X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
זהו הרושם המתקבל משתי כותרות מוטות, שלא לומר מרושעות, המתפרסמות במקביל ב-ynet ובגלובס. זה שהעובדות שונות - זה ממש לא מפריע לשני האתרים
▪  ▪  ▪
שוב הם [צילום: מארק ניימן/לע"מ]

אם לקרוא כפשוטן שתי כותרות מן השעות האחרונות באתרי ynet וגלובס, הרי שבנימין נתניהו הוא נהנתן המעסיק פדופיל בשירותו. ככה זה כאשר מנסחים כותרות בצורה מטעה ואפילו מרושעת.
הכותרת ב-ynet מספרת על כתב האישום נגד אילן שמואל: "נהג רה"מ הואשם באונס: 'יהיה לך כיף'". אלא מאי? כאשר קוראים את הידיעה מגלים, כי שמואל כבר מזמן אינו נהגו של נתניהו, ואולי בעצם מעולם לא היה נהגו האישי. וכך נאמר שם: "עם חשיפת שמו של הנאשם, הודו במשרד ראש הממשלה כי קיבלו הודעה על חקירתו לפני כחודש, וציינו כי בחצי השנה האחרונה הוא אינו נמנה עם שיירת ראש הממשלה".
מה זה "הודו"? מישהו האשים במשהו את משרד ראש הממשלה? מישהו ציפה מהמשרד לפרסם את הדבר לפני ששמו של שמואל נחשף כחוק? וחוץ מזה, לפי אותה תגובה - שמואל היה נהג בשיירת ראש הממשלה ולא נהג של ראש הממשלה; והוא הוצא משם עוד לפני חשיפת הפרשה. אבל מבחינת ynet, זהו "נהגו של ראש הממשלה".
נעבור לגלובס. הכותרת הראשית באתר מלמדת: "מתנת חג לנתניהו: הממשלה אישרה מטוס פרטי לרה"מ ב-70 מיליון דולר - ומעון חדש ב-650 מיליון שקל". יש גם תמונה של בני הזוג נתניהו על מדרגות מטוס, עם רמיזה מאוד ברורה: שוב השניים הללו נהנים, שלא לומר נהנתנים, על חשבון הציבור.
אך שוב נאמר: אלא מאי? הידיעה עצמה אומרת, כיאות, שמדובר באישור של המלצת ועדה ציבורית בראשותו של השופט בדימוס אליעזר גולדברג. למי שאינו יודע, גולדברג היה שופט בית המשפט העליון, מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור על שופטים - בהחלט אדם עצמאי, שאינו זקוק לטובות ממשרד ראש הממשלה ושחזקה עליו שיביע את דעתו בצורה עניינית ואוביקטיבית. הוועדה הסבירה מדוע מבחינה כלכלית עדיף לרכוש מטוס - שאגב: ישמש גם את נשיא המדינה (והנשיא הנוכחי טס לא פחות ואולי יותר מאשר ראש הממשלה) - מאשר לחכור אחד כזה כמה פעמים בשנה.
לגבי מעון ראש הממשלה: כיום מתגורר ראש הממשלה בבניין שנבנה בשנות ה-50, ואילו משרדו הוקם לא הרבה יותר זמן מאוחר יותר. משרד החוץ, משרד התמ"ת, מינהל מקרקעי ישראל, רשות המיסים, בית המשפט העליון, המטה הארצי של המשטרה ורבים אחרים - לכל אלו נבנו בניינים חדשים ומודרניים. אבל ראש הממשלה ממשיך לעבוד ולארח בבניין מיושן, שתחזוקתו מן הסתם הולכת ומתייקרת.
ועוד פרט קטן: אולי את המטוס ניתן יהיה לרכוש בתוך שנה, אבל הקמת מעון ראש הממשלה תקח עוד כמה שנים, ואיש אינו מבטיח לנתניהו שהוא יהיה זה שיחנוך אותו. אבל מה זה משנה לגלובס? העיקר שאפשר לתקוע שוב לביבי ושרה: תראו כמה כסף אנחנו הולכים לבזבז עליהם.

תאריך:  04/05/2014   |   עודכן:  05/05/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נהנתן המעסיק פדופיל
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
תקשורת: שנאתם אומנותם
ד"ר רון בריימן  |  6/05/14 01:27
2
ואת קרטגה צריך להרוס
אידאי  |  6/05/14 19:09
3
שנאת השמאל לראש הממשלה
מקס פאואר  |  8/05/14 08:42
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מרק בריל
הייתכן שאנשי צבא כה בכירים, שישנים מדי לילה עם נשים פעילות בהפגנות ומחסומים – לא יושפעו בהחלטותיהם האופרטיביות מהרוח המנשבת במיטתם?
מרק בריל
אין חיה כזו    יש רק פשעי תגובה
ספי סגל
כדרכו של כל ספין גם זה הנוכחי מסיט את הויכוח הציבורי מן המהות אל השוליים    המהות היא שעל השולחן מונחת עדיין הסכמת החרפה הכפולה של נתניהו לשחרר רוצחים אזרחי ישראל
גיא חזן
לצערי, ישנם כאלו שנפגשתי איתם ורצו שאמכור להם חלומות    משקיעים שרצו לשמוע "סיפור" אחר, מתוק יותר, עם מעט סיכונים ותשואות פנומנליות שהרי אני בעל מקצוע – יועץ השקעות
דפנה כצנלסון בנק
כשהייתי קטנה היינו שולחים להם חבילות שי ומכתבי הוקרה בתמורה לנכונות שלהם להקריב זמן לטובת הגנת האזרחים ולסכן חיים. כעת כשהכרה והוקרה זו כלפי המשרתים הולכת ונשחקת יש צורך דחוף לחזור ולהוקיר דווקא בזמנים טרופים אלו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il