X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
צודקים קברניטי המדינה ואישים רבים אחרים בארצנו המתעקשים על הכרה רשמית ואפילו יביא הדבר לקריסת ה"שיחות" ולאכזבה צבועה מצד ארה"ב
▪  ▪  ▪
גדר ההפרדה [צילום: AP]

זה זמן רב שאני תמה על הפרדוקס שנקרא אי-הכרה במדינה היהודית לצד איזו פיקציה איסלאמית הנקראת מדינת פלשתין. מצד אחד אני חושב שיש צדק באלו האומרים: "אני קיים כמדינה יהודית ולא אכפת לי מה שהערבים יחשבו טו יגידו - הכבוד העצמי שלי לא מחייב את הכרתם", אבל. מצד שני אין כל ערך להסכמים עם צד שאינו מכיר בך, במה שהנך, וקובע לעצמו מי אתה (או מי לא).
אין ספק שהמוסלמים/הערבים/הפלשתינים (או כל שם שתקרא להם), אינם מקבלים את קיומם של היהודים כשליטי ארץ-ישראל (אף שכך נאמר בקוראן! ובחוק הבינלאומי...). הם רואים בארץ-ישראל אדמות ווקף מוסלמיות ואותנו כזרים פולשים, כמו הצלבנים למשל, שיש לסלקם מפה במוקדם או במאוחר... זאת אומרת שכל הסכם שיהיה איתנו מותנה אצלם בכך שיהיה להם עילה מספקת להפר אותו, ולפתוח במלחמת שמד בעתיד, כדי לחסלנו ולגרשנו מא"י. כל מי שמתרץ את סירובם של המוסלמים להכיר בנו כמדינה יהודית בצורה אחרת מזו שתוארה בפיסקה הנ"ל, הינו או טיפש שאינו מבין את העולם המוסלמי או נוכל המנסה לרמות אותנו... ואני אומר זאת בפרהסיה, בכל פורום, ובפני כל בית משפט! צודקים לפיכך קברניטי המדינה ואישים רבים אחרים בארצנו המתעקשים על הכרה רשמית ואפילו יביא הדבר לקריסת ה"שיחות" ולאכזבה צבועה מצד ארה"ב (שיודעת טוב את האמת...)
מדוע עלינו לא להכיר במדינת פלשתין
מדינת-פלשתין כאמור הינה פיקציה שנוצרה ע"י האיסלאם ככלל, ומדינות הליגה הערבית בפרט. חשוב ביותר שנזכור שעד שגרשנו את הכובש הערבי (הירדני) אל מעבר לגדתו המזרחית של הירדן (1967) לא שמענו כמעט על המונח מדינת פלשתין ואפילו ב"הסכמי השלום" עם המצרים (שאינם שלום למעשה אלא הסכמי שביתת-נשק משופרים...), דובר רק אוטונומיה לפלשתינים... דרישה שמעולם לא התנגדה לה ממשלת ישראל. הקמת מדינת פלשתין הינה אקט אסטרטגי איסלמי להעמיד אויב נצחי ואכזרי ותמידי נגד מדינת ישראל!
ואנחנו מספיק חכמים להבין זאת (למעט אולי מספר "גאונים" של השמאל הרדיקלי...) אין דבר כזה הנקרא "עם פלשתיני"! לפי כל בדיקות הדמוגרפים מדובר בערב-רב של מהגרים ערבים ממרחבי המזרח התיכון בכלל, וממדינות כמו סעודיה, מצרים וסוריה בפרט, בתוספת של תושבים מקומיים (שרובם היו יהודים שאוסלמו בכוח עם הכיבושים של מוחמד לפני מאות שנים). זוהי גם הסיבה מדוע ערביי-ישראל מעולם לא התאגדו תחת "דגל הפלשתיניות" ומקבלים חיל ורעדה אם מישהו ממליץ על סיפוח חלקם לרשות הפלשתינית..
באופן כללי, מה שמציין עם הוא: תרבות והיסטוריה משותפים. אנחנו לא מוצאים כל שורשים היסטוריים לפלשתיניות המזויפת חוץ מקישקושים פה ושם על התייחסותם כביכול לפלישתים או לכנענים... ואילו התרבות הפלשתינית כיום מבוססת ברובה המכריע על האיסלאם הקיצוני ושינאת היהודים, לרבות הסתה ורצח עם העלאה על נס את פעילות השהידים ברצח המוני של אזרחים נשים וילדים ברחובות ישראל.
חשוב לציין פה שמי שנחשב אבי ההתעוררות הלאומנית הפלשתינית הוא חאג' אמין אל-חוסיני, הלא הוא המופתי הירושלמי, שישב 5 שנים במטהו של אדולף היטלר בתור יועץ להשמדת היהודים בארץ-ישראל... בקיצור, עם "אומה" שכזו לא עושים הסכמים אלא בחסות אמצעי ביטחון חמורים ביותר (כגון פירוז מוחלט ושליטה על בקעת הירדן) וחיובם לקבלת העובדות - דהיינו, שאנחנו פה מדינת היהודים!!
לחזור ל"חוק הבינלאומי"
אנחנו חייבים להתחיל לחשוב שוב על מה שהתחיל לפני 90 שנה כי זה לא ניתן למחיקה ! חבר הלאומים נתן ליהודים בוועידת סן-רמו ב-1923 את כל ארץ ישראל (כולל עבר הירדן המזרחי). הדבר אושר ואושרר על-ידי מליאת חבר הלאומים וע"י כל ארץ וארץ בנפרד.זהו הדבר היחידי לציינו כ"חוק בינלאומי" שנותן לנו לגיטימציה מלאה לשלוט ולהתיישב בכל חלקי ארץ-ישראל - אם כי מעולם היהודים לא הביעו התנגדות שלאחר זמן קצר הוחלט שהערבים יהיו זכאים לכל השטח שממזרח לירדן (שטח פי שנים מגודל השטח שממערב לירדן...). לכן מדינת הערבים הוקמה וקיימת כיום ממזרח לירדן.
אני משוכנע כי כיום רוב חלקי יהודה ושומרון בהם מתגוררים ערבים יסופחו אליה אם יסכימו לכך שלטונות ירדן וישראל (באישור הליגה הערבית...). אם לא יתבצע הפתרון הזה יש לאפשר לאוכלוסייה ביו"ש אוטונומיה שלטונית, חברתית וכלכלית, אבל לא יותר מכך!
וכאן שוב המקום להזכיר לכולנו כי החלטות מועצת הביטחון 242 ו-338 אף שהינן נחשבות "לחוק בינלאומי" אינן מקדשות את הקו-הירוק ואינן קוראות להקמת מדינה פלשתינית.

תאריך:  27/03/2014   |   עודכן:  27/03/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לא להכיר במדינה פלשתינית
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
מאיפה צצת ?
אבנר צפוני  |  27/03/14 19:07
 
- דרורי צץ מהגיון הציבור הישראלי ל"ת
לשאלת טיפש  |  28/03/14 00:54
 
- צפוני התעוררת מ-הסטלה....חחחחח
עסא מחיה  |  28/03/14 20:27
2
הקרדיט שייך כולו לעבדאללה !!
חשדנית  |  28/03/14 17:15
3
מזעזע
אהרון שחר  |  29/03/14 21:34
 
- אתה מתכוון לשתות עם כמה שמאלני ל"ת
תה וקהווה לחצי שנ  |  30/03/14 10:24
4
שלום לא יהיה כאן (נקודה)
אדם הגון  |  30/03/14 21:24
5
דרורי, יש מציאות פלשתינית
שיבלי  |  31/03/14 21:45
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
אריאל י. לוין
אירוע שלא זכה לתשומת לב בישראל מלמד, כי גורמי איסלאם קיצוניים מתחילים לזלוג מסוריה ומעירק לעבר אירופה. אם היבשת ונאט"ו לא יפעלו במהירות ובנחרצות, צפוי גל של פיגועי טרור ברחבי אירופה
איציק וולף
סגן שר החוץ הכווייתי אמר את הדברים בתום פסגת הליגה במדינתו    ועדת הפנים של הכנסת דנה בשחרור מחבלים    "אין להתנות את שחרור פולארד בשחרור מחבלים"    ח"כ רגב: אם משחררים רוצחים - יש לשחרר גם מחבלים יהודים
עמוס גלבוע
על בורות מדהימה בקרב התומכים בסירוב הפלשתיני להכיר בישראל כ"מדינה יהודית"
רפי לאופרט
יהיו מתקרנפים שיקפצו על "המציאה" ויתקפו אמירה זו שלי, בטענות הצבועות הרגילות של חיי אדם מול קשיחות מדינית, או חיי אדם מול רחמנות יהודית
ראובן לייב
עורך ה"ג'ואיש פוסט" בניו-יורק, גד נחשון, חושף את מעלליו של הלובי הערבי הפורח בארה"ב אל מול לובי יהודי מצומק והסברה ישראלית מקרטעת
רשימות נוספות
האמריקנים חוששים מקריסת המו"מ  /  איציק וולף
אבו מאזן: אם לא ישוחררו האסירים נפעל להכרה  /  איציק וולף
כך נראתה השתלטות ימ"מ בג'נין  /  איציק וולף
קרי לא משכנע  /  ד"ר רון בריימן
חבילת השלום   /  שאול ברטל
עשו מלחמה, לא אהבה  /  אריאל י. לוין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il