X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
חושו רוצו לבית ינאי והתמקמו לכם על אחד מהמצוקים שם, ו, איך אומרים - נסו ותבינו
▪  ▪  ▪
חוף בית ינאי מחכה לסופות [צילום: פלאש 90]

מזג האוויר הסוער המתרגש עלינו, בימים האחרונים ומתחיל ללבוש צורה אמיתית של סופה החל משעות הלילה של יום אתמול, הוא הזדמנות נדירה - למי שיכול לפנות עצמו למספר שעות משגרת חייו וממחויבויות עבודתו השוטפת - לראות את החורף במלוא הדרו. ישנם בישראל שפע של מקומות שניתן לחזות ביפי הטבע, בימי חורף סוערים אלא, אולם מרביתם קשים להגעה, בשל בעיית נגישות ואחרים פשוט יש בהגעה אליהם משום סיכון חיים של ממש.
אם אינכם יודעים הרי קיימים בתוכנו קבוצת אנשים המתמחה ברדיפת סופות, אנשים המתמקמים בראשי צוקים - בדרך כלל נושאים הם פניהם אל כיוון הים - והם הראשונים לראות סופות המתרגשות עלינו. שאלו את שדר הרדיו, רן יבנאי, שהינו רודף סופות ידוע והוא ילמד אתכם פרק ברדיפת סופות לשמה. הפעם מתכוון אני להמליץ ברשימתי זו על שדני מקומות, בהם ניתן לחזות במחזות חורף מרהיבים, באזור מישור החוף, מבלי להרחיק מרחק רב מהמטרופולין התל אביבי. כוונתי לאזור החוף - או ליתר דיוק למצוקי החוף - של חוף בית ינאי ולתחום החופים המצוי בשטח שיפוטה של המועצה המקומית חוף הכרמל - בעיקר חופים דוגמת חוף ג'סר א זרקא; חוף דור וחוף הבונים.
רודפי סופות וציידי שברי עננים רציניים מתחמשים לקראת יציאתם לשטח בכלים דוגמת מד רוחות ועוד מיני כלים מטאורולוגיים שלא יאמרו דבר וחצי דבר לאדם מן היישוב. חסכו מעצכם בלבול מוח מיותר. אנחנו באנו ליהנות ממזג-האוויר הנדיר והנהדר המתחרש עלינו ולא לכלות ימינו ומעט השעות הפנויות שיש לנו, במדידות אלה או אחרות.
התלבשו חם ובעיקר דאגו להגן על הפנים שלכם, הידיים וכפות הרגליים, איש ואישה לפי הבנתם וצרכיהם המיוחדים וצאו לשטח. אין צורך להרחיק יותר מדי, להסתכן ולצאת לשטח פתוח, שכן אתם עלולים, חלילה וחס, להיפגע באחד מפגעי הטבע, הצפויים ומזומנים למי המצוי ביום חורף, חשוף לחלוטין באמצע שטח מישורי דוגמת ברק. התמקמו בקרבת מבנה שאליו תוכלו להיכנס במהירות במקרה של פגיעת ברק. מובן, שעדיף שבמבנה כזה יותקן כליא ברק. אין מדובר בבדיקה או בזהירות יתר. מדובר בסכנת חיים של ממש בהיעדרו של כליא ברק במבנה.
עכשיו חושו רוצו לבית ינאי והתמקמו לכם על אחד מהמצוקים שם. למי שיש מזל וקשרים שייכנס לאחד מהבתים המשקיפים לכיוונם הים (יש שם שורה של בתים שכאלה), ישחרר את כל האוויר מהריאות שלו, ילמד לנשום אט אט ויתחיל ליהנות מחוויות חורף מרנינה. לאמיצות ולאמיצים יותר מביניכם קיימים שלושת החופים לאורך מישור החוף בתחום שיפוטה של המועצה המקומית חוף הכרמל. מדובר בחופים עזובים וכמעט נטושים לחלוטין, בימים אלה של תחילת החורף, אבל החוויה של השהות והאווירה השוררת במקום נפלאה. כאן באה מגבלתן של מלים, שכן קיימת עוצמתה של חוויה שקשה להעבירה - במדויק - אלי נייר. איך אומרים החבר'ה: נסו ותבינו.
זהו זה להפעם. רשימה קצרה וחוויות גדולות. אם לא יימשך הדיון הקבוע לי הבוקר בבית-הדין הצבאי, יתר על המידה, קונם עלי שאני מבטל את כלל פגישות אחר-הצהריים שנקבעו לי במשרד ובא לפגוש אתכם, אם בחוף בית-ינאי ואם באחד מחופי חוף הכרמל. חורף נעים ונא לא לשכוח לחבוש כובע צמר ראוי, המכבד ומחבב שערותיהם ראשיכם ומעניק להם חום אמיתי - חום של ממש.

הכותב הוא השותף-המייסד של חיים שטנגר, משרד עורכי דין ומשרדו מתמחה בתחום המשפט הפלילי, דיני מעצרים, כמו-גם בתחומי המשפט העסקי, דיני ירושות וסכסוכים עסקיים-משפחתיים ודיני משפחה, כמו-גם בהופעות בבג"ץ ובענייני עתירות מנהליות, קניין רוחני ומקרקעין.
תאריך:  12/12/2013   |   עודכן:  12/12/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רפי לאופרט
על האיכות המפוקפקת של הדיון הציבורי התקשורתי בשתי השאלות המרכזיות שעל סדר היום הלאומי: הגרעין האירני, והסוגיה הערבית-פלשתינית.
אורית פרילוב
דעת הקהל במצרים לארצות הברית: "אנחנו שונאים אתכם אבל רוצים את הכסף שלכם" – הלכי רוח בציבור המצרי, המשתקפים ברשתות החברתיות
רביבה בן זאב
חברות המו"מ לשלום כבר התכנסה כמה פעמים בחשאיות כיאה למתכנני תחבולות, ובכל פעם במקום מסתור אחר שמא תתגלה מזימתם אצל עיתונאים חסרי מנוח שיגלו את האמת שהכול קשקוש
עוה"ד תומר אפלדורף וזיו פרי
הסוף לשיווק האגרסיבי של חברת הוט? משה ארסבן, יזם בתחום הנדל"ן, הגיש בקשה לאישור תביעה ייצוגית לבית המשפט המחוזי מרכז בלוד כנגד חברת הוט בהיקף פוטנציאלי של עשרות מיליוני שקלים    הבקשה מתבססת על הטענה כי החברה מתקשרת ללא הפסקה ולמעשה מטרידה לקוחות פוטנציאליים וכאלה שבחרו להתנתק משירותיה
אפרים הלפרין
באתר האינטרנט של הרשות להגבלים תוכלו לצפות בסרטון YOUTUBE מאד מרשים המדגים את ההתפתחות המעבר משוק שעועית תחרותי לשוק שעועית עם תאום מחירים בין הספקים, אנו רואים שם איך מאמיר המחיר במאות אחוזים עקב אותו תיאום, ואז בא השוטר ושני הסוחרים הממולחים עוברים לספור גרגירי שעועית בכלא    הבעיה היא שבענייני פסוליה וכל שאר המוצרים החקלאיים יש בישראל מה שנקרא "פטור חקלאי" ולמשווקים מותר לתאם מחירים חופשי חופשי, לא כלא ולא נעליים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il