X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עשר שנים מאז הושק Gmail לראשונה, וכמעט חצי מיליארד משתמשים מחזיקים בתיבת דואר בשירות מבית גוגל. לאחרונה התבשרנו כי גוגל בוחנת מייק אובר כללי עבור השירות. זאת ועוד בכתבה שלפניכם
▪  ▪  ▪
Gmail עובר עידכונים

עשר שנים מאז הושק Gmail לראשונה, וכמעט חצי מיליארד משתמשים מחזיקים בתיבת דואר בשירות מבית גוגל. לאחרונה התבשרנו כי גוגל בוחנת עיצוב כולל מחדש עבור השירות - במקום מראה ה"שורות" אליו התרגלנו - מראה "קוביות" צבעוני שיזכיר את מראה האפליקציה של ג'ימייל בסמארטפון.
השינוי המדובר הוא דרמטי, במהלכו ישתנה כל ממשק השימוש של שירות המייל הפופולרי בעולם. על-אף ששינויים בעבר הוכיחו את עצמם עבור גוגל (ובכלל) כעניין לא קל לעיכול עבור המשתמשים והלקוחות, הפעם נראה כי גוגל בוחרת לבצע ריענון יסודי לא רק למראה, אלא גם לחוויית השימוש (ה - UI-UX) של השירות.
המידע מגיע ברובו מהבלוג של חברת גוגל ומהאתר Geek.com, שעל-פי הכתוב הצליח להצטרף למספר מצומצם של נסיינים עבור העיצוב החדש. באתר פורסמו תמונות מסך של השירות במראהו החדש.
השינויים המתוכננים הם:
לשוניות נוספות למיון הדואר
כזכור, לפני כשנה הוסיפה גוגל לשוניות מיון לפריטי הדואר הנכנס עבור כל תיבה - עידכונים, חברתי, ופרסומי. ביקורת רבה נשמעה ביחס לניסיון של גוגל למיין את פריטי הדואר שלנו "ללא מגע יד אדם" - אצל רבים מאיתנו עברו הודעות רבות ללשונית הפרסומים מבלי שהדבר נכון. בעניין זה מנסה גוגל לתת מענה הולם יותר עם מספר רב יותר של לשוניות למיון, וניסיון למיון חכם ויעיל יותר מזה שהוצג בעבר.
תפריט הצד נעלם
שינוי ויזואלי רב משמעות הוא היעלמותו של התפריט המוכר והשגרתי של ג'ימייל בצד המסך. במקומו, נראה קישור בחלקו העליון של המסך, שיפתח תפריט שימוש רק בלחיצה עליו - בדומה לתפריט המופיע בממשק הניהול של האפליקציה.
שירות חדש – תזכורות
כפתור חדש מופיע לצד כפתור ה - Compose שהחליף את מקומו וכעת יימצא בתחתית המסך - שירות של תזכורות, שיאפשר להגדיר זמן שבו הודעה מסוימת תקפוץ למעלה ברשימה וכך "תזכיר" שיש לטפל בעניינה. שירות "נעצים" (Pins) יאפשר לקוראים לסמן הודעות דואר בתיבת הדואר שלהם, לדוגמה נעיצת דואר כ"חשוב", "טופל", "מתקרב (Upcoming)", ואחרים.
שינוי במיון ההודעות
גם מיון ההודעות שייראו בתיבה ישתנה, כנראה על-פי הנעצים. הודעות שסומנו כחשובות או שסומנו כהודעות לתזכורת במועד מסוים באמצעות שירות התזכורות יופיעו במעלה הרשימה, הודעות לא מסומנות יופיעו מתחתן בסדר היררכי על-פי זמן ההגעה שלהן (כרגיל).
הודעות דוא"ל ויזואליות
אחד השינויים המעניינים ביותר במראה החדש של גוגל, הוא תצוגת ההודעות בתיבה כקוביות, כל אחת בעלת תמונה רלוונטית. גוגל "ישלפו" תמונה רלוונטית עבור כל הודעת דוא"ל או מתוך ההודעה עצמה או מתוך חשבון הפייסבוק המקושר להודעה.
איך זה הולך להיות?
אנחנו רואים פעם אחר פעם כי משתמשים בכל שירות מתרגלים לאט לכל שינוי בו. גם גוגל יודעת זאת ולכן תאפשר, כפי הנראה, מגוון של שירותי עזרה, הסברים, מדריכים מצולמים ואחרים בנוגע לשימוש יעיל ונוח בתיבות הדואר של ג'ימייל במבנה החדש שלהן.

כתבות נוספות בנושא גוגל באתר פידר
תאריך:  19/05/2014   |   עודכן:  19/05/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המהפך שעומד לעבור Gmail
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
נפלא
אהרון שחר  |  19/05/14 20:57
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אפרים הלפרין
שני הגיגים בכל הנוגע לפרשת אולמרט    האמירה המקובלת שרוזן הוא שופט מזן מיוחד היא אומנם תעודת כבוד לרוזן, אך היא תעודת עניות למערכת המשפט בישראל
עו"ד בניה גולדברג
בעוד משרד הפנים מעדכן את רשימת העיתונים הנפוצים לצורך פרסום מודעות ממשלתיות, עולה השאלה: למה בעצם בעיתונות הכתובה? מדוע המדינה לא עוברת לפרסום באינטרנט?
נסים גבאי
השרים וחברי הכנסת מתחילים להרגיש רעידות בכסא עליו הם מתרווחים להנאתם – הרבה לפני המועד החוקי לקיומן של הבחירות
יהונתן דחוח-הלוי
הסכם הפיוס הפלשתיני סולל את הדרך להשתלטות חמאס והג'יהאד האיסלאמי על אש"ף בחסות אירן
גיל נוילנדר
כרום, פיירפוקס או אקספלורר – חורי אבטחה בדפדפני האינטרנט השונים עלולים להעמיד את המידע האישי שלכם בסכנה, אז איך תנצלו את היתרונות של הדפדפן מבלי להתפשר על האבטחה או הפרטיות שלכם?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il