X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
התנהגותם של היפנים כלפי המוסלמים תוגדר כגזענות קשה על-ידי כל שנקינאי, אירופאי או נאור אחר. למה הם "גזענים"? למה הם לא מתביישים? ומדוע הנאורים מגיבים כיפהפיה נרדמת?
▪  ▪  ▪
לא בבית ספרינו [צילום: AP]

אתחיל בסקירה של הפרסומים בנושא ואחר כך אסביר לכם מדוע זה קורה. הדברים במידה רבה חופפים ומשלימים.
מדוע אין מוסלמים ביפן?
יפן היא המדינה היחידה שאינה מעניקה אזרחות למוסלמים. גם תושבות קבע אינה ניתנת למוסלמים. וחל איסור על הפצת האיסלאם במדינה.
תושבות אירעית מוענקת למוסלמים ב-2 תנאים מחמירים: הם צריכים לדבר יפנית ומתחייבים לבצע את טקסיהם הדתיים בבתיהם בלבד. מוסלמים אינם יכולים להקים ביפן ארגונים, מסגדים, או לקיים התכנסויות דתיות.
אין ביפן אוניברסיטה אחת שבה מלמדים או לומדים ערבית או כל שפה איסלאמית. לא תמצאו 'קוראן' אחד ביפן, לא מתורגם ולא בשפת המקור.
טוקיו היא הבירה היחידה בעולם שאין בה כמעט שגרירויות של מדינות מוסלמיות.
הרחוב ביפן דוחה אותם גם הוא. רוב בעלי הבתים יתחמקו בכל דרך מלהשכיר בית או דירה למוסלמים. בניין או שכונה שנודע כי חי בה מוסלמי נכנסת לעירנות. אם אישה יפנית מתחתנת עם מוסלמי (נדיר מאוד מאד) - היא תיחשב מנודה לנצח.
מסכם קומיסו יאגי מאוניברסיטת טוקיו: "הדיעה הרווחת ביפן היא שהאיסלאם היא דת צרת אופקים מאוד... וצריך להתרחק ממנה". לכן לא שמענו מעולם על אירוע טרור איסלמיסטי ביפן.
יפן - המדינה היחידה העומדת כנגד הכיבוש המוסלמי
יפן אוסרת על מוסלמים להיכנס לשטחה, אוסרת חוקי "שריעה" והפצת האיסלאם. מתוך 127 מיליון יפנים, יש רק 10 אלף מוסלמים במדינה.
יפן אוסרת באופן חד-משמעי על אזרחים להטיף או לאמץ את דת האיסלאם, וכל מוסלמי שמעודד להתאסלם, נתפס ונאשם בהטפה לתרבות זרה ולא רצויה.
הדבר המעניין ביותר, שהיפנים לא מרגישים צורך בכלל להתנצל על היחס שלהם כלפי האיסלאם, להפך, היפנים עושים מה שטוב להם, לאינטרסים המדיניים, החברתיים, והכלכלים שלהם, מבלי לעשות חשבון לאף אחד. היפנים אומרים בצורה הברורה ביותר, כי האיסלאם לא מתאים לארצם, ולכן על המוסלמים להישאר בחוץ.
מה גם שביפן לא קיימים ארגונים של "זכויות אדם" או ארגוני שמאל, בניגוד לאירופה ישראל וארה"ב, שבהם השמאל וארגוני זכויות האדם, יוצאים להגנת האיסלאם בכל מחיר. היפנים לא מפחדים מביקורת מצד העולם כלפיהם, ביחס לאיסלאם. רובם טוענים שביקורת זה בסדר, אך שום ביקורת כזאת לא תשכנע, או תשנה את היחס לאיסלאם ביפן.
יפן מלמדת את העולם שיעור מעניין ביחס לאיסלאם הכובש את העולם, עם שיש לו שורשים, מסורת, מורשת לאומית, חייב לשמור עליה מכל משמר, ולא לתת לתרבותיות אחרות להיכנס ולהרוס את את התרבות היפנית. התרבות היפנית היא שבירה ופגיעה, ולכן יש לעשות הכל, על-מנת להיות קיר ברזל כנגד הגירה איסלאמית ליפן.
בלי מוסלמים ובלי בושה
אין ביפן מי שמבריח מוסלמים לתוך המדינה באופן בלתי חוקי על-מנת להרוויח כמה יינים, ואין כמעט מי שנותן להם סיוע משפטי כדי לקבל אשרות של שהייה, תושבות או אזרחות.
פקיד יפני הנתקל בשאלה מביכה בנושא יחסה של יפן למוסלמים, בדרך כלל יימנע ממתן תשובה, כי הוא יודע שתשובה אמיתית תעורר כעס, ותשובה לא אמיתית אינו יכול ואינו רוצה להשיב. הוא יחייך אבל לא יענה, ואם ילחצו אותו, הוא יבקש ארכה לשאול את הממונים עליו, כשהוא יודע שזו לעולם לא תגיע לקיצה.
מצב זה של אחדות ציבורית ורשמית נגד הגירה מוסלמית יצר מעין קיר ברזל סביב יפן שמוסלמים אינם רשאים ואינם יכולים לעבור אותו. קיר ברזל זה משתיק את הביקורת העולמית נגד יפן בעניין זה, בשל היותה חסרת תועלת, שכן זו לא תשכנע אף יפני לפתוח את שערי יפן בפני הגירה מוסלמית.
יפן מלמדת את כל העולם שיעור מעניין: קיים יחס ישיר בין תודעה לאומית ובין ההיתר להגירה: עם בעל תודעה לאומית וזהות תרבותית מוצקה וברורה יימנע ממתן אפשרות למובטלי כל העולם להיכנס למדינתו, ואילו עם שהתודעה התרבותית והזהות הלאומית שלו חלשה ופריכה, אין לו מנגנוני הגנה מפני חדירת תרבות אחרת, זרה, אל מדינתו וארצו.
אז מהו הסוד היפני?
אני קורא את הדברים וקרחתי סומרת. לו הייתי מתמודד נגד ביבי והייתי כותב במצע שלי רק משפט אחד ממה שרשום כאן, כל העולם ורעייתו היו תוקפים אותי בצרחות כאילו אני איזה ניאו נאצי מטורף. והנה קצת מזרחה, מדינה שלמה מתנהלת כך בכיף, בנחת. הציפורים מצייצות והחזון הדמיוני, הדמוני, "השטני", המזעזע, שלא יעלה על דעתו של אף יפה רפש, הרי הוא לפנינו מציאות שגרתית, יומיומית. מה פה קורה פה? זה מחייב הסבר.
עובדות החיים, נתחיל עם הציפורים והפרפרים: לא כל עם הוא ערב רב של רב תרבותיות, ואפילו אם כן, גם אז יש לו צביון. בארה"ב למשל יש לבנים, שחורים, היספאנים, מהגרים ועוד, עם זאת יש לה צביון מערבי. לאירופאים צביון אירופאי, לערבים ערבי, לרוסים, לסינים. על אחת כמה וכמה לישראל, מדינת העם היהודי יש מסורת עתיקת יומין, שפה עברית וצביון ישראלי, המתנהל בתוך מגוון של חרדים וחילונים המורכבים מקיבוץ גלויות צבעוני ותוסס מכל רחבי העולם.
צביונה של אומה הוא מהותה! עשרות אלפי בנינו שנפלו על קיומה של המדינה לא עשו זאת כדי שאויבינו ישתלטו עליה מהדלת האחורית בשיטה הדמוגרפית/דמוקרטית. משמעות המאבק למען הפיכתה של ישראל ל"מדינת כל אזרחיה" או למען ביטולה של ישראל כמדינה יהודית הוא חיסולה!
צביון הוא ערך עליון! ישראל היא מדינה בה הדמוקרטיה היא כלי שהיהודים משתמשים בו כדי לנהל את מדינתם. לא מדינה בה הדמוקרטים מואילים לתת ליהודים להתארח. לא הדמוקרטים הקימו את המדינה והסכימו בטובם לפנות קצת מקום ליהודים. לא יאומן כמה גולם יפה רפש יכול להיות.
חבורת עלובי הרפש משווה בין צביונות לגזענות ובכל העולם לא נמצא אינטיליגענט אחד שיעמידם על טעותם: זו לא גזענות - זו מציאות, זו לא הסתה - זאת עובדה! נהפוך הוא, בכל היקום צביון זה כמעט מהות הקיום. צביון זה בעצם המשמעות מאחורי עם, לאום, מדינה, חברה, תרבות, קבוצת אנשים המנסה לחיות את חיה על-פי דרכה.
כל הרעיון של מיעוט הוא שיהיה מיעוט (הם לא שמו לב לדבר הקטן הזה). אם מסיבה כלשהי הוא מתרבה והופך להיות מיעוט גדול וצעקני שקיומו מאפיל על צביונה של המדינה, הרי שהמאזן העדין משתנה. את יפי הרפש זה לא מעניין, יש להם ערכים (כמו דמוקרטיה) והם ירוצו איתם קדימה בכל מחיר בעיניים עצומות. אבל לאן? (משום מה הם תמיד שוכחים להציע לערבים לוותר על צביונם)...
הסיבה שהעולם מתנפל רק עלינו אינה קשורה לצדק, מוסר, שפיות ושאר ירקות רקובים שיפי הרפש אוהבים להשפריץ ללא אבחנה מפיותיהם. הסיבה היא: כי אנחנו חלשים. היפנים מצפצפים כי הם יכולים. כל כך פשוט, הנה שוב חזרנו אל חוק הטבע מספר 1: חוק הג'ונגל - החזק מנצח. היפנים אינם רואים עצמם מחויבים לתרבות שלנו ו-או לכל קונספציה נאורה אידיוטיות כזו או אחרת.
למה חובבי זכויות תתי האדם לא תוקפים את יפן בכל אמצעי התקשורת בעולם? הם כנראה חוששים להעיר את השד מרבצו, שמא התופעה תמצא חן בעיני עוד כמה מדינות. עדיף להם להשאיר את התופעה בשקט על אש קטנה. מבחינתם אם הם לא יכולים לנצח עדיף להם לברוח. זה לא חדש, כל עדר של צבועים ואוכלי נבלות יודע את זה.
לסיכום
לתרבות הנאורות בתקופתנו יש פגמים רבים, אך הפילוסופים שלנו לא מעלים על דעתם שתפקידם להתעלות מעל התרבות, לצאת מתוך הקופסא ולחפש את פגמיה. לא נורא, אני התנדבתי. יגעתי ומצאתי: אחת החסרונות היא אי-הבנת החשיבות העליונה של המושג צביון. למה "יהודית" חשוב פי אלף מ"דמוקרטית"? בגלל הצביון. צביון הוא ערך עליון! את זה הנאורים עוד לא יודעים.
הערבים מצפצפים על התרבות שלנו, אבל מכיוון שהם הפכו ליקירינו הרי ש"הכל מותר" להם. היפנים הם אומנם מערביים אך עדיין לא התקלקלו לגמרי על-ידי הנאורות.
קצת עוף טופיק: הכל זה "תרבות" חבר'ה. הנאורים לא רק טרם הבינו את חשיבות המושג "צביון", הם גם טרם הבינו את המושג "תרבות" די צרכו. כל הרעיון של הערצת אישים שגוי, האנושות מתנהלת על-פי תרבויות ונורמות. חוק הטבע מספר שתיים: חוק העדר. זו התורה כולה. רוצים להבין היכן אתם חיים? חפשו את התרבות.

הכותב אינו מומחה לשום דבר מטעם אף אחד, אך יודע לחשוב לבד.
תאריך:  27/04/2014   |   עודכן:  28/04/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הסוד היפני
תגובות  [ 42 ] מוצגות  [ 42 ]  כתוב תגובה 
1
אכן כותב שהגיונו בריא
צבי מרום  |  27/04/14 11:11
 
- זוהי כתבה שיקרית ביסודה. תבדקו
יהודה דרורי  |  27/04/14 23:46
 
- הכותב שונא ערבים ושונא שמאל,
תשובה לדרורי  |  28/04/14 09:26
 
- שבתגובה בשם- הצעה מצויינת. ל"ת
ראה הקישור  |  28/04/14 09:44
 
- תתחילו להתיחס לעובדות כלבלבים
מדרורי לנביחות  |  28/04/14 20:26
 
- מי הצביע למפלגה השמאלנית
"יש עתיד"? דרורי  |  28/04/14 21:07
 
- האם שטויות ?????
ירון זכאי 1  |  28/04/14 11:45
 
- אין דבר כזה ״תרבות יהודית״.
לזכאי הגזען  |  28/04/14 15:11
 
- ירון, אתה מדהים
אהרון שחר  |  29/04/14 01:02
 
- התחלת לנהל קירקס?
שאלה לשחר  |  29/04/14 10:17
 
- ליהודה דרורי המזוייף
אתה שהצבעת ללפיד  |  28/04/14 15:38
2
חפשו את התרבות.
אכן כך.  |  27/04/14 11:55
3
קישורים
אהרון שחר  |  27/04/14 12:04
 
- שאחותך החכמה תערוך אותך.
כבר הציעו לך,   |  27/04/14 14:23
 
- ה"מדען" הזה זקוק לעוזרת מחקר.
הצעה מצויינת.  |  27/04/14 15:28
 
- אצלו, כגודל היומרה, כאב הנפילה
שחר המצחיקול  |  27/04/14 16:48
 
- מה אתם כל כך מבסוטים
אהרון שחר  |  27/04/14 20:23
 
- כתבת שטויות, אז תרד מהעץ.
מה אתה מבסוט?  |  27/04/14 21:09
 
- שאתה מזמין אנשים לחלוק עליך.
אתה תמיד כותב,  |  28/04/14 10:12
 
- לא ראיתי קישור מנומק
אהרון שחר  |  28/04/14 11:55
 
- אם זו הטענה שלך,
צביון ערך עליון  |  28/04/14 15:06
 
- כל טוב גם לך
אהרון שחר  |  29/04/14 01:07
 
- תנצל את הזמן לשיחה עם אחותך,
הנושא מוצה לגמרי  |  29/04/14 10:24
 
- מי שכה חשוב לה למצוא פגמים
וחוסר יושר בדברי  |  29/04/14 15:07
 
- שחר משתמש בביטויים נתעבים,
אני מסכים איתה.  |  29/04/14 18:15
 
- אנו דיברנו על הזכרת האחות חזור
והזכר, דבר המעיד  |  30/04/14 07:08
 
- האחות של שחר היא רק משל,
למתחסד התורן  |  30/04/14 09:27
 
- איזה איש רחום ורב חסד החליט
לזנק לפתע ולהגן  |  30/04/14 13:41
 
- אני שותפה לדאגתך לאחות של שחר.
לאזרח המודאג,   |  1/05/14 11:39
 
- לבעל ה-IP-62.219.226.86
תבוש ותכלם  |  28/04/14 17:16
4
מרתק, לא היה לי מושג ל"ת
איציק2233  |  27/04/14 17:07
 
- אבל הוא מלהג חופשי שטויות,
גם לשחר אין מושג  |  27/04/14 22:51
 
- לא היה לך מושג וגם לא לכותב...
דמיון גרוע  |  28/04/14 23:22
5
עובדות ...
קיפקיפ  |  27/04/14 22:09
 
- יש פה שילוב מסוכן,
זה לא מקרי  |  27/04/14 22:37
 
- אבל קצת מגזים.
אתה צודק,   |  27/04/14 22:59
 
- לבעל השם המוזר (קיפקיפ)
התקפה סתמית??  |  28/04/14 15:52
 
- שחר כבר מבין שהוא יצא חומוס
זמנך עבר  |  28/04/14 17:08
6
למה הכותב מרמה אותנו ?
ה"עובדות" שיקריות  |  28/04/14 22:17
7
הסוד הרוסי (תודה לפוטין)
אהרון שחר  |  11/07/14 22:36
8
תגובה...לעניין הבניין
קשקשן  |  14/08/15 10:42
9
אך רלוונטית
תגבה מאוחרת  |  7/03/24 17:25
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רועי אורן
כך או כך הגיע הזמן שהשיחות יתפוצצו, כי להן מטרה או תכלית משותפת, אם האיחוד בין פתח לחמאס יהווה את סיום המלודרמה סוחטת הדמעות דיינו
בעז שפירא
אל החברה מחלחלים ייאוש ואובדן תקווה    אי-כיבוד הורים, זלזול בחברים, רדיפה אחר כבוד ושררה - כל אלה מתקיימים בכפיפה אחת בחברה שאיבדה מחיוניותה ומשמחת חייה
ד"ר מרגלית מולנר גויטיין
תשאלו את רקפת רוסק עמינח    התקשורת היא זו שהביאה לנו אפשרות להתוודע לאחת הנשים המשפיעות על הכיס שלנו, למרות שנראה כי לנו אין כל השפעה על הכיס שלה
מתי דוד
דברי ההסתה של פרופ' וולט נגד "הלובי היהודי" הפרו ישראלי בארה"ב, בעטיפה כביכול של "מחקר היסטורי", מזכירים את הסיסמה האנטישמית הישנה מאירופה
ראובן לייב
אם אכן מתכוונת ממשלת ישראל לקדם פתרון של שתי מדינות, הרי שעליה לקדם בברכה את הסכם הפיוס בין הפתח לבין החמאס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il