X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בגבעות חיים בצריפים מעץ, בקראוונים קטנים, במבנים מאולתרים ובאוהלים שביל כורכר מוליך אל מקום המגורים שבקרבתו מקור המחיה - עדר קטן, מטע גפנים בתולי, כמה תרנגולות, כלי עבודה והרבה מאוד נוף של בראשית
▪  ▪  ▪
משימה לא קלה [צילום: בנימין רייך]

מעולם לא היה פער כה גדול בין המציאות לבין מה שהתקשורת העוינת מציגה כמציאות. זו הצליחה לבצע בעמך ישראל שטיפת מוח קולקטיבית שלאחריה נעלמו כלא היו האמת ובהירות המחשבה. תוצאת ביניים של מחול השדים הזה היא שנוער הגבעות נתפש על-ידי חלקים גדולים מדי בציבוריות הישראלית כנוער בעייתי ועברייני העוסק בטרור. לאחרונה הגדיל לעשות עמוס עוז, אדם קטן ונטול יושרה, בהגדירו אותם כניאו נאצים !!
בשורות לקמן אפתח צוהר קטן אל העולם האמיתי ובכך נתוודע אל הנוער הנפלא הזה, חלוצי הדור הזכאים לשאת בגאווה את כינויים - נוער הגבעות.
ברחבי הישו"ב (יהודה שומרון ובנימין) פרושים ברוך השם עשרות רבות של ישובים יהודים, מה שמכונה בארץ ובעולם בשם הטעון "התנחלויות". הישובים הפורחים מונים כיום מאות אלפי תושבים החיים בעמל, ביראת שמים, במסירות נפש ובאהבת ארצנו, עמנו ותורתנו. חיי הקהילה פורחים שם, כך גם הערבות ההדדית. זו האחרונה פורצת מעבר לישובים ומגיעה עד לשירות משמעותי בצה"ל שם הפכה הכיפה הסרוגה למה שהיו בעבר בני הקיבוצים.
בין הישובים המבוססים על רכסי הגבעות ובשיפוליהן, במקומות קרובים, מבודדים ורחוקים השולטים אסטרטגית על מרחבי ארצנו צצו בשנים האחרונות עשרות רבות של ישובים בהתהוות. אם תרצו - פתח תקוה או רעננה של פעם (כמעט שכתבתי "תל אביב" אלא שבישובים עסקינן לא במדינות...).
להפריח את השממה
בישובים האלה מרוכזים כיום אלפי יהודים, על-פי רוב צעירים בגופם וברוחם, ששמו להם למטרה להיאחז בארץ וברגביה, לקבוע עובדות בשטח, לבנות ולטעת, לגדל גידולים וחיות ובכך להפריח את השממה ולהבטיח את נצח ישראל בנחלת אבותינו.
המשימה אותה לקחו על עצמם אינה קלה. אין כבישים טובים, חסרה תשתית, מזג האוויר מציב ניסיונות תובעניים וגם הביטחון האישי איננו מובטח. פגשתי עד היום מאות רבות של "נערי גבעות", את נשותיהם ואת עולליהם. תמיד ראיתי מחסור חומרי, צניעות בכול ותנאי מחיה ספרטניים.
בגבעות חיים בצריפים מעץ, בקראוונים קטנים, במבנים מאולתרים ובאוהלים. שביל כורכר מוליך אל מקום המגורים שבקרבתו מקור המחיה - עדר קטן, מטע גפנים בתולי, כמה תרנגולות, כלי עבודה והרבה מאוד נוף של בראשית. אל הנוף התנ"כי מתמזגות אותן נשמות טהורות המוסרות את נפשותיהן על בנין הארץ ועל תקומת עם ישראל במכורתו.
פני כולם ללא יוצא מן הכלל צרובי שמש, לבושם פשוט יותר מפשוט, ידי הגברים ידי איכרים אנשי עמל ובנשותיהן ניכר בעליל שהן עזר כנגדו. הילדים פלא בפני עצמו. רצים בתוך הדיר, ליד הגנרטור ובין כלבי השמירה, לעתים קרובות יחפים. שחוק בפיהם ובעיניהם אור וטוב.
החלוצים האלה פרושים על הגבעות וחיים בצניעות מופלגת רוחנית וחומרית. הימים הארוכים קודש לעבודה והלילות הקצרים למעט שינה והרבה שמירה. לא תמצאו בגבעות אלימות ולשון הרע, לא רמייה ולא עושק או רוע. רק תמימות, מסירות נפש ואהבה לכל יהודי.
ביום חורף קר במיוחד ביקרתי משפחה כזו בצריף הדקיק בו חיתה. לפני הכניסה לבית כלב אימתני המוחזק כדי להתריע מפני רוצחים ערבים. בפנים זוג עם שלושה ילדים בקור מקפיא. הילדים לבושים כאילו היו בדרכם לטיול בחרמון, לחייהם סמוקות והבל פיהם נראה בעין. ברקע קומקום רותח כשהלהבה מתחתיו מזכירה את הציוויליזציה. בני הבית קיבלו פנינו במאור פנים ובשמחה. בהעדר ריהוט יאה לאירוח נועדנו כולנו בעמידה.
אם תרצו - עמידה לכבודכם נערי הגבעות.

תאריך:  11/05/2014   |   עודכן:  11/05/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מי הם נוער הגבעות?
תגובות  [ 12 ] מוצגות  [ 12 ]  כתוב תגובה 
1
דבר דבור על אופניו.כאשר
חילונית  |  11/05/14 13:13
2
יש לנו אהבה והיא תנצח.
מרגש מאד  |  11/05/14 14:00
 
- יש לך סלט בראש ל"ת
יתרו  |  12/05/14 00:38
3
חיי צניעות לעומת רשעות ובורות
דאגנית  |  11/05/14 17:56
4
מה שלא עשו פטרוני יו"ש
יצחק גורלסקי  |  11/05/14 19:12
5
תודה לך בועז על רשימתך החשובה
מתנחלת מפרוור ת"א  |  11/05/14 20:33
6
תגובה
צנחן  |  11/05/14 23:08
 
- שהשעות הקשות הן שלנו.
הנכון הוא,   |  12/05/14 08:44
7
בגבעות עולם.
כנראה שלא ביקרת  |  12/05/14 08:49
8
על מנהיג נוער הגבעות אברי רן
קצת מידע  |  12/05/14 08:57
 
- צדיק אמיתי.
מה יש לדבר?  |  12/05/14 12:10
9
את זה לא אמרו 'נוער הגבעות' את
קורןנאוה טבריה  |  12/05/14 10:40
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ניצן הורוביץ
כל המופעים האלימים שראינו בירושלים או בבית שמש, אין להם שום קשר ליהדות או לאמונה. אלה פעולות גסות, פוליטיות, שנועדו להשיג שליטה וכוח
אהרון שחר
על הסף ברור שרק אוויל משריש לא יבין שדרך אלימה, דוחה ומגעילה אינה מעוררת אהדה
עמוס גלבוע
עוזי עילם, מי שהיה בעבר מנכ"ל הוועדה לאנרגיה אטומית, טוען כי לאירן תהיה יכולת מבצעית גרעינית רק בעוד 10 שנים. זאת תחזית חריגה ביותר שמאחוריה לא עומד שום בסיס מודיעיני. ובכלל, במה שנוגע לחיזוי העתיד אין עדיפות לנושאי תארים רמי מעלה על פני האדם הסביר בעל "שכל בריא"
שושנה ויג
אין יותר יהודים בקרשנושלטץ, אין יותר בית כנסת פעיל, אין אפילו מוזאון מבית הכנסת הכול נעלם ונשכח
רביבה בן זאב
כשהמוטבציות הנסתרות נותרו במחשכים, התיישבו חברי מועצת החכמים של הבית הלבן, חשבו וחישבו את מי להאשים בפיאסקו הזה. ונמצאה הנוסחה: בנימין נתניהו והמשך הבנייה בהתנחלויות זה מה שהכשיל את מאמצי הבית הלבן לשלום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il