X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הנעורים בשילוב אלכוהול ללא גבולות הם תערובת רצחנית בכל עת ובכל אתר
▪  ▪  ▪
אלכוהול - ללא גבולות [צילום: פלאש 90]

חדשות סוף השבוע בארץ מתאפיינות בעיקר בתוצאות משחקי ספורט, תאונות דרכים ולמרבה הצער לדיווח ישיר מאירוע דקירה במועדון/פאב של בליינים בשנות העשרה/העשרים לחייהם. היה ומסתיים שבוע ללא אירוע דקירה דיינו. אבל כמעט ולא בנמצא שבוע כזה.
אין צל של ספק כי לאלכוהול תרומה מכרעת באירועי הדקירה הרבים. נכנס יין או בירה או צ'ייסר כזה או אחר, ונשלף סכין. כל מעצור נפרץ. אם הדוקר לא מגיע חמוש בסכין מהבית אז לוגם אלכוהול ומחיש צעדיו לבר המקומי ותר אחר סכין פנוי כדי לנעוץ בלב חברו שאולי הביט בנערה שליבו חפץ או "זרק" לעברו הערה זו או אחרת. הקרב הוא על הכבוד האבוד של הצעיר הנעלב.
הנעורים בשילוב אלכוהול ללא גבולות הם תערובת רצחנית בכל עת ובכל אתר. גם רעננה אם כל הערים "הנורמטיביות" הסתבר בחג שני של פסח התשע"ד טעמה מהפרי האסור, דקירת צעיר חף מכל פשע.
אם רוצים להפחית עד למינימום את הדקירות השבועיות יש לחזור למאה העשרים לארה"ב בין השנים 1920 - 1933 שכונות "תקופת היובש". בשנים אלה עמד בתוקפו חוק שאסר על ייצור, הפצה, מכירה ושתיית אלכוהול. הרעיון שעמד בבסיסו של החוק, צמצום הפשיעה שנתפסה כתוצאה מצריכת אלכוהול.
אין רשימה באה לערוך סקירה היסטורית של תקופת היובש ארה"ב שתוצאותיה שם היו עגומות. השוק השחור פרח והעולם התחתון גלגל מיליונים ממכירה של המשקה האסור. אל לנו לחשוש מתקופת יובש תוצרת כחול לבן. ימצאו לבטח ספקולנטים שימכרו במחירים מופקעים אלכוהול אבל הצריכה תרד באופן דרמטי. אינני רואה עצמי מעניק לבני מאות שקלים לבילוי ביום ששי על-מנת שירכוש אלכוהול במחיר מופקע בשוק השחור. להורה הממוצע תהיה בקרה וידיעה כי דרישת צאצאו לסכומי כסף נכבדים, כדמי כיס, נועדה למשהו אסור.
אני רואה לנגד עיני את העתירות של בעלי הפאבים והמועדונים לבית המשפט, ואת הצעקה על פגיעה בחופש העיסוק והפרה הבוטה של חוקי יסוד. לאלה יש ליתן תשובה אחת ניצחת כי עסקינן בחקיקה שנועדה לתכלית ראויה. חיים!!!
אל לו למחוקק לחשוש מחקיקה האוסרת את האלכוהול. אפשר לשתות משקאות קלים שאולי יבאסו את הבליין הממוצע אבל יאריכו את חייו. הערה "פוגענית" כלפי מאן דהו בפאב רווי משקה קל תיענה בתגובה מינורית מול תגובה משספת גרון בפאב רווי אלכוהול.
כולנו רוצים את ילדנו שבים הביתה בשעת לילה בריאים ושלמים. מצידי שבעלי הפאבים החוששים לפגיעה בפרנסה לנוכח חוק יובש, שיעשו הסבת מקצוע. החיים שבים הרבה יותר מרווחיו של בעל הפאב.
לחיים.

תאריך:  23/04/2014   |   עודכן:  23/04/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ציפי לידר
בשולי הכותרות: תחרות היא שם המשחק    אימרו כן לזקן    לא לסמים הקלים    הרב גרוסמן - ממגדל אור לכפר זוהרים    ולקינוח הגורו והמציאות
איתן אראל
לא היוּ שנות טבח-יהודים בישראל כשנות יוזמת השלום. לא היו שנות הֶרֶס מושבות-יהודים בישראל, כולל בתי-הַכְּנֶסֶת בהם, כשנות מסלול המאמץ המאוחד, העקשני והעֵר במאבק השלום
מתי דוד
התכנים של הטלוויזיה יכולים לשמש לשימור ערכים לאומים, תרבותיים ואנושיים, אבל המציאות היא שונה והפוכה
אליהו קאופמן
רשימה ארוכה של ח"כים ואישי ציבור יודעו מקרוב על מה שמתרחש בין כתלי ה"רבנות הראשית" אבל מסיבות "נעלמות" העדיפו שהיא תימשך
ראובן דינור
אם רוצים להפחית עד למינימום את הדקירות השבועיות, יש לחזור למאה ה-20 לארה"ב בין השנים 1933-1920 שכונות "תקופת היובש"    בשנים אלה עמד בתוקפו חוק שאסר על ייצור, הפצה, מכירה ושתיית אלכוהול    הרעיון: צמצום הפשיעה שנתפסה כתוצאה מצריכת אלכוהול
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il