X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
סיסמאות ריקות לא יכולות לכסות על הבגידה ההיא בחולות גוש קטיף, שם נזרעו זרעי הפירוד והניכור. את פירות הזריעה ההיא אנו קוצרים היום בגבעות יהודה ושומרון
▪  ▪  ▪
נזק לעם ישראל. פרס [צילום: פלאש 90]

בדרך כלל אינני מתייחס כלל לשמאלן המתיימר להיות נשיא מדינת ישראל. האדם הלא הגון הזה איבד קשר עם המציאות לפני הרבה שנים עת שגה בחזיונות המזרח התיכון החדש והביא עלינו את אסון אוסלו עליו לא הביע חרטה מעולם. הגרוע מכל, באוחזו כיום בתפקיד האזרח מספר אחד ממשיך פרס להפיץ בדותות המסכנות את קיומנו כאן, בראשן האגדה פרי דמיונו לפיה העם רוצה למסור חלקים ממולדתנו לרוצחים הערבים.
לאחרונה משכה את תשומת לבי התבטאות של החתרן (לא אני המצאתי אלא רבין עליו השלום...), אותה הפריח לאוויר העולם מסין הרחוקה שם הוא ממשיך מן הסתם לגרום נזק.
בהתייחסו לפסיכוזה התקשורתית בדבר האירועים ביצהר "הזדעזע פרס לשמוע" שקבוצה פרחחית ומסוכנת רוצה לשבור את הדבר היקר ביותר לנו, מבחינת הקיום, הכבוד והאחדות. השמאלן המתחזה לנשיא שלי הוסיף ואמר שמאז הקמת המדינה הייתה אחדות מוחלטת סביב צה"ל, וכי איש לא העז להרים את ידו או את קולו על צה"ל.
לא מבין כלום
שקוע בהזיותיו וכהרגלו מתעלם שמעון פרס מהמציאות וממהר לקבוע מסמרות על אודות דברים בהם איננו מבין, כך נראה, דבר וחצי דבר.
ראשית כל, אירועי "תג מחיר" המוגדרים בפי חכמי חלם במקומותינו כ"טרור לכל דבר ועניין" אינם אלא מחאה והפגנות של פוחזים שזהותם בדרך כלל לא נודעה, הפגנות שלא חרגו מעולם מעבר לגרפיטי במקרה הקל ועד לפגיעה ברכוש במקרה החמור ביותר. על-פי רוב, זהות המבצעים נותרת עלומה ולאור הניסיון יש בהחלט מקום לסברה שאלה שידעו לייצר שמפניה בעבר ממשיכים בייצור תוססים בימינו אנו.
כל זה איננו מפריע ל"מנהיגים" לחרוץ משפט ודין, להכפיש ציבור שלם, להתסיס ולהסית נגדו, ובעצם להתיר את דמו תוך הפיכתו לאויב העם. עצוב לראות את פרנסי היישובים ביו"ש מתפתלים ומתמרנים בין השקרים של המכפישים לבין האירועים הבלתי מפוענחים שבגינם מתקיים משפט-שדה ראוותני בכל אמצעי התקשורת העוינת.
"לפנות את יצהר" הציע מי שממונה על ביטחוננו בעוד שזה היה הפקר, "מעצרים מנהליים והרחקה" מחרים-מחזיקים אחריו אנשי זדון אחרים בראשם תבוסתני השמאל.
כבר לא צבא העם
אלא שרובם ככולם ושמעון פרס בראשם, מתעלמים מעניין אחד "פעוט" לו הם אחראיים ואותו הם יצרו במו ידיהם. צבא ההגנה לישראל, "צבא העם", אינו עוד מה שהיה בעבר. פעם, בימים רחוקים, היה הצבא גורם מאחד ואהוב המגבש סביבו את כל העם. כך בימי מלחמות השחרור, ששת הימים ויום כיפור. הצבא, מצביאיו, חייליו וסמליו היו אהובי העם ונישאו על כפיים בהוד והדר כשתפארתם בפי כל. נעליים אדומות, כנפי טיס, כומתות מכסות על בלורית, כנפי צניחה... כל אלה היו משאת נפשם של ילדים מתבגרים, מקור גאוותם של הורים נרגשים, זוכרים?
לפני כמעט עשור התחולל שינוי. עשרות אלפי חיילים הפכו לצבא העקירה, הגירוש והחורבן. שם, בחולות גוש קטיף ובהרי צפון השומרון, צעדו בסך במדים שחורים ובעיניים מוסתרות רבבות מחיילי "צבא ההגנה לישראל" כשבאמתחתם חורבן, סבל וכיליון. על האסון ניצחו בזחיחות מפקדים מנוונים כשרובוטים שטופי-מוח "רק מילאו פקודות". אלה (הרובוטים) לא דיברו, לא יצרו קשר-עין, לא עמדו במבחן המוסרי העליון של היותם חיילים יהודים בצבא ההגנה לישראל.
צבא העם מתקיים כיום בדמיונם הקודח של נשיאים ורוח. סיסמאות ריקות לא יכולות לכסות על הבגידה ההיא בחולות גוש קטיף, שם נזרעו זרעי הפירוד והניכור. את פירות הזריעה ההיא אנו קוצרים היום בגבעות יהודה ושומרון. רק טיהור ושידוד כל המערכות יציל אותנו... וגם את צה"ל.

תאריך:  10/04/2014   |   עודכן:  10/04/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
זרעתם בגוש קטיף, קצרתם ביצהר
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
כמה עובדות שלא סיפרו לכם
נתין מדמנת ישראל  |  10/04/14 17:35
2
תג מחיר, האם נדע את האמת?
במבה  |  10/04/14 17:37
3
יישר כח,אני חותם על כל מילה
פלא יועץ  |  10/04/14 19:20
4
תגובה
צנחן  |  11/04/14 02:39
5
עוד באותו עניין. חשוב !!!
בעז ש  |  11/04/14 15:20
6
מילואימניקים תירגלו ירי במתנחל
חשדנית  |  12/04/14 18:34
7
דברים נכוחים-מחכים לרבלין,איש  ל"ת
דניאל סבלדי  |  20/06/14 00:40
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תוכנית ההינתקות
עידן יוסף
סטרוק: על הכנסת והמבקר לעשות חשבון נפש    אמנון כהן: "כישלון הממשלה בשיקום מתיישבי קטיף מלמד שלא ייתכן גירוש נוסף"
עידן יוסף
אייל ארד מפורום החווה של אריאל שרון מגלה כי הפורום התנגד להבאת תוכנית ההינתקות להכרעת מתפקדי הליכוד, וחושף: שרון רצה להכיל את ההתנגדות במקום להאבק בה והורה לאסור קמפיין נגטיבי נגד המתיישבים    "ברגישות ובנחישות?" - זו בכלל המצאה של צה"ל
יפעת גדות
אור בן מלך, אסף בן שמעון ובן אדם הם כוכבי הסרט "הגל האחרון", אשר הופק עבור בתי הספר לקראת יום כ"ב שבט - יום גוש קטיף במערכת החינוך
אלעזר לוין
קרן נויבך שאלה בשידור בקול ישראל מה עונים לילד, בשיעור על אריאל שרון, שמשפחתו גורשה על-ידי שרון מגוש-קטיף    המפקחת דניאלה פרידמן התחמקה ולא ענתה    נויבך נרדמה בשמירה, ולא העירה למפקחת: "לא ענית על השאלה"
חגי הוברמן
עם פטירתו של אריאל שרון מלאו עשר שנים להחלטתו לעקור את כל יישובי חבל עזה ולהחריבם עד דק. אם לא היה נרדם לפני שמונה שנים, היה ממשיך בהחרבת היישובים ביהודה ושומרון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il