X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
מבצעים של חברות שפשטו רגל, שירותים של אנשים שגובים תשלום ובורחים... נמאס לצפות באלה בטלוויזיה ולחוות זאת באופן אישי
▪  ▪  ▪
כלבוטק. הורס את הבריאות

אני לא אוהב לראות תוכניות שעושות לי רע. ולא שיש לי זמן בכלל לצפות בטלוויזיה. אני מדבר על התוכניות שמראות מה קרה לאנשים שפנו לשוק האפור, מה קרה לאנשים שרצו ניתוח והרופא דיבר איתם על דולר ואירו (חס וחלילה שקל), מה קרה לאנשים שצפרו לרכב שעצר לפניהם כדי לדבר עם מישהו.
אני לא אוהב לצפות בתוכנית כלבוטק. ולא שיש לי משהו נגד רפי גינת. דווקא בחור נחמד כשהוא לא צועק. או לחלופין לא נתקל בך באמצע סמטה חשוכה. זה פשוט הורס לי את הבריאות, לראות מקבץ של רמאים וגנבים בתוך שעה אחת. הבריאות שלי נהרסת עוד יותר, מלראות ששום דבר לא נעשה איתם. אנשים גונבים, מקללים, מרביצים ומה לא, והעולם שותק. חלקם אפילו חובשים כיפה יפה לראשם שיותר ממה שהיא כיסוי ראש היא כיסוי למקום אחר בגוף, שלא נעים לכתוב כאן.
הפשע משתלם ומישהו צריך לשלם. הנוער שלנו יודע בדיוק מי זה מולנר, דומרני ואלפרון. הם צופים באדיקות ב"בורר" ויודעים לצטט כל מילה. הלוואי כך בחידון התנ"ך. כשאני שומע איך נערים מדברים על עבריינים. בכזו הערצה וכזו התלהבות אני נחרד. אני לא בטוח שהם מפגינים את אותה רמת ידע לגבי מי היו ראשי הממשלה שלהם ומה הם עשו. עשו? בחייכם הרי מדובר פה באנשים עם כבוד. וכבוד זה הרי הכול. הכול. גונבים ורוצחים ואז מבקשים ברכה, נותנים טיפ שמן למלצרית. ככה זה כשיש כבוד. מדובר כבר בסלבים לא פחות ולא יותר, והכול תודות לעיתונות ולתקשורת שרק מאדירה אותם יותר ויותר.
שולחן (על) הפנים
אתמול בחמש אחרי הצהריים, הלכתי לחנות שקניתי ממנה סלון וראיתי שהחנות סגורה. לא הגעתי ביום שלישי בצהריים, בשעות שחלק מהחנויות סוגרות מתוך איזה מנהג קדום שהחל בארמונו של המלך, שכידוע היה ישן מדי יום שלישי שינה טובה ומחזקת, לקראת החברים היהודים שאמורים להגיע למסיבה בערב.
הגעתי ככה ביום עבודה רגיל ואפילו בשעות הבוקר. הסיבה הייתה פשוטה- התנפחה לי הרגל. לא, לא הרגל שלי, אלא של השולחן שקניתי. ידעתי גם מה תהיה התשובה הרשמית של בעלי החנות "בטח שטפת עם הרבה מים את הרצפה". אני לא מבין, אם קונים שולחן או ארון מפסיקים לשטוף את הרצפה? זה כלל ידוע שאפשר לקבל אותו בכתב? אך מאחר שידעתי שתשובה כזו לא תספק אותי, הכנתי תשובה מראש "ולמה זה לא קרה בשאר הרגליים?". עם תשובה כזו מנצחת הייתי זוכה לביקור של הטכנאי (בחיי שיש דבר כזה- שלחו אותו כבר אליי כדי שיבדוק למה הכיסא מתנדנד) והוא היה יוצא בתשובה אחת פשוטה- "תחפש"- את החברים שלך כמובן.
מדובר בחנות רהיטים ששייכת לרשת הפרוסה בכל הארץ וביום אחד פשוט נעלמה. בירור קצר העלה שהחנות הזו החליפה כמה וכמה רישומי עסק (ח.פ בלשון העם) וברגע הלפני אחרון, פשוט קיפלה את עצמה מכאן, תוך שהיא חייבת לאנשים רבים כסף ורהיטים.
קצת לפני שהחנות הזו נעלמה, היא יצאה במבצעים מדהימים על מיטות וספות נוער, שהובטחו רק למשלמים במזומן. הכסף שולם ובעל הבית נעלם. גם חיפוש פשוט בגוגל מעלה מסקנה אחת ברורה "שומר נפשו ירחק". אחד מבעלי העסקים שדיבר איתי אמר לי, שאני יכול להתנחם בזה שלפחות אני קיבלתי את הריהוט עליו שילמתי. אחרים ששילמו אלפי שקלים יכולים רק להצטרף לרשימה הארוכה של נפגעים מאותה חברה, וממתינים שבית המשפט יעשה משהו. או רפי גינת. לפעמים, רפי אחד יכול לעשות מה שכמה שוטרים לא עושים.
מצד שני, רגל נפוחה בשולחן האוכל שלי, יכולה להשתלב היטב עם הווילון הזול בצבע אדום שתקוע לי בפינת האוכל. זה נותן הרגשה של עומק. או רוחב. תלוי מאיפה מסתכלים.
החזרים
עובדי הרכבת בבאר שבע יכולים להרגיש ברי מזל. גורלם שלהם וגורל עובדים רבים ממפעלי ים המלח ורותם נקשר בקשר טוב. לא של בונוסים שנתיים אלא בעקיצה של חמש מאות שקל. והסיפור הוא מפיו של עובד רכבת. לפני כמה חודשים הגיעה אליהם בחורה חיננית (אחרת מי היה מסכים לדבר איתה) והציעה לעובדים עוד כמה אלפי שקלים תוספת למשכורת. איך? ובכן מאוד פשוט. תעבירו אלי את תלושי השכר שלכם יחד עם סכום נכבד של חמש מאות שקלים, ואני אמצא לכם איך בדיוק המדינה גנבה אתכם בכמה מאות אם לא אלפי שקלים ואדאג גם להחזרים.
הכסף שולם, התלושים נתנו והמשווקת (שבהחלט הייתי מצמיד לה תואר אחר מזה שהיא קוראת לעצמה) פשוט נעלמה. היו כמה אמיצים שהעזו לשתף את הנשים שלהם בסיפור (מי רוצה להודות בזה שעקצו אותו בחמש מאות שקלים) והחליטו לנסות ולאתר את החברה ששלחה את אותה "משווקת". משמצאו אותה לאחר עבודה קשה, ענו להם ראשי אותה חברה "כן, בדקנו ולא מגיע לכם כלום". ככה בשנייה אחת- חמש מאות שקלים. יום או יומיים עבודה (תלוי מי עובד איפה).
ומבחינתי, אין הבדל בין אותה חנות רהיטים ל"משווקת" (שבטח מכרה פעם כרטיסי מנוי לחיילים בתחנה המרכזית וגנבה מהם את המשכורת הצבאית) לראשי ארגוני הפשע שציינתי בתחילת הטור. כולם הם סימן אחד ברור של עם שלא רוצה לעבוד יותר. או כמו שכתבה מישהי פעם בסטאטוס שלה "אני לא עובדת- עובדים בשבילי".
כמה חבל שזה אני שעובד בשבילם.

תאריך:  01/01/2014   |   עודכן:  01/01/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 רפי גינת
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לעבוד בשביל עם שלא רוצה לעבוד
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
חבל שאתה לא מבין מה שאתה מבין
אהרון שחר  |  1/01/14 16:47
2
בגלל הדברים האלה מבררים טוב לפ
שרון2  |  1/01/14 17:41
3
בעתיד יהיה גרוע יותר
עמוס שנער  |  2/01/14 02:31
4
היי אני קניתי גם שם!!
לירון12123  |  27/01/14 21:47
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלכסנדר גולדנשטיין
על העיתונאים לבדוק עובדות ולהעשיר את הידע שלהם - העיוותים פוגעים בעולה החדש
אפרים הלפרין
עם מחזורי מכירות של מאות מיליוני ש"ח גוגל לא משלמת מס בישראל    היינו מצפים משר האוצר להמתין קמעא עם הצהרותיו המשותפות עם החברה בכל הנוגע לשת"פים עם הממשלה
עודד בלום
כשהנרדף הפך לרודף וכשהטרף הפך לטורף, כך גם כשהנוציירים הפכו לעלאווים, וכשמשפחת אל-אסד עלתה לשלטון
יוסף פנדריך
חוק שמעניש חושפי שחיתויות הוא חוק בלתי מוסרי בעליל, ובלתי חוקתי
זכי שלום, יואל גוז'נסקי
מאמרו של שגריר סעודיה בבריטניה אינו מתפרסם בחלל ריק אלא במציאות של שבר עמוק ביחסי ארצות הברית-סעודיה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il