X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לפיד הינוקא מאמין כי המדינה היא גם המפלגה שלו, שם השליט דיקטטורה וצמצם את חופש הדיבור והפעילות
▪  ▪  ▪
יאיר לפיד. דעותיו בלבד [צילום: פלאש 90]

אין ספק שמשפט הילדות שלנו - "נותנים לו אצבע והוא רוצה את כל היד", פשוט מולבש על יאיר לפיד. ההתקפה האחרונה שלו על ה"רבנים הראשיים" איששה זאת. בשנה האחרונה זכה האיש הזה ביותר מדי "כופתאות", כוח פוליטי ותשומת לב למה שהוא באמת שווה.
בבוקר בהיר קם שדרן - שאין לו השכלה אקדמית מינימאלית, ללא הבנה כלכלית וחסר ניסיון פוליטי וביטחוני והופך לראש המפלגה השנייה בגודלה במדינה ואח"כ מקבל את תיק האוצר הסבוך, וממרום מנעמיו הוא גם מאמין שהוא זכאי לכל אלה ומתחיל בהשלטת טרור פוליטי ואיומים סטליניסטיים שאיש מעודו לא איים כך, אפילו לא אותו דוד בן-גוריון הכל יכול.
לפיד הינוקא מאמין כי המדינה היא גם המפלגה שלו, שם השליט דיקטטורה וצמצם את חופש הדיבור והפעילות (ראה למשל מקרה ח"כ עדי קול...) עד למינימום. את האיש שרצה להחרים את דיוני הפרלמנט בגלל ההתנגדות לדעותיו, ושרוצה לקבוע באופן שרירותי את דעותיו הילדותיות וצרות האופק, צריך לעצור וטוב יעשו זאת החרדים ורבני החרד"לים שעה אחת קודם לכן. הפעילות הפרלמנטארית - כאמצעי השפעה תורתי, היא ממני והלאה אבל כדי להעיף את הפרחח הזה צריך לאחד כוחות ולהוכיח לו שהוא לא בלוטו אלא פופאיי קטן וחסר חשיבות.
יש גבול להתעמרות של אדם חסר השכלה בסיסית וללא הבנה השקפתית ורעיונית ביהדות (ובשאר מדעי הרוח והחברה...) שהוליכה אותה שלושת אלפי שנה עד הנה כעם והחפץ לפגוע בזדון בצניעותן של בנות ישראל, שמשפחותיהן מעוניינות לא להפילן לפח ההפקרות, עישון הסמים, מסע ההטרדות ועוד מיני תחלואים שלפיד ודורו עברו בהנאה ושנציגים לא מכובדים של דור זה יושבים לצידו בפרלמנט הישראלי, ואף הגיעו לשמש כיו"רי מפלגות. מה מתרחש בצבא - בתחום האישות, ידוע לכל וזכותם של יהודים לשמור את בנותיהם מהרע הזה כמו שזכותם של אנשים הגונים וישרים בסקטור החילוני לגור בסביבה שאין בה פשע.
מי צודק?
בדיוק כמו שכל הורה חילוני לא יעמיד את ילדיו הרכים בניסיון לגור - דלת מול דלת, עם עבריינים, ולסמוך על "כוח הבחירה" של ילדיהם ויפחד מקלקולם, כך כל הורה דתי וחרדי פוחדים שהילדה שלהם תהפוך לחיילת בצבא שהקצינים והמפקדים מטרידים מינית השתי והערב, כך הם מפחדים שביתם לא תלמד ניבולי פה מיותרים כחיילת וכ"מפקדת", וכמו שהורים חילוניים מעוניינים שילדיהם יוותרו "ילדים טובים ירושלים" כך זכותו של כל הורה דתי להותיר את ביתו חסודה ותמה וללא ניסיון בעישון סמים למשל, ניסיון שלא פסח על כמה ח"כיות ידועות.
הוויכוח מי צודק - החילוניות החזירית או הדתיות הרדיקלית, ימים יגידו והוויכוח יישאר תמיד פתוח, אבל לאיים בפיטורין על רבנים ראשיים שנבחרו באופן דמוקרטי, רק משום דעותיהם השונות, זהו צעד דראסטי שקורא למלחמת דת ולכן במקום להילחם זה בזה ולפטר שני רבנים שנבחרו גם ע"י חילוניים הרי שקל יותר לפטר את הילד המרדן מנעוריו, שבמעשה שטן עלה לגדולה שלא מתאימה לו. מי שחושב שלפיד הינוקא הוא המשך תואם לאביו הרי שהוא טועה. האב - עם כל האגרסיביות הלוחמנית שלו, ידע איפה עובר הגבול. הלה היה שקול יותר מבנו, הוא לא היה מחייב בנות דתיות לשרת כמו שהוא לא היה מסכים שימנעו מחילוניות לשרת, ומעל לכל הוא עבר את גיל הילדות עשרות שנים לפני שהגיע לגיל שבו נמצא עכשיו בנו.
גישתם של גורמים מודרניים שתולים ביהדות החרדית - ליצור מצב של הבלגה מול הטרור הפוליטי של "יש עתיד", "התנועה" והצמד בנט - שקד, רק מביא לעוד ועוד מהלומות על ראש היהדות ועולם התורה הנקי והזך, מצידם של אלה שעבורם "עולם ישן נחריבה" איננו אמצעי ליצור חברה חדשה אלא זו מטרה בפני עצמה ללא אלטרנטיבה תרבותית אחרת. הבאה לסילוקו הפוליטי של הילדון הבעייתי הזה, הפגנות ברחבי הארץ נגד הטרור האנטי דתי ויציאה לחו"ל כדי להראות איזו אנטי דתיות שוררת נגד היהדות בארץ הקודש (שלפיד משתמש בה להצדיק את שהייתו הקולוניאלית כאן), הם רק חלק מההצעות המוצעות כדי להחזיר את לפיד ואת הבובות שלו מ"יש עתיד" לצורתם הטבעית. יטיבו לעשות רבני החרד"לים אם באותה נשימה ינפנפו את הצמד בנט - שקד מראשות ה"בית היהודי" ויטהרו את מפלגתם מאלה שבאו מבחוץ להפוך אותה לחילונית קיצונית ובדרך אגב הביאו את הצרה הזו ששמה יאיר לפיד עד להיכן שהגיע. את לפיד ובובותיו צריך להחזיר למדור התיאטרון בטלוויזיה.

תאריך:  13/01/2014   |   עודכן:  13/01/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לפיד השנאה
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
לתאור של לה פיד ומפלגתו המאוסה
אני מסכים  |  13/01/14 19:28
2
אין לך זכות להעביר ביקורת
ב.ל  |  14/01/14 00:54
3
המקרה של לפיד מיוחד
אלון פלג  |  14/01/14 21:07
4
יש הבדל בין שינאה לתעוב
אליהו חיים  |  15/01/14 23:48
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חגי הוברמן
עם פטירתו של אריאל שרון מלאו עשר שנים להחלטתו לעקור את כל יישובי חבל עזה ולהחריבם עד דק. אם לא היה נרדם לפני שמונה שנים, היה ממשיך בהחרבת היישובים ביהודה ושומרון
עו"ד חיים שטנגר
על זניחת מחסום השפיטות, דווקא שעה שיש לעשות שימוש במחסום שכזה וכאשר מחסום זכות העמידה אינו יעיל, שכן מדובר בזכות אישית של העותר אשר נטען כי היא נפגעת בידי הרשויות
עו"ד רונן מנור, עו"ד יניב כהנוביץ
על מוכר נכס מקרקעין המנהל במקביל מו"מ עם מציעים שונים, לעדכן את המציעים כי הוא מנהל מו"מ מקביל; לכל הפחות להודיע למציעים כי הוא אינו מתחייב שלא לעשות כן
עו"ד אברהם פכטר
איפה יש היום עוד אלופים ומפקדים ברמתו שנוטלים אחריות ונותנים גיבוי מלא לחיילים וקצינים שבפיקודו
אברהם בן-עזרא
בעקבות קריסת המרפסות בחדרה - שתי הצעות: שקיפות ובדיקה יסודית של מהנדס העיר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il