X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
משפט הולילנד - נחצו כל הקווים האדומים ארגוני זכויות האדם או ארגונים פוליטיים? הקץ למוסד הנשיאות בני דון יחיא - עו"ד ועוד ולקינוח על חוד הלשון
▪  ▪  ▪
אהוד אולמרט. צפוי למאסר [צילום: פלאש 90]

עירייה בכלא
משפט הולילנד: האם בית הכלא יהפוך בקרוב לעיריית ירושלים בדימוס? לפחות כך נראה בעקבות עונשי המאסר הצפויים לבכירי צמרת העירייה לשעבר, ובראשם אהוד אולמרט.
אז מה היה לנו? אחרי שרי ממשלה, ואפילו נשיא, שישבו בכלא, קַבלו את הדבר הבא: ראש עירייה ובכיריה מצטרפים כחברים למועדון המפוקפק הזה מאחורי הסורגים. נדמה כי במחוזות השחיתות הפוליטית הכל עוד אפשרי ואין יותר הפתעות. כל הקווים האדומים כבר נחצו לעיני הציבור.
השאלה היא מה תהיה השפעת אירוע מכונן זה בעולם העבריינות הפוליטית על מדד השחיתות? ימים יגידו.
רק בישראל
בתגובה לשלילת הטבות המס מארגון 'רופאים לזכויות אדם' ברצוני להעיר, כי לא סוד הוא שארגוני זכויות האדם זו מילה מכובסת לארגונים שמאלניים קיצוניים, והם אפוא בעלי אופי פוליטי מובהק.
המדהים הוא שאבירי שלטון החוק, המנפנפים בדיגלו ומתיימרים לייצג אותו ברמה, הם אלה הבועטים בו בתמיכתם הבלתי מסויגת במהגרים בלתי חוקיים, בעוד רוממות החוק בגרונם.
תַּראו לי עוד מדינה שפוייה התומכת במי שפועל נגד חוקיה. האם לא די בסיוע ההומניטרי הנדיב שישראל מעניקה לסודנים, שעליה להעניק בחוק הטבות מס לארגונים פוליטיים הפועלים למענם תוך רמיסת החוק? האם אין זה מעשה התאבדות ויריית גול עצמי? דרישה כזאת יכולה לבוא רק בישראל. די לצביעות!
הקץ לנשיאוּת
דומה כי מוסד הנשיאות הבזבזני הזה לנצח, בחבילת 'הכל כלול', ובכלל זה השארים הנהנים מעטיניו לכל חייהם, שאין לו כל תרומה אופרטיבית למדינת ישראל, ואשר עולה למשלם המיסים מיליוני שקלים - הגיע שעתו לעבור מן העולם.
אומנם חבר כנסת כליפא הרים את הכפפה ויזם הצעת חוק ברוח זו. אולם מאחר שמדובר במישרת כבוד, ולא פחות כספומט משומן, כאמור, שרבים מהח"כים לוטשים אליה עיניים, השאלה אם יהיה רוב תומך להצעה. זאת במיוחד לאור העובדה שהם הבוחרים את הנשיא, ומדובר אפוא בשדולה פוליטית מובהקת המתבצעת בשיטת 'חבר מביא חבר', כמו גם 'שמור לי ואשמור לך'. החתול השומר על השמנת כבר אמרנו?
העו"ד יחף.
הגירושים המתוקשרים של עו"ד דון- יחיא, העוסק בדיני משפחה זה 40 שנה, מוכיחים שאפילו ה'סנדלר' המקצועי והמיומן ביותר, הולך בסופו של דבר יחף.
אך דומה שלפחות מבחינה יצירתית הגירושים עשו לו רק טוב, והוציאו מתוכו פרץ יצירה בלתי נדלה והומור בריא, שהוא כלי הנשק היעיל ביותר בהתמודדות עם משברים. מופעי הבידור, שבהם הוא חולק כגָרוּש את חוויותיו האישיות עם הציבור - בחינת צרת רבים חצי נחמה - הם בהחלט הצד המשלים של המקצוע השוחק של עריכת הדין, שבו שולטים הדיוק, הרציונליות והשפה המשפטית הנוקשה.
נראה שהאיש הוא וורקוהוליסט לא קטן, המכוּר לעבודה, לכתיבה ולהופעות ו'נשוי' להן. ראוי לשבחו על שפתו הנקייה, מצרך נדיר במחוזותינו (ובוודאי במחוזות הבידור), כמו גם על הקווים האדומים בעבודתו, שלא לייצג בעלים אלימים.
עם זאת נראה לי שיש מידה של נאיביות בניסיונו לרוץ לפוליטיקה, בטענה שניתן להשתמש בכלים ליישוב סכסוכים משפחתיים גם לפתרון סכסוכים פוליטיים ובין עמים. הדבר מוכיח שהוא לא עבר עדיין את טבילת האש בפוליטיקה. דברים שרואים מכאן לא רואים משם כבר אמרנו?
על חוד הלשון
השביתה בדואר: דוארים קדימה?
טיפים לחיסכון במים: טיפ טיפה
מהי מפלגה? המצע והחילוק
שירות קוסמטי: לְעוֹרֵךְ כל הדרך

תאריך:  02/05/2014   |   עודכן:  02/05/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גיל קיסרי
פוסט אורח מאת גיל קיסרי, כיום עיתונאי בתקשורת הצרפתית, בעבר כתב ועורך במעריב והיה גם שליח העיתון בפריז. הסיפור הבא, בעקבות עבודתו בעיר האורות
מנחם רהט
ליום העצמאות: חזון הנביאים לתקומת ישראל בארצו, מתגשם לנגד עינינו ממש    אבל הקנאים אוטמים עצמם מול המציאות הפלאית
צבי גיל
לזכרם של שרידי השואה שנפלו במלחמת העצמאות בלא שהשאירו אחריהם שריד
אברהם פכטר
לאור ההרשעות של כלל הנאשמים במשפט הולילנד, להערכתי מתחם הענישה ינוע בין 3 ל-7 שנים    עונשו של אולמרט יהיה אי-שם באמצע, לאור תקדימים בתחום    העונש יהיה מרתיע, מהדהד, תקדימי, כיאה וכמתחייב מענישה על שחיתות מוסדית
KPMG סומך חייקין
ההנחיות מבקשות להגדיר באופן גלובלי מע"מ כ"מס שאינו ספציפי המבקש למסות צריכה בסוף שרשרת האספקה באמצעות מנגנון מדורג המוטל על עסקים בשרשרת תוך גלגול המס על הלקוח הסופי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il