X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מי שיקבע אם היו זיופים או לא ומה יהיה גורל הבחירות בבית שמש, הם המשטרה ו/או בית המשפט ולא קומץ מסיתים ומסיתות מקצועיים ואנטי-חרדיים
▪  ▪  ▪
להפריד את בית שמש לשניים? [צילום: פלאש 90]

ציידי החרדים בכלל וצרי העין כנגד בית שמש בפרט, שוב יצאו למסע השמצה והכפשה ושוב עם אותה מטרה הזויה: להחזיר את הגלגל אחורה. ובראש השיירה שוב צועדת ציפי חוטובלי, שעלתה מדרגת ח"כ לסגנית שרה. אינני בא להגן על זיופי בחירות - אם אומנם היו כאלה, אבל מכאן ועד לניפוחם למדדים עצומים ולייחסם בגזענות צרופה רק למגזר החרדי, הרי שהדרך רחוקה.
האומנם רק בבית שמש נתפסו - בכל 65 שנות מדינת ישראל, זיופי בחירות?! האומנם בכל המקומות שנתפסו זיופי בחירות מזעריים מייד נערכו בחירות חוזרות?! והרי המשטרה שיחררה את כל עצוריה ולא מצאה שום הוכחות, ומי יודע אם הלשנות הסרק הללו לא באו בכלל מהמתחרים החרדים. אבל כשמדובר בחרדי בית שמש מייד המדינה גועשת, משום שכמה אינטרסנטים אנטי חרדיים כואבים את פיתוחה של עיירת העולים הזו והפיכתה לעיר לדוגמה ולמטרופולין של דעת ומודרנה דווקא על-ידי הציבור החרדי.
עד ראשית שנות ה-90 הייתה בית שמש עיירה נידחת ששום תוכנית פיתוח לא הועילה לה. בפאתי הכביש הישן לירושלים שכנה עיירה קטנה ושכוחה עם פחות מ-15 אלף איש שגם הקירבה לירושלים לא העלתה אותה על מפת ההישגים. רק קבוצת כדורגל בליגה השניה הזכירה שיש מקום כזה על המפה גם בימינו.
ואז לפתע פתאום, הגיעו החרדים והעיר הזו מונה כיום קרוב לכ-80 אלף תושבים ועוד בע"ה היד נטויה. לציבור הרחב יודעים המסיתים לספר כי החרדים בעיר הזו הם "פרזיטים" שמתאמנים ביריקות על ילדות אומללות מעל כל מדרכה שכיחה, אבל בפועל חיים שם חרדים אקדמאיים מאירופה, מאמריקה, מאוסטרליה ומדרום אפריקה עם "הייטק" משגשג ועם מקומות עבודה לבני בית הוותיקה, שממש שיוועו לכך. לציבור הרחב מארגנים המסיתים הפגנות של תושבי חוץ מערי השפלה ומהאנטי דתיים ההזויים ביותר, אך התקשורת מציגה זאת כהפגנת "תושבי העיר החילונית".
מי שחי בעיר הזו יודע היטב שאין בארץ מקום ישוב שבו חילוניים וחרדים חיים באחווה כזו, זה לצד זה ומעולם לא התעמתו זה בזה. האוכלוסיה הוותיקה בעיר הישנה היא ברובה מסורתית וקרובה ליהדות ואף נעזרת ברנים החרדים לכל דבר של מצווה. אבל ציידי החרדים מצאו לעצמם כמה תושבי החוץ - ובראשם עסקנים אנטי דתיים בפנסיה, שבאו ל"חיות" בעיר הזו, כדי שמפלס היריבות יעלה על גדותיו והם יחזרו ל"ימי הזוהר" שלהם בכל הנוגע להיותם ראש לכל מחלוקת.
והינה, לאחר ניצחונו של ראש העיר החרדי, עלתה שוב ההצעה להקים שתי ערים. מעניין שבישראל ההצעות הללו עולות רק כשהחרדים מגיעים לרוב ולא להפך. בסוף שנות ה-80 אילץ שר השיכון דאז, אריאל שרון, את ראשייה הדתיים של ראש העין, לבנות מספר שכונות חילוניות שלימים גרמו לראש העין לאבד את ציוויונה הדתי ולהעלות ראשי עיר מקרב התושבים החילונים החדשים.
לא שמעתי שקמה קול צעקה להפריד את ראש העין הוותיקה והדתית מההשתלטות החילונית, שלימים הביאה גם לשריפת בית כנסת בשכונות החדשות! בקום המדינה היו הערים רחובות ופתח תקוה בעלות אוכלוסיה שרובה דתית, אך לימים התמלאו הערים הללו בחילוניים. לא שמעתי שהדתיים בערים הללו ביקשו להתבודד בערים משלהם. ועוד הרשימה ארוכה.
אם באמת יקום שר פנים ויחליט על הפרדת בית שמש לשתיים, הרי שמסיתי וציידי האנטי חרדים, יגרמו לעיר הישנה רק מפח נפש, כי זו תחזור ותשקע באפרוריות שלה, בעוד שכיום נאחזים תושביה במקומות הפרנסה של הישוב החרדי ובכספי התרומות של היהדות החרדית מחו"ל.
מי שיקבע אם היו זיופים או לאוו ומה יהיה גורל הבחירות בבית שמש, היא המשטרה ו/או בית המשפט ולא קומץ מסיתים ומסיתות מקצועיים ואנטי חרדים, ובראשם סגנית השרה ציפי חוטובלי, מומחית למהומות פוליטיות נגד ערבים, שמלאנים, חרדים ואף כנגד שר התחבורה שלה, ישראל כץ. עכשיו רק חסר שהציפי השנייה - לבני שמה, תתעורר אף היא. מזל שהאחרונה עסוקה במו"מ עם הפלשתינים.

תאריך:  10/11/2013   |   עודכן:  10/11/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כשהשמש עולה היא עולה ועולה
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
לסופר ראב קאופמן
תלמיד ישיבה  |  10/11/13 14:57
 
- הוכחה
אליהו קאופמן  |  10/11/13 21:34
2
מתלבש כמו גוי עם שם של גוי מדב
ב.ל  |  10/11/13 23:41
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות - רשויות מקומיות
נאדיה חילו
בחינת התהליך והדינמיקה שאפיינו את מערכת הבחירות שהתקיימה ב-22 באוקטובר - השונה בסגנון התנהלותה ובמאפייניה ממערכת הבחירות הכלל-ארצית    בניתוח מאפייניה ותוצאותיה בקרב הציבור הערבי, לא ניתן להצביע על מגמות חדשניות ברורות שמאותתות על תפנית או מבשרות על התחלה חדשה בקרב הישוב הערבי בישראל, הסובל זה שנים מריבוי מצוקות וממצב חברתי ירוד
איציק וולף
ראש המועצה המקומית מזכרת בתיה כינס את המועצה היוצאת, שבה היה לו רוב, לישיבה שלא מן המניין ביומה האחרון    על סדר היום - אישור תב"רים בסכומים של מאות אלפי שקלים    חברי המועצה הנכנסת: מדובר בניסיון למחטף, אם לא תבוטל הישיבה נעתור לבית המשפט
אפרים הלפרין
מסתבר שהרצליה היא עיר בוגרת; מניפולציות לא עובדות עליה; מסתבר שגם יעל גרמן אשר סיימה את תפקידה בעיר לפני חצי שנה, דווקא ממרום שירותה ביזתה עצמה בכיכר העיר    משה פדלון, ראש עיריית הרצליה, כל הכבוד לך
איציק וולף
50.9% הצבעה נרשמו ברחבי הארץ בסיבוב השני של הבחירות    שיא ההצבעה היה בכאוכב אבו אל היג'א    במנצחים: איציק ברוורמן בפתח תקוה, משה פדלון בהרצליה, שי אלון בבית אל
אליהו קאופמן
את הברית הזו, שבין דרעי לליברמן, צריך לגזור לגזרים והיא איננה משרתת את החרדים או את יוצאי חבר העמים ובוודאי שאיננה משרתת אחדות בישראל, אלא משרתת אחדות של שני עסקנים הבנויה על פירוד עדתי, דתי ולאומי לנצח נצחיה המכוערים של הפוליטיקה הישראלית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il