X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
התקשורת הישראלית מדברת על "כשלון" המתן ומתן, בשעה שדווקא כעת נוצר פתח של תקווה להשתחררות מן המלכודת. אבל, שרת המשפטים הישראלית - האם בשליחותו של ראש הממשלה? - ממשיכה בהתרפסות כלפי מכחיש השואה מרמאללה, כדי שהלז יקבל גם רוצחים, גם הקפאה, וגם השלמה עם פנייתו למוסדות האו"ם. זה הפוף האמיתי
▪  ▪  ▪
פוףףף. ציפי לבני וג'ון קרי [צילום: AP]
קרי מאשים את ישראל במשבר עם הפלשתינים
עידן יוסף
טוען כי אי-שחרור האסירים בתוספת הכרזה על בנייה בירושלים היא שהובילה לפיצוץ המדיני
לרשימה המלאה

שר החוץ האמריקני, באמצעות דובריו, טוען שלא האשים את ישראל ב"כשלון" התהליך המדיני מול מחמוד עבאס ומרעיו. אבל, הדבר לא הפריע לתקשורת הישראלית, אשר רואה את ייעודה בניגוח ראש הממשלה - משמאל בלבד - להבליט שוב ושוב את נאום הפוף של ג'ון קרי ולומר שהוא הטיל את האשמה על ממשלת ישראל.
בעקבות אירוע שולי זה נתנה התקשורת הישראלית, לרבות זו הקוראת לעצמה "ממלכתית", במה ומיקרופונים ללא גבול לחומץ בן יין העומד בראשה של האופוזיציה החוץ-ממשלתית ולח"כים של "התאונה" בראשות לבני - האופוזיציה הפנים-ממשלתית - אשר שוב ושוב התעלמו מן העובדות, תקפו את ראש הממשלה וסייעו ביודעין למכחיש השואה מרמאללה במאבקו נגד ישראל.
אותם ח"כים משתלחים תקפו את ראש הממשלה על כך שבין שתי האפשרויות הפסולות - שחרור רוצחים או הקפאה גזענית של בנייה ליהודים - הוא בחר ברע במיעוטו והעדיף לשחרר רוצחים. במקום לבקר את ראש הממשלה על כך שהסכים לשלם אתנן כלשהו למחמוד עבאס כדי שהלז יסכים לדון עם ישראל על השלבים לחיסולה, כל מה שהיה לנגד עיניהם היה איך להתנכל שוב להתיישבות היהודית בארץ ישראל. מעולם הם לא התרעמו על הבנייה הערבית הקובעת עובדות בשטח. המטרה - "הסכם", ואפילו לא שלום - מקדשת בעיניהם את האמצעים, לרבות איסור גזעני על יהודים לבנות בלב ארצם.
בהתלהמותם שכחו אותם ח"כים מן "התאונה" בראשות לבני - וכך גם ג'ון פוף קרי - שראש הממשלה לא התחייב שלא לבנות בירושלים, ביהודה ובשומרון. הן על כך הם תקפו אותו. אם כך, מדוע הלינו עליו כאשר הוכרז על בניית 708 דירות בירושלים. הן לפי טענתם הוא לא התחייב להקפיא את הבנייה! כלומר, הם מנסים להחזיק את המקל משני קצותיו ולחבוט בראש הממשלה: גם לתקוף אותו על כך שלא הקפיא וגם לגנות אותו על כך שהכריז על הבנייה.
והתקשורת, זו שידרה שוב ושוב את צלילי הפוף של קרי כאילו היו דברי אלוהים חיים ולא עוד חוליה בשלשלת המחדלים של מדיניות החוץ של ממשל אובמה: קריאה שגויה של ההתפתחויות בלוב ובמצרים, תמימות במדיניות מול הנשק הגרעיני האירני ומול הנשק הכימי הסורי, אוזלת יד בנושא האוקראיני, ועוד.
שר החוץ האמריקני עושה לילות כימים בהטחת ראשו וראשינו בקיר בניסיון חסר-תוחלת להביא לכך שמכחיש השואה מרמאללה יואיל בטובו לדבר עם ישראל על שלבי התאבדותה, תחת שם הקוד "פתרון" שתי המדינות, והתקשורת הישראלית מדברת על "כשלון" המתן ומתן, בשעה שדווקא כעת נוצר פתח של תקווה להיחלצות מן המלכודת. אבל, שרת המשפטים הישראלית - האם בשליחותו של ראש הממשלה? - ממשיכה בהתרפסות כלפי מכחיש השואה מרמאללה, כדי שהלז יקבל גם רוצחים, גם הקפאה, וגם השלמה עם פנייתו למוסדות האו"ם. זה הפוף האמיתי.
ובסוף השבוע, התקשורת הישראלית הספידה את "גיבור השלום", אחד מבכירי פושעי אוסלו, שהלך לעולמו. הפוף של אוסלו הוא זה שהוביל את ישראל מדחי אל דחי; שהעמיד את מדינת ישראל על בסיס משותף עם הארגון לשחרור פלשתין כולה (!) בראשות רב-המרצחים ערפאת ויורשו, מכחיש השואה עבאס; שהוליד את מצעד האיוולת ואת השקר כאילו קיים "פתרון" שתי המדינות וכאילו שלום ייכון אם ורק אם ישראל תקים מדינה לאויביה בלב ארצה; הוא זה שטיפח את הציפיות בעולם כולו שישראל תקדם במו ידיה את תוכנית השלבים לחיסולה. אכן, פוף אחד גדול!

הכותב היה יו"ר חוג הפרופסורים לחוסן מדיני וכלכלי.
תאריך:  13/04/2014   |   עודכן:  13/04/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
התקשורת: פוף אחד גדול
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
יש גם יתרון בדיווח המטעה....
אלישע האס  |  13/04/14 13:09
 
- "חטפת" מקולמוסי את תוכן תגובתך
ר.ב.ז  |  13/04/14 21:12
 
- גם ממני ל"ת
בתיה  |  15/05/14 00:06
2
די לנו מהרמאללאי ומפטרונו קרי
גליל - רמות  |  13/04/14 13:13
3
בושה וחרפה
ajn  |  13/04/14 17:55
4
פוחד מהצל של עצמו
אדם הגון  |  14/04/14 10:02
5
תקוה להשתחררות מהמלכודת
וינטר הניה  |  16/04/14 00:10
 
- הניה, בתי ספרה לי עליך כמורתה
גדליה נ.  |  19/04/14 00:09
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
עידן יוסף
יו"ר הבית היהודי פונה לאזרחים הערבים ומסביר כי שחרור רוצחים בעלי אזרחות ישראלית פועל לניתוק זיקתם למדינה ופועל לחברם לרשות הפלשתינית ולהופכם לגיס חמישי
איציק וולף
יו"ר הבית היהודי, שר הכלכלה נפתלי בנט, הוא העומד מאחורי יוזמת ארגון 'שורת הדין' להכנת תביעות אישיות נגד בכירים ברשות הפלשתינית בבית הדין הבינלאומי בהאג    מקימת הארגון מאשרת לראשונה מידע שנחשף עד עתה רק במסמכי ויקיליקס: הארגון מקבל הכוונה ומידע מגורמים ביטחוניים רשמיים בישראל ובהם צה"ל, המועצה לביטחון לאומי והמוסד
משה חסדאי
הגרסה הישראלית לאחוות הוורד הלבן היא קבוצת יצהר, אשר נלחמת בחירוף נפש כנגד הרשות הנאצית הערבית בישראל
רפי לאופרט
מטרת הדברים הפעם, היא לקרוא להפסקת ההתלהמות ומס השפתיים נגד מבצעי "תג מחיר", ובמקום לנדות ולהרחיק אותם ולהמשיך בדרך השגויה הרואה בטרור הערבי מציאות נסבלת ו"בתג מחיר" אסון הומניטרי, לאזן את הדברים ולייתר באופן זה עד כדי עצירה את פעילות "תג מחיר"
עמוס אריכא
בממשלת הצללים העלובה הזאת בראשותו של בנימין נתניהו, נמצא גם שכווי בינה אחד, שיש לו את האומץ למתוח גבול ולומר "עד כאן!" כשמדובר בשחרור ערבים ישראלים, טרוריסטים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il