X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ככל שאמת בגרונם של רני רהב ואסי עזר, וככל שבאמת הם מדברים מכיוונו של עול המוסר, הצדק ושמירה על נפשם השברירית של נערים ונערות, ראוי ונכון היה להם לחדול מהשתתפותם בתוכנית "הכוכב הבא"
▪  ▪  ▪
רהב. אמת בגרונו? [צילום: פלאש 90]

רני רהב ואסי עזר התבטאו ומתבטאים בעניינו של הזמר שהתלוננו עליו כאילו הוא או אביו עשו מעשה זמרי. רהב ועזר התייצבו במרכזו של עולם הרייטינג החלול המהווה אבן שואבת לכספים הזורמים לכיסם בתמורה לעבודתם, עבודה המשעבדת נערים ונערות לאותו עולם של רייטינג.
מדוע קיים איסור פלילי לקיים יחסי מין אפילו בהסכמה מתחת לגיל מסוים ורמת האיסור משתנה על-פי הגיל? ובכן, האיסור הפלילי קיים בגלל הנזק הענק הנגרם לנפשן של ילדות כאשר הן מתפתות לקיים יחסים עם בוגרים. החברה לא סומכת על שיקול דעתן של ילדות ונערות. החברה סבורה שהסכמה כזו אין לה על מה להתבסס, ונזקי אותם יחסים, אפילו נעשו בהסכמה, הם ממש כאילו נעשו שלא בהסכמה.
ומדוע "רודפות" אותן בנות אחרי כוכבי הבמה? כי אורות הבמה מסמאים, כי העושר הרב מסמא, כי ההבנה שחבירה לרומו של עולם תוציא אותן מאלמוניותן, מבדידותן, ותעניק להן את החום והאהבה שכה חסרים להן בסביבתן הטבעית.
בואו ניקח את התמונה הזו, נסיר ממנה כל חשש לפלילים, נביט רק על ההיבטים המוסריים; לטעמי נראה שעצם קיומן של תוכניות המגלות כישרונות צעירים, בכזו המולה תקשורתית ועם כזו השקעה של כסף, אף בה יש משום קריאה לא מוסרית של נותני הטון בחברה לצעירים, לבוא ולהצטרף אל עולם הזוהר, אל עולם בו הכסף נשפך כזבל. אכן יש הגבלת גיל (לדעתי 16), אבל בכל זאת – ראוי היה שכישרונות צעירים לא יתגלו בהמולת הבמה הזוהרת והנוצצת ואל מול פני האומה. ראוי היה שהתחרות בין כישרונות צעירים לא תהיה כל כך פומבית וכל כך זוהרת על-מנת שהחשיפה לא תדחוף את אלה המצליחים לגבהים שמהם ניתן רק ליפול ולשבור את הראש, ושלא תשמוט את אלה שלא מצליחים לתהומות מהם לא יוכלו לעולם להתרומם.
וככל שאמת בגרונם של רהב ועזר, וככל שבאמת הם מדברים מכיוונו של עול המוסר, הצדק ושמירה על נפשם השברירית של נערים ונערות, ראוי ונכון היה להם לחדול מהשתתפותם בתוכנית.

תאריך:  19/11/2013   |   עודכן:  19/11/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
רהב לא עזר, בינתיים
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
אתה צודק
אב"ע  |  19/11/13 15:47
2
דברי הבל ורהב של אדון רהב
אליהו חיים  |  19/11/13 19:06
3
נערות בישראל ואמותיהם
בורק  |  20/11/13 09:05
4
יש לי מחשבה
ארני  |  21/11/13 14:41
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צ'לו רוזנברג
העובדה שדן מרידור, בני בגין, מיכאל איתן וחבריהם אינם ממלאים כיום שום תפקיד משמעותי בליכוד אינה מפתיעה    דמויות אלה מצאו עצמן מחוץ לרשימת הליכוד בכנסת משום שהגיעו לתובנות אחרות לגמרי מאלה שהיו נחלתם בעבר
איתן קלינסקי
איקרית נהנית מזכות שניתנה לבניה שנותרו בחיים, וגם לבני הדור השני והשלישי ניתנה הזכות לשזוף עיניהם בציורים שעל קירות הכנסייה, ללטף בחמלה ובאהבה את קירות בית התפילה ששרד
איתן קלינסקי
למרות תהפוכות הגורל, הכמיהה לשלום תתפוגג בסופו של דבר בשלב מאוחר יותר דווקא בעיר שכם
משה חסדאי
הספר 'ואהבת לארצך כמוך' נושא חותם אישי יותר    הסיור הזה עשה רושם כביר על זאב וילנאי, ותמיד זכר את דברי אותו בדואי על בני אדם הדומים לכלבים נובחים    וזהו מוסר השכל לכולנו, ובראש ובראשונה למנהיגינו, ומעל לכל, לראש ממשלתנו
אליהו קאופמן
מפעלים, בתי אוכל, בתי מאפה וכדומה ש"איתרע מזלם" ונפלו באזור שבו חיים דתיים וחרדים רבים, או לחלופין שבו מערכת הכשרות של ה"רבנויות המקומיות", ובמיוחד ה"אזוריות", מדורגות בין רעוע לגרוע, יאלצו לשלם לשתי השגחות וכך יעלה המוצר אוטומטית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il