X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מה השתנה בתהליך פתיחת חשבון בנק בחו"ל מאז משבר הסאבפריים שפקד את העולם לפני כמה שנים
▪  ▪  ▪
משכנתא. לא יכלו לעמוד בהחזרים

מאז משבר הסאבפריים שהוא משבר פיננסי-נדל"ני שעבר על העולם במהלך שנת 2007 ועד לסוף שנת 2008, שינו הבנקים את התנהלותם בכל המישורים.
המשבר נגרם כתוצאה מעליה חדה בשיעור מקבלי המשכנתאות אשר לא יכלו לעמוד בהחזרים החודשיים מה שגרם לעלייה בריבית וכתוצאה מכך להחמרת התנאים שיצרה מחנק באשראי. כתוצאה מקריסת הבנקים למשכנתאות, הגורמים הראשונים והישירים להיפגע היו החברות שהשקיעו בהם, כך אותן חברות וגופים של חברות הקשורות בנכסי נדל"ן הגיעו לכדי פשיטת רגל והמניות צנחו בעשרות אחוזים.
מצב זה הוביל לכך שתהליך פתיחת חשבון בנק בחו"ל הפך להיות מורכב יותר משהיה עד אותן השנים. הבנקים דורשים מידע מקיף יותר על בעלי החשבון הפוטנציאליים ומעבירים אותם סדרת בדיקות למשנה זהירות. אין להסיק מכך שמערימים קשיים על מי שרוצה לפתוח חשבון, אלא להתרשם מההתנהלות הזהירה יותר שעובדים לפיה כיום.
איזה מידע נדרש להעביר לבנק
יש להעביר פרטים אישיים מעודכנים ואמיתיים לבנק, ובכלל זה מידע על העסק, הצגת דוחות כספיים ופרטים רלוונטיים נוספים, מה שיקל על התהליך ויזרז את פתיחת החשבון. במידה ותעכבו את הצגת הפרטים הנדרשים, פתיחת החשבון עלולה לעבור למצב הקפאת התהליך עד להמשך בירור פרטים אלו. ברוב המקרים תידרשו להציג מסמכים או הסכמים המעידים על מקור הכסף, מכיוון שהבנקים לא מעוניינים להיות חשופים למקרים של הלבנת הון או פעילות בלתי חוקית. הבנקים גם ידרשו לדעת מה תחום העיסוק של החברה או האדם הפרטי המבקש לפתוח את החשבון.
היתרונות בפתיחת חשבון בנק בחו"ל
בעלי עסקים שמעוניינים לפתוח חשבון בנק בחו"ל עושים זאת מכמה סיבות כשבראשן הן הטבות המס המשמעותיות שמעניקות מדינות מקלטי המס השונות. ברוב המקרים יש להיעזר באיש מקצוע מנוסה אשר מלווה את התהליך מראשיתו ועד סופו, כאשר התהליך כולל מספר פעולות:
1. בחירת הבנק המתאים ביותר לפעילות העסקית של החברה או לפעילות הפרטית של המבקש. יש להתאים את אופי הפעילות העסקית או הפרטית למדינה שתיבחר ולבנק המתאים ביותר.
2. הכנה מקצועית של כל הטפסים המשפטיים אשר נדרשים על-ידי הבנק בחו"ל, והגשתם.
3. ליווי אישי וצמוד לאורך כל תהליך פתיחת החשבון, עד לאישור החשבון והקמתו. היכרות עם חוקי הבנקאות המתקיימים במדינת המקלט יכולה לייעל את התהליך ולמנוע עיכובים מיותרים.
4. יצירת קשר עם הבנקאי בבנק והתאמת ציפיות בין בעל החשבון לבנק. ההיכרות המוקדמת של בעלי המקצוע בתחום, עם אנשי הקשר בבנק, היא יתרון מובהק והיא מייעלת את התהליך ומזרזת אותו. כדאי לוודא כי הנציג המטפל יהיה דובר השפה המקומית בבנק.

עו"ד משה סטרוגנו הוא בעליו של משרד עורכי דין הממוקם במגדלי עזריאלי במרכז ת"א. המשרד מספק פתרונות מקיפים וייחודיים ללקוחות מסחריים ופרטיים, ולמגוון של מוסדות פיננסיים.
תאריך:  07/04/2014   |   עודכן:  07/04/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 הלבנת הון
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
על הקשר בין משבר הסאבפריים לפתיחת חשבון
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אפרים הלפרין
חשבנו כולנו שמפ"מ ומפא"י אלה היסטוריה, אנו מבינים שכלכלה בריאה מחייבת חברה בריאה, אך אנו גם יודעים שכלכלת שוק היא נדבך הכרחי, ובהקשר הזה ראוי לראות את הכותרת "מהפכה" שהעניק סבר פלוצקר לביטול המע"מ על-ידי לפיד, כמהפכה הבולשביקית
רועי אורן
חשוב לציין שחלק מן הביצועים מדהים ומהפנט חושים, וחלקם סתמי ומעצבן    למרות הכל יש להעריך את הזמרות על-כך שבחרו לשיר את השירים המזוהים עם אלברשטיין בסגנון שלהם, ולא להצמד למקור    מדובר בפרויקט ייחודי אשר עושה כבוד לאחת הזמרות הבולטות בזמר העברי
משה חסדאי
נראה כי המשך סילוקם של מיעוט האנרכיסטים על-ידי תושבים ערבים ויהודים כאחד - הינו תנאי להשכנת שלום
עמוס גלבוע
בתקשורת קובעים שפולארד גרם נזק למודיעין האמריקני המוציא סכומי כסף דמיוניים כדי לתקנו. לא כך. עיקר המידע שפולארד מסר היה על אמל"ח שברה"מ העבירה למדינות ערב. לא על ארה"ב
עו"ד ארתור בלאייר, עו"ד יצחק פרנלדס
ידועה לשמצה ועם זאת נפוצה בגירושין התופעה של שימוש נקלה בתלונות שווא על אלימות וניצול אכזריים של ילדים בידי אחד ההורים    ראוי לזכור את המובן מאליו: גם לילדים עומדת הזכות לקבל חיבוק של אבא ולחוות עימו הורות מלאה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il