X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לפי תגובת הפוליטיקאים הערביים מתברר שיש להם רגשות עמוקים כלפי מדינת ישראל. אז נכבד. הם אוהבים להיות בישראל? מצוין. שיישארו תמיד ישראלים
▪  ▪  ▪
אחמד טיבי. לא רוצה לעזוב [צילום: פלאש 90]

לפני כמה ימים (6 בינואר 2014) חבר הכנסת אחמד טיבי זעם על שר החוץ אביגדור ליברמן על כך שהאחרון מציעה להעביר את ערביי ישראל לתחום השיפוט של המדינה העתידית פלשתין. טיבי לא רוצה בשום פנים ואופן לעזוב את ישראל. "אנחנו ערבים, אנחנו פלשתינים, אבל אנחנו גם אזרחי מדינת ישראל" - הכריז טיבי בשיחה עם מגיש התוכנית "הכול דיבורים" עודד שחר.
על פניו - מה רע בהצעה שערביי משולש ועוד כמה אזורים (אשר מאוד לא מרוצים מיחסה של מדינת ישראל כלפיהם), יהיו אזרחים של מדינה שיותר קרובה להם מהרבה בחינות - גם מבחינה דתית, גם תרבותית, גם לשונית.
ליברמן לא מציעה להזיז אותם מאדמתם, רק להעביר את הגבול הווירטואלי ממקום אחד לשני - וזהו.
הרי אין כאן כול סוג של גזילה - ליברמן רק רוצה שערביי ישראל לא יהיו כפופים לחוקי הכנסת אלא לפרלמנט פלשתיני, שלא ישלמו יותר מיסים למשטר ציוני שנוא עליהם, לא יצטרכו להגיש דוחות, ללמוד בבתי ספר בסלידה את תולדות העם הזר להם, לא יצטרכו לבקש היתרי בניה, לא יתנו בחשיש לפקידים יהודים, לא יעמדו דום בהשמעת התקווה, לא יניפו דגל עם מגן דוד על גג עירייה, מועצה, בית ספר. מה רע?
כל העניין הוא בכך שליברמן ותומכיו לא מנסחים את הצעתם נכונה. כדי שתבינו אספר אגדה פרסית של ימי ביניים. שאה פרסי אחד קרא אליו מגיד עתידות ידוע בממלכתו וביקש לדעת עד כמה הוא (השאה) יעריך ימיו. המגיד בדק את העניין אצל כוכבים וענה: "הוד מלכותך, הכוכבים מראים לי ככול בני משפחתך הנוכחיים ימותו לפניך". השאה הזועם זרק אותו לתוך כלוב עם אריות רעבים.
למחרת הוא קרא למגיד עתידות אחר, לא פחות מפורסם. זה כבר ידע מה עלה בגורלו של עמיתו. גם הוא התייעץ עם כוכבים והגיע לאותה המסקנה. הוא לא רצה לשקר, אבל בחר בקפדנות את נוסחת תשובתו. "הוד מלכותך - יש לך מזל גדול - השמיים החליטו שאתה תעריך ימיך יותר מכול בן משפחתך!"
השאה היה כה מאושר שהורה להעניק למגיד העתידות חלוק רקום יהלומים ושק זהב. אני מציע לשר החוץ שלנו ללמוד ממגיד העתידות השני, אשר בעצם אמר אותו הדבר - אבל בחוכמה.
לפי תגובתם של הפוליטיקאים הערביים מתברר שיש להם רגשות עמוקות כלפי מדינת ישראל. אז נכבד. הם אוהבים להיות בישראל? מצוין. שיישארו תמיד ישראלים. למה לפנות אותם לאנשהו, לשנות בסטטוס שלהם? להפך - יש לתת, להוסיף, להעניק. בשלב הראשון חייבים לבחור באחמד טיבי כראש ממשלת ישראל השני - במספר, לא בחשיבותו. הוא יהיה שווה לראש הממשלה המכהן. יחד עם זה להקים פרלמנט-מג'ליס, שלא כפוף לכנסת בכלל. ולהכריז: מהיום הערבים לא כפופים לחוקי הכנסת ולממשלה היהודית - כמו היהודים לא כפופים לחוקי המג'ליס, לטיבי ושריו. שטיבי יטפל בעניינם של הערבים בשיטה שהוא חושב לנכונה.
היהודים יהיו לארג'ים - אחרי שנפרד ניקח על עצמנו גם את החוב הלאומי הענק. אתם קולטים? למה שטיבי לא יסכים להצעה מפתה כזאת?
בקשר לשמות. הועיל ואחמד טיבי יקרא "ראש ממשלת ישראל", גם המדינה שלו יישא שם "ישראל". כדי שלא יהיה צל של ספק שמנסים לעשות טרנספר. אם תרצו - שיקראו "ישראל 1", ואנחנו היהודים נסתפק בכינוי "ישראל 2" - או נשנה את השם ל"יהודה". אם טיבי לא אוהב שם "ישראל" - שיבחר מה שבא לו. העיקר שלא יהיו תלונות, קובלנות, דרישות, כפיה... עם בעתיד טיבי ירצה להתאחד עם מדינת פלשתין - שיבושם לו.
בקשר לשטויות קטנות כמו קצבאות, דמי אבטלה וכו' - נדבר על זה, נמצא פתרון כלשהוא. אפשר לגייס את ארצות הברית, את סעודיה העשירה, האיחוד האירופי. כולם יסכימו לתרום - העיקר שיהיה כאן שלום ויגור זאב עם כבש.

תאריך:  12/01/2014   |   עודכן:  12/01/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
טיבי או נוט טיבי
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
אין לזלזל לא בטיבי ולא בערבים
אלון פלג  |  12/01/14 13:27
2
אם צביעות =כסף,השמאל והערבים==
יוד יוד  |  13/01/14 23:48
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
מתי דוד, ד"ר יעקב איציקוביץ
אבו מאזן איננו לגיטימי לייצג את כל הפלשתינים. הוא מייצג רק את הפת"ח, שהוא בקושי שליש מהפלשתינים
מאיר אינדור
אם רוצים לחסל את פעולות תג מחיר צריך לקרוא את הערת השוליים קצובר: את המניע לפעולות תג מחיר צריך לחפש במשרד המשפטים ובפרקליטות הצבא
עופר וולפסון
שר האוצר על מכרזי הבנייה: "יש עתיד תעשה כל שביכולתה כדי להבטיח שהדבר יישאר בגדר רעיון רע ולא יבוצע"    האחראי על המו"מ הפלשתיני לעולם: "לנתק כל הקשרים עם ישראל"
אלעזר לוין
ראש האופוזיציה הרצוג: "בתמורה תיתן ישראל שטחים"    "המדינה הפלשתינית חייבת לכלול את עזה"    "יש להחזיר לארצם את 40,000 האריתריאים ולתת התרי עבודה לשלוש שנים לאחרים"    "נגדיל את קצבאות הילדים"
דרור אידר
דברי הימים במזרח התיכון מלמדים שהניסיונות להיכנס לדפי ההיסטוריה כמגשימי חזון השלום - סופם להיכשל    אל לנו ללכת שולל אחר פתרונות מפתים שיוצרים אשליה של שליטה במציאות כאוטית
רשימות נוספות
במימון ממשלתי: קמפיין נגד ג'ון קרי  /  עופר וולפסון
מחבלים ירו פצמ"רים על כוח צה"ל  /  איציק וולף
הרצוג: אם לא יהיה הסדר נספוג חרם  /  איציק וולף
אנשים בשומרון  /  איתמר לוין
ברגל שמאל  /  איתמר לוין
מדינת ישראל וזכויות העם היהודי  /  אליקים העצני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il