X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
שר הביטחון שלנו הוא שר המלחמה היהודי במלחמת העולם השלישית בין התרבות שמקדשת את החיים, לתרבות איסלאמית ג'האדית שמקדשת את המוות
▪  ▪  ▪
משה יעלון. גיבור יהודי [צילום: פלאש 90]

מי שכותב לכולנו את "מברק שמונת אלפי המילה" הוא גיבור החיל האמיץ היהודי ושמו משה (בּ‏וֹ‏‏גִי) יַעֲ‏לוֹ‏ן . שר הביטחון שלנו. שר הביטחון שמתנגד לנסיגות ולהינתקות ולעסקת שליט ומחסלה של מלחמת הטרור הפלשתינית המכונה האינתיפאדה השנייה. שר הביטחון שמתייצב בגבורה אל מול ציונים נאיביים ואויבם של הנחשים בתוכנו ובראשם הווירוס הפסיכולוגי הפנימי המכונה 'שלום עכשיו'.
האמת על-פי יעלון: יהודים צריכים ויכולים להיות בכל מקום בארץ ישראל לנצח. הפלשתינים - לרבות אבו מאזן - לא השלימו עם קיומה של מדינת ישראל, ועדיין מחפשים דרכים להשמידה. פתרון "שתי מדינות לשני עמים" איננו ישים. לצד הערבי הפלשתיני אין תחושת עד כאן. גם בגבולות 67' אין לו תחושת עד כאן. הוא מדבר על צפת ועל חיפה ועל תל אביב. ההתנחלויות אינן מקור המוטיבציה הערבית הפלשתינית לפעילות טרור. הסיבה העיקרית לטרור היא החינוך הערבי הפלשתיני. גם לאחר החתימה על הסכמי השלום, מלמדים בבתי הספר הערבים הפלשתינים כי ארץ ישראל כולה שייכת לערבים, ואין מקום לעם היהודי בין הירדן לים התיכון.
יעלון אומר ברורות: כל הסכם שלום עם הערבים הפלשתינים הוא הסכם של הפסקת אש זמנית, שמנוצל על-ידי גורמי הטרור הערבי להתחמש ולתקוף אותנו בשיטה של פגיעה הדרגתית, במגמה לשבור מחוסנה של מדינת ישראל. זו שיטת הסלאמי. כלומר, טקטיקה שמטרתה השתלטות גורם עוין בשלבים, כשכל שלב מבוצע כביכול מרצונו של הקורבן שאינו רואה את התמונה הכוללת. יעלון חושף את תוכנית השלבים של אש"ף כאסטרטגיה כוללת להשמדת ישראל בשיטת הסלאמי. על-פי גישה זו נכונות אש"ף להכרה בישראל ולניהול משא-ומתן עימה, אינם אלא שלבים טקטיים במטרה להרדים את הציבור הישראלי ולדכא את הכוחות הלאומיים שערים לסכנה זו.
המברק שכותב לנו שר הביטחון שלנו, עם העתק לאובמה וקרי ולאיחוד האירופי, שָׂם קֵץ לרומנטיזציה של אירן והרש"פ, שמתפתחת בבית הלבן במהלך מלחמת העולם השלישית שאנו בעיצומה. הוא מפריך את הציפיות שהערבים הפלשתינים הלאומנים והאיסלאמיסטים יפָּתַחו לדמוקרטיה, וינהַגו באופן רציונלי. הוא מדגיש את הפאראנויה המוּבנֵית של החברה הערבית הפלשתינית הלאומנית. הוא מזהיר שהמגמה הבלעדית של הרש"פ בהנהגת אירן הוא התפשטות פוליטית וטריטוריאלית שמטרתה השמדת מדינת הלאום של העם היהודי.
לשיטתו, כדי לעמוד מול טרור מבלי להיכנע, חשוב לבצר את גבולותינו התודעתיים ולחזק את אמונתנו בצדקת הדרך, וזאת בניגוד למגמה הקיימת בכנופיית הקו-קלוקס קלאן הישראלית הגזענית שונאת היהדות והמתנחלים וצה"ל.
שר הביטחון שלנו הוא שר המלחמה היהודי במלחמת העולם השלישית בין התרבות שמקדשת את החיים, לתרבות איסלאמית ג'האדית שמקדשת את המוות. ישראל מושכת אש בתוך מלחמת התרבויות האלו. העוינות הבסיסית כלפי ישראל מקורה בכך שהיא נתפסת כעמדה קדמית של תרבות החיים. זהו ההקשר שלפיו צריך לראות את העימותים במזרח התיכון. מתחייב ממנו שהנוסחה של "שטחים תמורת שלום" אינה רלוונטית. עלינו לגבור על איום האיסלאם הג'יהאדי, לנצח במלחמת התרבויות.
זו תורת הבלימה הישראלית של יעלון: הרכיב המרכזי בכל מדיניות ישראלית ביחס לציר הרשע האירני חייבת להיות בלימה לטווח הקצר והארוך, סבלנית אך תקיפה וערנית, של הנטיות האיסלאמיות והערביות לאומניות להתפשטות... לחץ ערבי לאומני על המוסדות החופשיים של העולם המערבי אפשר לבלום, על-ידי שימוש פיקח וזהיר בכוח נגדי, תוך הרחבת ברית מעצמות עם אסיה, בסדרה של מקומות גאוגרפיים ופוליטיים משתנים תמידית, בהתאם לשינויים ולתמרונים של המדיניות האיסלאמית והערבית הלאומנית.
תורת הבלימה היעלונית היא דרך ארוכה וקצרה שמדינת ישראל תצטרך לעשות בכוחות עצמה ובאופן חד-צדדי. כך נצליח לחולל אפקט של אכיפה אסטרטגית גלובלית על הרש"פ והלאומנות הערבית ובעיקר על מעצמת הטרור האירנית. לחץ שסופו בהתמוטטות או התרככות של האיסלאמיזם ושל היסודות הלאומניים הערביים בארץ ישראל כהשראה לעולם כולו.

תאריך:  26/03/2014   |   עודכן:  01/04/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 שלום עכשיו
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שר הביטחון הגיבור היהודי
תגובות  [ 15 ] מוצגות  [ 15 ]  כתוב תגובה 
1
לפני שאתה בא בטענות לאחרים,
לחיסדאי המתחסד.  |  26/03/14 13:10
 
- והצעתך היא?
אלי אלטוס  |  26/03/14 14:29
 
- אתה כותב בלשון רבים.
אלי ידידי,  |  26/03/14 16:56
 
- אם זה לא נרא לך אז
זקן  |  26/03/14 15:08
2
אתה מאמין לבוכארי הלבן ?
בוכארי עאלק  |  26/03/14 14:28
3
ישר כח בוגי
מומי  |  26/03/14 14:43
4
מה כותב הגאון האסטרטגי:
תראו תראו,  |  26/03/14 15:03
5
הכותב מתאר את ישראל
מצחיק  |  26/03/14 16:28
 
- עליך בדיוק בונים המוסלמים
רני  |  26/03/14 17:09
 
- תנסה לחשוב לבד,
תשובה לרני  |  26/03/14 18:24
6
כמה שילמו לך על ה"הלל" הנלעג? ל"ת
הדודה קלרה  |  26/03/14 17:19
 
- לא דודה ולא קלרה אלא קללה ל"ת
משה חסדאי  |  26/03/14 22:50
 
- תגובה אופינית לשמאלני היסטרי ל"ת
ישראלי מן השורה  |  29/03/14 20:12
7
אתה לא יותר ממדים ותג. ל"ת
בוגי יעלון,  |  27/03/14 11:50
8
ללא ספק!=שפויבסדום! ל"ת
קורןנאוה טבריה  |  28/03/14 09:51
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מרדכי ליפמן
במשך עשרות בשנים מימנו שלושת העיתונים היומיים הגדולים מקומונים שהופצו חינם ומחקו ללא רחם חינמונים אחרים שיצאו לאור באותם מקומות
ד"ר חיים שטנגר
תקף את הציונות הדתית-לאומית והשווה את הלאומיות של הציונים הדתיים-לאומיים, ללאומיות של הנאצים
אסתר שניאורסון גרי
ההתחייבות האמריקנית במה שקשור לישראל הייתה מאז ומתמיד מעין מנוף סחיטה שבאמצעותו הכתיבו למדינה היכן לגור, היכן תהיינה השגרירויות, מה לייצר, מה למכור
אומי לייסנר
מחקר חדש שמתפרסם בימים אלה מנתח את קריסתן של חברות ותרבויות העבר ומגיע למסקנה שהגורמים המזיקים ביותר לחברה הם חלוקה לא שוויונית של משאבי טבע וכן אי-שוויון קיצוני בין המעמדות
עמוס גלבוע
על בורות מדהימה בקרב התומכים בסירוב הפלשתיני להכיר בישראל כ"מדינה יהודית"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il