותיו. ועכשיו צרה חדשה התרגשה על הציבור: אופניים על מדרכות! אומנם מתוך כוונה טובה לפתח רכב שלא מזהם את האוויר, אולם, כפי שנאמר, הדרך לגיהינום רצופה כוונות טובות.
קיים חוק עזר עירוני בתל אביב האוסר על רכיבת אופניים על המדרכות, אולם אף אחד לא אוכף חוק זה וכך, אזרח תמים, שומר חוק המהלך להנאתו על המדרכות שטופות השמש, מוצא את עצמו באחת מוטל פגוע על המדרכה בעיבורה של עיר.
אני קורא לרשויות החוק: משטרה, עירייה ומשרד התחבורה, להפעיל את כל האמצעים החוקיים העומדים לרשותם ולאכוף את החוק. מדרכה (לא רק בתל אביב), מיועדת להולכי רגל בלבד. נקודה!

תאריך:  29/10/2013   |   עודכן:  29/10/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 משרד התחבורה
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מדרכות קטלניות בתל אביב
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
מסלולי אופניים קטלניים
יהודה פורת  |  29/10/13 12:43
 
- אתה 100% צודק
זהג נהיר  |  30/10/13 09:15
2
מסוכן להיות הולך רגל בת"א
shubi  |  30/10/13 15:18
3
חולדאי מניק מלך סודן
מוחמד  |  2/11/13 00:57
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהודה דרורי
תעודת הזהות הביומטרית בהבדל מתעודת זהות רגילה, מלאה בפרטים מזהים של נושאה כמו טביעת אצבע ותווי פנים ולפיכך קשה ביותר לזייף אותה    התעודות הביומטריות תגרומנה אצלנו לבטח למהפכה של ממש מבחינה ביטחונית, כלכלית ודמוגרפית    אז מי הם אלה הנלחמים בה?
שולמית קיסרי
התנגדות האח בנט להסכמות הממשלה ועמדתו ה"פטריוטית" נגד ההחלטה לשחרר רוצחים, בנוסח "רק אני והבית היהודי אוהבי ישראל - כל האחרים מחזירים רוצחים ושונאי יהודים", גרמה לאכזבת האח לפיד
שמעון זיו
נגיד בנק ישראל, יהיה מוצלח ככל שיהיה, אינו יכול להשפיע בדברים גדולים אלא בשוליים ולכן כגודל הציפיות כן לעתים גודל האכזבות
בעז שפירא
לא רק במורך לב מדובר אלא גם בהתדרדרות ערכית וקריסה מוסרית הגורמות לאובדן חיי אדם ממש, פגיעה קשה בביטחון הלאומי ובכוח העמידה וסיכון גורל האומה כולה - ואין הדברים מהווים מליצה בעלמא
עו"ד חיים שטנגר
זוגתי ואני מצאנו עצמנו לאחרונה מעומתים מול מציאות מרגיזה ונשכנית כאחת. חברת-התעופה ממנה רכשנו כרטיסי טיסה דרשה דמי ביטול, או ליתר דיוק "דמי שינויים" בגובה 170 דולר, בגין שינוי מועד לכל כרטיס וכרטיס שמחירו היה קרוב ל-500 דולר. אבל לא יצאנו פראיירים...
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il