X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אין לי טענות כלפי עורכת הדין רוני אלוני-סדובניק שדרכה, כנראה, הסיפור יצא לאור, לפי הרקורד שלה היא עזרה לנשים רבות שבאמת נפלו קורבן לאונס או הטרדות, אבל במקרה הזה מישהו ניצל אותה כדי לנסות לחסל איש ציבור
▪  ▪  ▪
אלוני-סדובניק. עזרה לנשים אחרות

ה-"חגיגות תקשורתיות" בארצנו הקטנטונת מפתיעות אותי בכל פעם מחדש, כאילו אין לנו בעיות אמיתיות. אנו עם קטן שעומד נגד אויבים אדירי כוח וממון שנים רבות, אך נגד הרשע וזדון שצומח בקרבנו להתמודד הרבה יותר קשה. לסיפור שנדבר עליו כמעט אין פרטים, אך מבחוץ הוא נראה כמו חיסול ממוקד טיפוסי, ללא צל של ספק.
חיסולו הפוליטי של הרמן קיין בארה"ב
לא מזמן פרסמתי במסגרת סדרת מאמרים על השתלטות האחים המוסלמים על ממשל הפדרלי בארה"ב סיפור דומה על חיסול ממוקד של יריבו של אובמה בבחירות האחרונות לנשיאות, הרמן קיין (Herman Cain) – פוליטיקאי שחור, חבר המפלגה הרפובליקאית שהיו לו סיכויים טובים לזכות במועמדות המפלגה לנשיאות. קטע קצר משם: "פתאום התקשורת הוציאה סיפור על שתי נשים שטענו שקיין ניסה להתחיל איתן לפני כעשר שנים. אחר כך הופיעה עוד אחת. לא היו פרטים, לא שמות אך התקשורת חגגה. קיין הושמץ, בכל תוכניות הטלוויזיה דיברו עליו (ובעצם לא היה על מה לדבר בלי פרט כלשהו) עד שהאיש הסיר את מועמדותו. שיטות הפשע המאורגן עבדו יפה".
איך אומרים הצרפתים: "חפש אישה!"
לפני שבוע "באמצעי התקשורת" התחילו לספר שפתאום צצה מישהי הטוענת שלפני כחמש עשרה שנה (1998) סילבן שלום, אז שר בממשלה, ניסה לבצע בה "משהו מיני" (ברור שאין פרטים על האירוע). אחרי חמש עשרה שנה היא נזכרה? איפה היא הייתה כל השנים האלה? אם באמת היה משהו משמעותי, היא הייתה שותקת? אין שום רקע לעלילה - אך האדם כבר מושמץ בלי שום אפשרות להתגונן.
אין לי טענות כלפי עורכת הדין רוני אלוני-סדובניק שדרכה, כנראה, הסיפור יצא לאור, לפי הרקורד שלה היא עזרה לנשים רבות שבאמת נפלו קורבן לאונס או הטרדות, אבל במקרה הזה מישהו ניצל אותה כדי לנסות לחסל איש ציבור שבכוונתו להתמודד לנשיאות (תפקיד שאחרי שני הנשיאים האחרונים זקוק בעצמו לניקוי יסודי עם הרבה אקונומיקה). השתתפות במשחק המלוכלך הזה ישאיר גם עליה חותם לא חיובי כל כך.
הרבה כסף נשפך על-מנת לתפור תיק מכלום, כבר ראינו דברים דומים אך אחרי חמש עשרה שנה הסיפור בלתי ניתן להוכחה וכל הסיפורים שיכולות לספר "ידידותיה", שכנראה לא בחינם עושות זאת, יהיו בחזקת "בלה בלה" בלי קשר כלשהו לאמת. ניסיתם לשאול: מי מעוניין בחיסולו הפוליטי של סילבן שלום?
אך אנו חיים היום בחברה המתקרבת בצעדי ענק לחברת סדום וזה שמחפש צדק במערכת המשפטית יכול להתאכזב קשות.
השוואה עם פרשת הרמן קיין
בכל זאת כדי להבין את הבדלי השיטות בחברה דמוקרטית כמו ארה"ב וחברה בה רודנות משפטית השתרשה בעשורים אחרונים - בואו נשווה שני סיפורים דומים: זה שפתחתי בו (על הרמן קיין) וסיפורו של סילבן שלום.
שם וגם כאן השתמשו לחיסול פוליטי בשיטות הפשע המאורגן: רק בארה"ב זה היה סיפור תקשורתי ורק תקשורתי. זרועות אכיפת החוק לא התקרבו אליו כי לא הייתה שום סיבה משפטית אחרי כעשור. ליוזמי הפעולה זה הספיק – האיש לא רצה להתלכלך ועזב את הפוליטיקה.
כאן בלי שום תלונה, פרקליטות, משטרה וכנראה אנשי הפשע שהחלו את מחול השדים הזה חופרים בכל פינה, עוברים על כל הנשים שעבדו בסביבת סילבן שלום ומנסים לשכנע מישהי להתלונן. על מה? אפילו על זה שהוא התעטש בסביבתה והיא קיבלה בעקבות זה שפעת. לא משנה – העיקר להתחיל את התהליך – האשמה תמצא אחר כך. בינתיים אין תלונה, אין עבירה – אך מכונת "הצדק" עובדת במלוא הקיטור ואין מי שיעמיד את "החופרים" במקומם.
באיזו חברה אנו חיים?
בכלל לא לעניין: אין לי מושג מי מנסה לצוד את סילבן שלום, אנו מדברים לא רק על המקרה הפרטי הזה אלא על התנהגות הג'ונגל בו הטורפים חוגגים ומכתיבים את החוקים. לא יודע אם זה קשור בכלל, אבל ממליץ מאוד לקרוא את מאמרו של אלדד יניב "השיטה של פואד". רק משפט אחד משם: "בנימין בן-אליעזר מאמין שבפוליטיקה כל האמצעים כשרים לגבור על המתחרים ובלי להשאיר סימנים..." תמצאו שם גם דוגמאות מבצעים הדומות מאוד לסיפור שלנו. הקישור: [קישור]
מיומנו של זקן השבט

תאריך:  01/04/2014   |   עודכן:  01/04/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פרשת סילבן שלום – טמטום או רשע?
תגובות  [ 11 ] מוצגות  [ 11 ]  כתוב תגובה 
1
עלילת המין
shiran  |  1/04/14 16:29
2
פרשת סילבן שלום טימטום לבטל
שושפרי  |  1/04/14 22:01
3
רשימה מטומטמת
נעמי חסן  |  1/04/14 23:00
4
סילבן שלום
נדב  |  2/04/14 12:46
 
- צודק
יעקב אסתרליס  |  3/04/14 01:07
 
- פואד קנה בית 9 מליון שקל
גימלאי  |  3/04/14 15:12
5
איזכור בן אליעזר
אחד שמכיר......  |  2/04/14 14:55
6
יכול להיות שפוליטיקה זה
אהרון שחר  |  2/04/14 21:35
7
וכך גם מקבלים אח"כ ג'וב בטלווי
פריטה  |  3/04/14 12:10
8
אחרי 15 שנה? לזה קוראים: נעים
פריטה  |  3/04/14 12:19
9
.רשעות וסחטנות
אזרח אלמוני  |  12/04/14 13:46
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשת סילבן שלום
אליהו קאופמן
מישהו כנראה מושך בחוטים הללו - של פתיחת תיק ההתיישנות כדי להכשיל את המשך הקריירה של סילבן שלום, שאחרת העניין לא היה צץ בכלל רק משום ההתיישנות שבו
עופר וולפסון
לידי החוקרים הגיעה ככל הנראה קלטת שמע, המעידה על הטרדה שנעשתה בשנים האחרונות    שתי הנשים בהן בוצעה לכאורה ההטרדה אינן משתפות פעולה עם החוקרים
עו"ד ניר יסלוביץ
משטרת ישראל מבזבזת זמן חקירתי יקר וכספי ציבור על חקירה שלא יכולה להניב דבר פרט לכותרות ראשיות בעיתונות היומית. לא היה כל מקום לפתוח בחקירה משטרתית נגד השר סילבן שלום!
איציק וולף
בניגוד להערכות הקודמות, שעל פיהן ייסגר התיק עד לסוף השבוע, החליטו היועץ המשפטי לממשלה ופרקליט המדינה להורות למשטרה להמשיך את החקירה נגד שר האנרגיה והמים ואף להרחיבה
עידן יוסף
סילבן שלום נחקר באזהרה במשרדי להב 433 על אירוע משנת 1998    ממצאי החקירה יועברו ליועץ המשפטי לממשלה    ג'ודי: "48 שעות הוא לא הכניס כלום לפה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il