X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
"המתת חסד" זה רצח, חסד לממיתים, הוצאה להורג מטעם הריבונות, סיכול ממוקד שמכוסת"ח בניירות מעבדה, צילומי רנטגן ומצגות אולטרסאונד
▪  ▪  ▪
[צילום: צילומסך]

ה"צמיחה" שה"צמחים" מביאים היא בסך-הכל צמיחה פיננסית, נכון? צמיחה של חברות ביטוח וכל מיני שירותי סיעוד סוציאליסטיים, רחמנא ליצלן, ולא צמיחה של כלכלה בת-קיימא, נכון? בכסף שביטוח הבריאות הממלכתי משקיע בצמחים אפשר לסלול מחדש את כביש צמח, נכון? לעשות ממנו אוטוסטרדה, כזאת שבימי ראשון תשנע ביתר מהירות את העבדים, סליחה, את העובדים מהפרובינציה, החיילים והסטודנטים, חזרה ליחידותיהם היצרניות, מוטות היצוא. אינפוזיות וקתטרים לפנסיונרים זה הרי גלותי.
המדע המסוים הזה שפיתח את תכשירי הארכת חיי הגוססים, בשנותיכם ה"טובות" אותה גברת טכנולוגיה תיכנתה את חייכם, התעללה בכם בדיוק באותה המידה. ההבדל היחיד הוא שבשנותיכם ה"טובות" לא קלטתם שהיא מתעללת בכם, שחיי העבודה המודרניים קירנפו אתכם. איך אמר ניטשה: מה שיביא את האנושות לאבדון זה הרדיפה אחרי נוחיות.
זה לא רק שאין טוב בלי רע, אלא כמו שאי-אפשר יש מאין כך אי-אפשר אין מיש. "המתת חסד" זה רצח, חסד לממיתים, הוצאה להורג מטעם הריבונות, סיכול ממוקד שמכוסת"ח בניירות מעבדה, צילומי רנטגן ומצגות אולטרסאונד. הגולם אף פעם לא ממש יכול לקום על יוצרו, כי יוצרו של גולם לא יכול להיות גולם בעצמו. המדע המסוים הזה, מדע הנוחיות, כאשר הוא לא מצליח לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה הוא משתוקק לאכול אותה עד הסוף, גוויות, חללים, מבלי להכנס לסוגיית ההפלות.
ומה שחושבים עליכם, שבחיי הצמח שלכם אין טעם, גם ההשקפה האינטרסנטית הזאת היא רצחנית. נוכחותכם כסופניים משפיעה על העולם, ממלאת תפקיד לא פחות חיוני מנוכחותם של ה"בריאים" ה"מתפקדים". השפעתכם כ"צמחים" תהיה ללא ספק חיונית (למשל אולי בני משפחתכם יעברו תהליכים מזככים), אחרת ההישרדות הזאת פשוט לא תתרחש.
כי העולם נברא כך שקודם כל ולפני הכל לכל אחד שנקלע אליו יש תפקיד, עבודה לעשות. ובאותה שניה שהתפקיד מסתיים מופיע מלאך ומצמית את הנשימה (על-פי מחשבת ישראל, למשל אצל הרמח"ל מלאך זה רק שליח, ישות טכנית, ביצועיסטית).
קטונו מלדעת מהו תפקידם של אחרים, קל וחומר מתי הוא מסתיים. אך הטיפשים שבינינו אפילו תפקידם-שלהם נפלא מבינתם, ולכן הם מתמכרים לאקשן, להחיות או להמית, אקשן שלהם ואקשן של האחרים, דת האנרגיה.

תאריך:  16/02/2014   |   עודכן:  16/02/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המתת חסד או חסד לממיתים?
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
המתת חסד אקטיבית
נחום שקורי  |  18/02/14 18:59
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - גם מהמותן - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - נקמנות, עוני, חיטוי ודוגמה אישית
חיים שטנגר
מי צריך בכלל סחורה דנית, אם הדנים מתנהגים בצורה מכוערת שכזו אל עקרונות הדת שלנו?! די, מספיק כבר עם סחורה דנית! עם חוצפנים ועם דורשי רעתנו לא עושים עסקים!
מיכל סרוסי
למרות דרישתו של האו"ם, "לשבור מחסומים ולפתוח דלתות לשילובם של אנשים עם מוגבלות בחברה", ועל אף שבישראל חיים כמיליון וחצי אנשים עם מוגבלות (כ-20% מהאוכלוסייה), נדמה כי אנשים אלה שקופים כאן, אולי יותר מתמיד
מיכל סרוסי
המחקרים המדברים על פגיעות מיניות בקרב אוכלוסייה זו באים לידי ביטוי בפועל ולצערי הרב התמונה שמצטיירת עגומה למדי
רפי לאופרט
כמה העמדות פנים, הטיות והטעיות צריך הציבור לסבול מ"חכמי ציון" שלו? לישראל אינטרס אמיתי לקדם מו"מ לסיום הסכסוך, לא בכל מחיר, כמובן, אבל קרי כבר אינו משחק במגרש הזה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il