X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
יש לחזק את יעלון ולומר לו יישר כוח על דברי האמת המגלים את "מערומי המלך" שכסותו המדומה כולה שקר ורמייה
▪  ▪  ▪
משה (בוגי) יעלון. האמריקנים עטים עליו [צילום: פלאש 90]

יחסנו לפוליטיקאים הוא מורכב והיכולת של אדם הגון לתת שבחים לאדם שעיסוקו בעולם הפוליטי מוגבלת. למרבה המבוכה מקצת חטאיו העלה יעלון בעצמו על הכתב, בין היתר בעת שתיאר את השתלשלות העניינים שהובילה להפיכת צה"ל לצבא העקירה והגירוש. מהאמור שם עולה כידוע שיד ימינו (ואולי המכונן את המהלך כולו) דב ויסגלס, הביא לידיעת יעלון שהאסון אותו מתכוונים להמיט עלינו פורום החווה ושרון בראשם איננו נעשה אלא על-מנת לחלץ את שרון מענייניו הפליליים. יעלון נדם ורק בחלוף שנים הסגיר את המידע הרגיש והחשוב. לא יסולח, נכון?
בחודשים האחרונים משמיע יעלון באופן ישיר וללא כחל וסרק את שכולנו יודעים- המשא-ומתן עם הערבים המכונים בשקר פלשתינים הינו מהלך ריק מתוכן וחסר סיכוי בעליל. המושך בחוטים ג'ון קרי לוקה בכפייתיות ומפעיל לחצים לא הוגנים על ישראל. אגב כך נוהגים האמריקנים במוסר כפול ודורשים מאיתנו לבצע מעשים שלא ייעשו, בוודאי שלא על-ידי ארצות הברית של אמריקה...
אחת החוויות המשפילות ביותר אותן חווינו לאחרונה הייתה בעת שישראל שחררה במה שכונה "הפעימה השלישית" רוצחים ערבים ברבריים לידי אחיהם המתועבים לא פחות. כמה ימים לפני השחרור פורסם שארצות הברית מתנגדת לשחרור רוצח אחד מהרשימה שפורסמה. הסיבה - המחבל הערבי רצח אזרח אמריקני!!... חשבתי שיש גבול לצביעות ולציניות, טעיתי.
לחיזוק טענותיו המצטברות כנגד "ידידתנו הגדולה ביותר" מצביע יעלון על החולשה המופגנת בה לוקה כיום מי שהייתה פעם מעצמת על ועל דוגמאות רבות לראייה קצרת טווח מצידה ולמדיניות אומללה ושגויה אשרה הביאה לשינויים גיאו אסטרטגיים הרי אסון מהם סובל העולם כולו.
האמריקנים עטים על יעלון בטענות ומענות בהעלותם על נס את תרומתם לישראל ואת תמיהתם נוכח גישתו של יעלון המתעלם לכאורה מכל הטוב והשפע אותם הם מרעיפים עלינו.
כמה מהתופינים שבאמתחתם הם נסיגה שלנו לגבולות אושוויץ, הקמת מדינת טרור בלב ארצנו, נטישת בקעת הירדן, חלוקת העיר שחוברה לה יחדיו, הפקרת הר קודשנו ומסירתו לשלטון כוחות בינלאומיים ועוד הזיות מסוכנות החותרות תחת סלע קיומנו אותו הם עמלים לפורר, בשקדנות לא מצויה יש לומר.
כאן בארצנו הקטנטונת מצויים כוחות המזדהים עם האינטרסים הערבים ולא עם אלה היהודים. אלה רואים ביעלון ובדבריו סכנה המאיימת על חזונם הבוגדני והיחס אותו הם מעניקים לשר הביטחון הוא בהתאם. יעלון זכה להצטרף לרשימת המוקעים וכיום רווח הביטוי "היעלונים" שהיה שמור בעבר ל"פייגלינים" ודומיהם... יעלון מותקף כאדם מסוכן, כפירומן שש אלי אש המלחמות הבלתי נגמרות, בקיצור- יעלון אויב השלום, אויב העם.
האמת היא אחרת ויעלון הוא השופר האמיץ שלה בעת הזו. כאשר הוא משמיע את קולו פעם אחר פעם בעוד סביבו עדת משתפנים ומתבטלים (חבריו לממשלה...) יש לחזקו ולומר לו יישר כוח על דברי האמת המגלים את "מערומי המלך" שכסותו המדומה כולה שקר ורמייה. אינני יודע עד כמה יעמוד לו הכוח אך חשוב ביותר להשמיע את הדברים, מעל כל במה וכמה שיותר, בבהירות, בחדות, בצורה נוקבת ואמיתית.
העם היהודי שבציון בת זמננו מאס במחול הצביעות אותו מנהלות אומות העולם סביבנו ועל חשבוננו. קצנו בהבטחות שווא ובמקסמי שווא. ראינו וגם חווינו מזרח תיכון חדש מהו - דמי הלימוד (תרתי משמע) היו יקרים מדי, כואבים מדי. לא נובל שוב כצאן לטבח, גם לא על-ידי "ידידתנו הגדולה ביותר" שבידה האחת כופה עלינו לשחרר רוצחים מפלצות אדם ובידה השנייה מהדקת את כבלי השבי והייסורים העוטפים את אחינו יהונתן פולארד.
יעלון משמיע דברי אמת, זו של כל היהודים ועל כך הוא ראוי לכל שבח.

תאריך:  24/03/2014   |   עודכן:  24/03/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עליהום על בוגי
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
והיכן "השקר והרמייה", בועז ?
שלמה המגיב  |  24/03/14 13:52
 
- אתה חי בארץ ישראל ?
בעז ש  |  24/03/14 15:14
 
- ומי "מנותק" , בועז ?
שלמה המגיב  |  24/03/14 16:29
2
ומי אמר על ביבי 'קוץ בתחת' הא?
הבית הלבן "הידיד"  |  24/03/14 15:23
3
יעלון - אל תחת ואל תבוש
דאגנית  |  24/03/14 19:54
4
יעלון - איש אמיתי לא וירטואלי
אחד שמבין  |  25/03/14 13:06
 
- זה כולל בעיקר את עשרות אנשי
לאחד שמבין  |  25/03/14 16:18
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
עורך ה"ג'ואיש פוסט" בניו-יורק, גד נחשון, חושף את מעלליו של הלובי הערבי הפורח בארה"ב אל מול לובי יהודי מצומק והסברה ישראלית מקרטעת
אברהם פכטר
אי-אפשר מצד אחד להתלונן על יוקר, על חוסר עזרה, ומצד שני כשעושים מהלכים, לצעוק שזה מזיק, לא מועיל ומפריע
יוסף דיין
הרישול שלי (שלא לומר הזלזול) לקיים את הציווי - עליו אמר רבי עקיבא שהוא "כלל גדול בתורה" - התחזק עד בלי הכר לפני כשמונה שנים ומחצה. בגלל אימוצה של הסיסמה המטורפת "באהבה ננצח!" בידי ועד הפעולה למניעת הגירוש שתכנן אריאל שרון נגדם
עודד ערן, יואל גוז'נסקי
הסכסוך בין מדינות המפרץ מדגיש את רמת הכעס והתסכול מהמדיניות הקטרית באזור המפרץ ומעבר לו
בנדטה ברטי, יורם שוייצר
חיזבאללה נדרש להתמודד עם אתגרים מבית ומחוץ בלבנון, המפוצלת יותר מאי פעם בין תומכי בשאר אסד לבין מתנגדיו    העימות המתמשך בסוריה גורם למעמסה נוספת על לבנון הנובעת מהגעת פליטים סוריים לשטחה וצפויה להחמיר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il